Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • aditd

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

Nu inteleg un aspect:
Cuplul la diesel este mai mare ca la benzina, dar multe masini benzina ajung mai repede la 60 - 100 de km (ma refer aici pe la cilindree similara).
Ok, posibil o parte din cuplu la diesel se pierde din faptul ca masina e mai grea, dar totusi, cand te uiti 320nm la diesel vreo 200 la benzina si 0-100 vreo 10.5+ la diesel cam 10 la benzina.

Ideea e ca dupa nevoi ar trebui sa imi iau benzina (putini km si multi in oras), dar imi aduc aminte senzatia de pe diesel care era mult peste benzina (am avut 1.9 Vectra si 1.8 Laguan).

Daca se poate sa dati niste detalii despre partea asta, ca tot imi vine in cap senzatia aia de schimbat in a 2-a 3-a la diesel, care e era ... cool, vs. benzina ... care, se ducea si ea, dar ...
Am pus si o poza comparatie.


Ce face Honda aia de la cuplu cat Laguna scoate 9 secunde 0 - 100?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, cred că pui problema greșit...cumva. Uită-te și la rot/min și întreabă-te cam cum ridică în ture Honda aia față de diesel...
Ia-ți benzinar. Aspirat. Că ai și spus de ce. Adaug: întreținere mai ieftină, fiabilitate mai mare în condiții de trafic urban și distanțe scurte. Dacă e sh feru”, șansa de a băga mai puțini bani în benzinar(aspirat) crește considerabil.
Restul sunt povești frumoase, dar cu consecințe la buzunar, pe termen scurt, mediu și lung.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR