tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mateiu ovidiu
- *
- 45 mesaje
- din 30 Mar 2007
- Omega 2002 y25dt
- oradea
mateiu ovidiu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: oradea
- Masina: Omega 2002 y25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2007
- Mesaj Privat
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mateiu ovidiu
- *
- 45 mesaje
- din 30 Mar 2007
- Omega 2002 y25dt
- oradea
mateiu ovidiu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: oradea
- Masina: Omega 2002 y25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2007
- Mesaj Privat
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
am desfacut distributia,adica am dat capacul jos,cam greu multe suruburi dar am reusit in cele din urma,am gasit capacul cu urme cum a frecat lantul pe el si intinzatorul se misca usor cu mana.nu stiu daca asa trebuie sper sa ma ajute cineva va rog mult de tot.stau cu masina de 1 luna la cineva si pana la urma mam apucat singur .acum nu gasesc semnele pe lant .nu trebe sa aiba?va rog care stie sa ma ajute?adresa de mes antonioteiubeste.va rog mult de tot
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
Buna , lantul are o zala de inchidere. Probabil ca nu ai adus motorul in punctul de demontare a lantului si de aceia nu ai vazut semnele de pe roata dintata si nici de pe lant.
ATENTIE : motorul trebuie calat , adica trebuie de rotit axul central pana la pozitia in care cele doua supape de la cilindrul nr. 1 sunt inchise . In aceasta pozitie se inchide cu un surub M12 volanta din spatele motorului astfel ca nu se va mai misca . Acum poti desface lantul.
Daca ai putina rabdare ( una doua zile ) eu iti trimet instructiuni si desene care cred ca iti vor fii de folos.
Pentru reglarea aprinderi (avansului) este nevoie de o scula speciala , un calaret peste axul cu came,pe care din pacate nu il am ,dar o vei vedea in poze. Ce limba straina intelegi ? Franceza sau engleza ? Daca nu va trebuii ca eu sa traduc si asta mai imi ia timp ca am si servici intre altele . Cred ca m-ai inteles pana aci daca nu intreaba si ti se va raspunde. Cu bine
ATENTIE : motorul trebuie calat , adica trebuie de rotit axul central pana la pozitia in care cele doua supape de la cilindrul nr. 1 sunt inchise . In aceasta pozitie se inchide cu un surub M12 volanta din spatele motorului astfel ca nu se va mai misca . Acum poti desface lantul.
Daca ai putina rabdare ( una doua zile ) eu iti trimet instructiuni si desene care cred ca iti vor fii de folos.
Pentru reglarea aprinderi (avansului) este nevoie de o scula speciala , un calaret peste axul cu came,pe care din pacate nu il am ,dar o vei vedea in poze. Ce limba straina intelegi ? Franceza sau engleza ? Daca nu va trebuii ca eu sa traduc si asta mai imi ia timp ca am si servici intre altele . Cred ca m-ai inteles pana aci daca nu intreaba si ti se va raspunde. Cu bine
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
am demontat toata distributia atazi si pe pinion am vazut semnul dar pe lant nu am vazut nimic i mai am si intinzatorul ala hidraulic cica este bulit.el pana la urrma este hidraulic sau este actionat doar de resoartele din interior.Fabian putem intra sa vb privat si apropo cu engleza ma impac mai bine te rog in continuare sa ma ajuti,sant disperatde o luna ma chinui
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salut ,uite m-am eliberat pentru a continua dialogul.Va trebuii sa invarti fulia centrala pana vezi cele doua came dela supapele cilindrului nr.1 sa fie culcate . Una cu varful camei in dreapta si alta in stanga .
In acesta pozitie calezi motorul cu surubul de M14 de care am mai pomenit undeva in caseta rotii dintate de pornire (se infileteaza in volanta ). Deschizi acum la lantul de distributie. Din cele scrise de tine am inteles ca ai gasit semnul de pe roata dintata care tebuie sa fie vis avis de alt semn de pe lant care este pe zala de deschidere a lantului. Daca nu gasesti asa un semn atunci constructorul lantului a facut zala cu pricina de alta culoare (de exe nichelata ,zincata ,cuprita etc) si te referi la mijlocul ei .
In aceste pozitii slabesti piulita care strange roata dintata pe axsul cu came si cu o cheie fixa rotesti axul cu came pana cama vine in fereastra acelui calaret asa cum este indicat in desen L 1975.
Am incercat sa te prind pe mess asa cum m-ai rugat. Dar in zadar. Ce ID ai pe mess Yahoo?
In continuare succes !
In acesta pozitie calezi motorul cu surubul de M14 de care am mai pomenit undeva in caseta rotii dintate de pornire (se infileteaza in volanta ). Deschizi acum la lantul de distributie. Din cele scrise de tine am inteles ca ai gasit semnul de pe roata dintata care tebuie sa fie vis avis de alt semn de pe lant care este pe zala de deschidere a lantului. Daca nu gasesti asa un semn atunci constructorul lantului a facut zala cu pricina de alta culoare (de exe nichelata ,zincata ,cuprita etc) si te referi la mijlocul ei .
In aceste pozitii slabesti piulita care strange roata dintata pe axsul cu came si cu o cheie fixa rotesti axul cu came pana cama vine in fereastra acelui calaret asa cum este indicat in desen L 1975.
Am incercat sa te prind pe mess asa cum m-ai rugat. Dar in zadar. Ce ID ai pe mess Yahoo?
In continuare succes !
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
iti multumesc frumos dar ma interesa si partea cu distributia adica toata.am desfacuto de tot si nu stiu sa o pun la punct.am dat capacul la distributzie jos si am schimbat intinzatoru hidraulic si cu patinele si acum nu mai stiu sal pun la punc.pe pinioane am semne dar pe carcasa si pe bloc nu am .varog frumos ajutatzima.sant baiat sarac nu am bani sa ma duc la servis .daca aveam nu ma mai chinuiam.fabian cum pot sa iau legatura cu tine tu esti singurul care miai raspuns
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
tonyysu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998 2,5 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
bunaziua la toata lumea. am si eu o mare problema cu distributia la omega x25 dt. nu reusesc sa-i dau de capat. am o luna de cand ma chinui cu ea. poate cineva sa-mi dea dea niste scheme cu nenorocita asta de masina ca mi-am tocat toti nervii cu ea. nimeni nu reuseste sa o puna la punct. parca ar fi nava cosmica . mai exact:problema a fost de la blocul motor pe care l-am bucsat .a fost demontat totul. nu reusesc s-o pun la punct . poate cineva sa ma ajute ? va multumesc !