- NeamTuLe
- OP
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut am urmarit o discutie mai veche depre problema cu vibratiile de la 120 km in sus, aceste probleme le am si eu pe masina si ma dedus din ce am citit in topicul vechi k ar fi de la inele de centrare. ma pus de proba niste jante de tabla de logan pe opelu meu si centru jantei de tabla intra pe cercul pe care cred euu ca vine inelul de centrare. janta mea de aliaj nu intra pe centrul butucului si cum zicea un coleg de pe forum tre sa i tin cu mana k sa ii pun prezoanele deci nu sta pe inelul de centrare. eu am avrut sa schib jantele cu totul pt k am crezut k sunt strambe jantele si proaste dar incep sa imi schimb parerea. ajutatima cu un sfat si de unde as putea sa iau inele de centrare bune. multam
- NeamTuLe
- OP
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- andronachi victor
- **
- 257 mesaje
- din 08 Apr 2008
- Bucuresti
andronachi victor
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- OP
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- andronachi victor
- **
- 257 mesaje
- din 08 Apr 2008
- Bucuresti
andronachi victor
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- OP
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- andronachi victor
- **
- 257 mesaje
- din 08 Apr 2008
- Bucuresti
andronachi victor
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- OP
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- andronachi victor
- **
- 257 mesaje
- din 08 Apr 2008
- Bucuresti
andronachi victor
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
simy85- Suspendat
- 104 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare. De curand mi-am luat jante SH de la un amic si am pus cauciucurile care erau pe jantele de tabla ( 185/65 R15 ). Jantele de aliaj sunt 7J x 15 H2 ET25. Problema e ca le-am echilibrat de 2 ori intr-o saptamana si acelasi efect : de la 120 Km/h incepe sa trepideze volanul. Mentionez ca aceleasi cauciucuri pe jantele de tabla nu trepida deloc chiar si la 160 km/h.
PS: la a doua echilibrare ( la un service diferit) mi-a zis tipul de acolo ca unul dintre cauciucuri ar avea o bataie pe verticala, de aceea l-am pus pe spate.
Credeti ca ar fi putut sa se ovalizeze cauciucul asa repede ( doar l-am pus pe alta janta, atat ! )
Care ar putea fi cauza ?
PS: la a doua echilibrare ( la un service diferit) mi-a zis tipul de acolo ca unul dintre cauciucuri ar avea o bataie pe verticala, de aceea l-am pus pe spate.
Credeti ca ar fi putut sa se ovalizeze cauciucul asa repede ( doar l-am pus pe alta janta, atat ! )
Care ar putea fi cauza ?
bernek
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
problema asta ma bantuie de 1 an de zile si pe mine ... o sa imi fac la un strungar niste inele de teflon pentru jante sa fiu sigur ca sunt centrate bine ... referitor la cauciucuri sa stii ca multi au foarte multa dreptate cand se refera la calitatea caucicurilor ... in schimb la mine cu jante tabla sau originale fara vibratii iar cu jante aliaj (roluite echilibrate si tot ce vrei) cu caucicuri naspa si fara inele (nu stiu daca imi trebuie sau nu inele) la 120 pierd volanu din mana merge naibii pe camp masina si etc....
- andronachi victor
- **
- 257 mesaje
- din 08 Apr 2008
- Bucuresti
andronachi victor
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
din punctul meu de vedere sunt 3 aspecte:
1-unghiul de fuga-este facut sau nu.
2-gumele-exista diferente de greutate intre 2 gume de acelasi fel.am cantarit 2 gume la fel si era o diferenta de 300g intre ele,care scuzati-ma la viteze mari se simte diferenta dintre ele.
3-jantele-fara inele nu ai probleme cu ele pana la 100km/h,de la 100 in colo bat foarte tare si evident nu mai ai control total,iar marile probleme nu sunt la jantele din aliaj,ci la cele de aluminiu.aliajul sare,se sparge,aluminiul se deformeaza.sper sa va poata ajuta cu ceva ceea ce am spus.multa bafta.
1-unghiul de fuga-este facut sau nu.
2-gumele-exista diferente de greutate intre 2 gume de acelasi fel.am cantarit 2 gume la fel si era o diferenta de 300g intre ele,care scuzati-ma la viteze mari se simte diferenta dintre ele.
3-jantele-fara inele nu ai probleme cu ele pana la 100km/h,de la 100 in colo bat foarte tare si evident nu mai ai control total,iar marile probleme nu sunt la jantele din aliaj,ci la cele de aluminiu.aliajul sare,se sparge,aluminiul se deformeaza.sper sa va poata ajuta cu ceva ceea ce am spus.multa bafta.