- aharpa
- OP
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut toti opelisti in special pe cei cu omega.Sunt nou aici dar sper sa gasesc unele raspunsuri sau indicatii referitoare la omega asta care mi-a scos peri albi.deci: omega b 2.5td fabr 1995 cutie automata.Problemele au aparut cam de 1 an si de atunci tot asa merg.Am schimbat filtre de tot felul si la motor si la cutie plus ulei dar nimic ,creste temp la motor.Am schimbat termostatul si viscocupla cu una noua si tot asa se intimpla iar acuma am blocat viscocupla si nu se mai incalzeste asa tare doar daca o calc bine sau daca urc o panta.oricum cam 98 -100 grade.Eu cred ca-i de la cutie ceva (am schimbat uleiul si filtrul) pt ca daca urc, masina parca nu are suflu si motoru parca trage din greu iar la drum daca vreau sa depasesc ceva dureaza cam mult pina demareaza corespunzator.MOtorul se tureaza dar nu pleaca masina.Am fost si la tester si de fiecare data am eroarea (memorata nu se poate sterge) automatic speed control care nu stiu ce este,calculatorul de la cutie ? are asa ceva? sau ceva senzor (traductor de turatie sau ceva) care nu da voie sa se schimbe vitezele functie de acceleratie.Am fost cu ea si la opel victoria tg mures dar rasp lor :nu ne ocupam de cutiii automate.Si apropo de incalzire cum lucreaza ventilatoarele din fata radiatorului? in 2 trepte de viteza simultan sau pe rind?Toata povestea este fara sa punAC-ul ca daca ii dau drumul ii bai mare. Oricum am de gind sa rezolv problema cumva pt ca deja sunt obsedat si nu vreau sa vind masina fara sa o rezolv(daca o vind).Sper sa nu va plictisesc cu romanele '''omega si temperatura''' dar sper sa ma ajutati pt ca am vazut ca mai sint probleme cu omega la temp.Dau orice detaliu daca vrea cineva sa ma ajute pt ca am mai schimbat una alta la masina si probabil conteaza pt cunoscatori, sau daca exista un mecanic ce vrea sa ma ajute si este mai aproape de mine (bistrita) pot sa vin cu masina la ''consultatie sau daca este necesar la internare""Va multumesc oricum si sper sa-mi rasp cineva, si sa scap de problemele astea.
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
nu stiu, problema asta apare la cele mai vechi (94-2000) la motorul BMW. Dar daca ar fi sa ne luam dupa stilul german, care, daca ceva merge bine nu se schimba 30 de ani, este posibil si la cel "facelift" de dupa 2000. numai ca nu a imbatrinit inca destul si nu am auzit pe nimeni sa se plinga de acest defect, plus ca sunt si putine masini.
iry
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1995 2.5 TD V6 EcoTec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat