- kokaine'car
- OP
- 30 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Kadett 1985
- Constanta
kokaine'car
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal fratilor am si eu o problema la blocul de chei.....nu stiu cum sa'l dau jos....k s'a blocat si numai e bun trebuie sa'mi iau altul si ca sa fac asta trebuie sa'l dau jos si nush cum....am fost pe la vreo 3 electricieni si nu au reusit....si ma apuca dracii acum tre sa pornesc cu fire ca sa merg cu ea...va rog mult daca stiti...mentionez ca am un kadett e din '85 motor 1,3 benzina......bafta
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Colega,e simplu...Desfaci plasticele de la volan,scoti manetele de stergatoare si semnalizare,dupa care firul de la claxon.Vei ramane cu suportul acela din plastic maro,care are doua masele albe,una sus si una jos.Le scoti,dupa care tragi de volan,facand joc stg/dr.Va iesi cu tot cu ax.Ca sa scoti numi volanul e mai complicat si implica multe ciocane,plus ca poti strica filetul axului,si ai pus-o...Deci pana acum ti-ai facut loc sa poti sa pozitionezi dalta si sa ai cursa cu ciocanul...Tb.sa tai partea de sus a surubului,care este rotunda.Altfel nu ai cum sa scoti contactul.Si cu putina rabdare,dupa cheia veche se poate aranja interiorul noului contact.O alta varianta ar fi inlocuirea intregului ansamblu,"colivia"axului cu tot cu contact,si ai scapat de multe ciocane,dar creste investitia...
- kokaine'car
- OP
- 30 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Kadett 1985
- Constanta
kokaine'car
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat