- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
Ascona B motor CIH !
Ieri pe ploaia aia mare am cam dat in ea rau, efect= apa la delcou.
Nu mai pornea. Am scos capacul, am lasat-o asa noaptea, iar azi i-am pus capacul la loc si a pornit la sfert !
Am mers prin oras toata ziua.
Acum pe seara a inceput sa pornesca mai greu, electromotorul de abia mai invartea ( carbunii ii am schimbati iar baterie aveam ). Am lasat-o cu motorul pornit cca 5 min si dintr-o data s-a oprit. Dau sa pornesc ...nimic. Am dat la automat pana am luat-o razna...nimic.
AM luat 2 baieti, am impins in spate...............nimic, in fatza......nimic. NU a pornit nici impinsa si inainte pornea nici in 2 metri ( cand am ramas fara electromotor ). Am tractat-o pana acasa iar pe parcurs cand eram in mers am mai incarcat sa o pornesc de 2 ori...rezultatulcateva rateuri si o bataie destul de suspecta la motor!
Idei ?????? De la ce poate sa fie ? La motor tind sa cred ca nu e nimic, sa fie oare din aprindere ?
Ieri pe ploaia aia mare am cam dat in ea rau, efect= apa la delcou.
Nu mai pornea. Am scos capacul, am lasat-o asa noaptea, iar azi i-am pus capacul la loc si a pornit la sfert !
Am mers prin oras toata ziua.
Acum pe seara a inceput sa pornesca mai greu, electromotorul de abia mai invartea ( carbunii ii am schimbati iar baterie aveam ). Am lasat-o cu motorul pornit cca 5 min si dintr-o data s-a oprit. Dau sa pornesc ...nimic. Am dat la automat pana am luat-o razna...nimic.
AM luat 2 baieti, am impins in spate...............nimic, in fatza......nimic. NU a pornit nici impinsa si inainte pornea nici in 2 metri ( cand am ramas fara electromotor ). Am tractat-o pana acasa iar pe parcurs cand eram in mers am mai incarcat sa o pornesc de 2 ori...rezultatulcateva rateuri si o bataie destul de suspecta la motor!
Idei ?????? De la ce poate sa fie ? La motor tind sa cred ca nu e nimic, sa fie oare din aprindere ?
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- alex_pescaru
- *
- 33 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Senator 1978 30H
- Constanta
alex_pescaru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Senator 1978 30H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daca ai circulat cu ea prin apa multa verifica:
- Tresa da masa de la motor, precum ti-a spus Senator - poate fi oxidata
- Daca computerul de injectie este in dreapta la picioarele pasagerului, verifica daca a intrat apa la el, deoarece este foarte aproape de prag si poate a intrat apa pe acolo
- Verifica conexiunile (contacte imperfecte, oxidari) si debitul pompei de benzina, daca aceasta (pompa) este in afara rezervorului de benzina.
- Tresa da masa de la motor, precum ti-a spus Senator - poate fi oxidata
- Daca computerul de injectie este in dreapta la picioarele pasagerului, verifica daca a intrat apa la el, deoarece este foarte aproape de prag si poate a intrat apa pe acolo
- Verifica conexiunile (contacte imperfecte, oxidari) si debitul pompei de benzina, daca aceasta (pompa) este in afara rezervorului de benzina.
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
Bun, am pornit-o !
Azi dimineatza am verificat trasee, masa, pompa benzina, scanteie tot. totul era ok !
Tot nu vroia sa porneasca. M-am gandit apoi la bujii si ca sa nu le mai desfac, am scos fisha de la bobina si am tinut-o mai departe, dar suficient cat sa se produca scanteie, in momentul acela pornind. Concluzie=> bujia nu dadea scanteie unde trebuie, bujii terminate ( Bosch ).
Am inlocuit bujiile cu unele Opel originale made in France (dak vreti va spun de unde) care au costat 80 000 buc. si le avea omu dupa un sotc destul de vechi.
Mergea perfect mashinutza si sincer nu a mai tras asha bine demult.
Dar in nebunia mea la cat am dat la automat am stricat ceva si pe la electromotor ( Delco ) deoarece apoi nu mai imi invartea decat juma de tura si se oprea, iar apoi mi se ridica turometru si iesea fum din electromotor.
L-am desfacut, l-am curatat, l-am strans bine si l-am pus la loc.
Acum merge f f bine, dar nu pot sa imi dau seama ce patise electromotorul.
Multumesc pt sfaturi!
Motorul e original, injectia L-Jetronic ,iar aprinderea cu platina!
Acum mai am o intrebare, cu destul timp in urma aveam probleme cu platina ( mi se impushca destul de des ) si am pus o aprindere tranzistoriala in locul releului de pe delcou. De atunci nu am mai avut treaba cu platina.
Intrebarea mea este: ce soluti gasesc pt a scapa definitiv de platina si a pune o aprindere electronica full?
Azi dimineatza am verificat trasee, masa, pompa benzina, scanteie tot. totul era ok !
Tot nu vroia sa porneasca. M-am gandit apoi la bujii si ca sa nu le mai desfac, am scos fisha de la bobina si am tinut-o mai departe, dar suficient cat sa se produca scanteie, in momentul acela pornind. Concluzie=> bujia nu dadea scanteie unde trebuie, bujii terminate ( Bosch ).
Am inlocuit bujiile cu unele Opel originale made in France (dak vreti va spun de unde) care au costat 80 000 buc. si le avea omu dupa un sotc destul de vechi.
Mergea perfect mashinutza si sincer nu a mai tras asha bine demult.
Dar in nebunia mea la cat am dat la automat am stricat ceva si pe la electromotor ( Delco ) deoarece apoi nu mai imi invartea decat juma de tura si se oprea, iar apoi mi se ridica turometru si iesea fum din electromotor.
L-am desfacut, l-am curatat, l-am strans bine si l-am pus la loc.
Acum merge f f bine, dar nu pot sa imi dau seama ce patise electromotorul.
Multumesc pt sfaturi!
Motorul e original, injectia L-Jetronic ,iar aprinderea cu platina!
Acum mai am o intrebare, cu destul timp in urma aveam probleme cu platina ( mi se impushca destul de des ) si am pus o aprindere tranzistoriala in locul releului de pe delcou. De atunci nu am mai avut treaba cu platina.
Intrebarea mea este: ce soluti gasesc pt a scapa definitiv de platina si a pune o aprindere electronica full?
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai ce vrei tu nu se poate face prea usor decit daca acelasi motor a fost fabricat in versiunea urmatoare cu acea aprindere de care zici.
Un utilizator obisnuit de masina cu citeva cunostinte tehnice nu poate face modificarea si sa rezulte un succes total. In principal trebuie adaugate doua lucruri o aprindere electronica si senzorul hall care se monteaza pe rotorul si statorul delcoului. Partea cea mai grea este montarea acelui senzor pe rotor si stator, iar aceste doua lucruri nu sunt concepute sa primeasca acel dispozitiv in locul platinelor.
Credema si eu sunt un obsedat de automobile si electronica, dar m-am lasat pagubas ininte de a ma apuca fizic de treaba, teoretic tot proiectul era ok.
Un utilizator obisnuit de masina cu citeva cunostinte tehnice nu poate face modificarea si sa rezulte un succes total. In principal trebuie adaugate doua lucruri o aprindere electronica si senzorul hall care se monteaza pe rotorul si statorul delcoului. Partea cea mai grea este montarea acelui senzor pe rotor si stator, iar aceste doua lucruri nu sunt concepute sa primeasca acel dispozitiv in locul platinelor.
Credema si eu sunt un obsedat de automobile si electronica, dar m-am lasat pagubas ininte de a ma apuca fizic de treaba, teoretic tot proiectul era ok.