- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vrem sau nu istoria si tehnologia merge inainte. Sursele alternative de energie au devenit primordiale in cazul economiei globale in expansiune. Cei care detin sau exploateaza sursele conventionale de energie: americani, arabi, rusi si doi dintre ei fac legea pe mapamond nu au niciun interes sa fie lansate noile motoare pina nu se scoate si ultima picatura de titei, gaz.
Mai toti cunoastem "povestea" celui de la Dacia Pitesti care a facut motorul cu apa, pe vremea lui Bilbiitu' se auzea de el si nu s-a investit nimic tocmai din considerente politice si strategice. Mai toti au acum tehnologia pe hidrogen chiar daca e in stare de dezvoltare.
Un filmulet interesant:
Mai toti cunoastem "povestea" celui de la Dacia Pitesti care a facut motorul cu apa, pe vremea lui Bilbiitu' se auzea de el si nu s-a investit nimic tocmai din considerente politice si strategice. Mai toti au acum tehnologia pe hidrogen chiar daca e in stare de dezvoltare.
Un filmulet interesant:
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
... si nici in urmatorii 100 ani nu se va intimpla nimic in legatura cu automobilele .
Ca si in cazul poluarii , marii consumatori de petrol nu sint automobilele ci industria , orice produs "inglobeaza" petrol atit pe partea de productie cit si pe partea de distributie-transport . Deci chiar daca s'ar trece in urmatorii 10ani la noi motorizari cu surse de alimetare alternative , industria , adevaratul consumator de petrol fiind conceputa strict pe acest tip de resursa va consuma in continuare din gros ... astfel monopolul petrolului va "supravietui" .
Rezervele estimate de petrol pe teritoriul statal al tarilor extractoare ajung pentru inca 40ani in ritmul virfului de consum din 2006 - extractia a scazut in 2007 si 2008 . Cum rezervele de petrol in vechile locatii/sonde se refac la intervale de 10-20ani prin migrarea "pungilor" de petrol si chiar prin regenerare , problema petrolului se va acutiza din cu totlul alte motive decit cele legate de extractie si productie ...
Problema petrolului este generata in primul rind de interese financiare si aici "vad" citeva :
- incercarea SUA de a'si salva dolarul prin tot felul de jocuri vis'avis de petrol
- lacomia crescinda a petrolistilor ce se vad in postura paranoica de a'si pierde sursa de trai luxos obtinut cu cit mai putina munca
- incapatinarea statelor de a reduce accizele si impozitele aberante obtinute usor din petrol din derivate .
Deja vedem tot felul de motivatii stupide pentru care se mai scumpeste inca un pic pretul petrolului : vremea rea din nu's ce golf , situatia politica din Venezuela - desi europa nu "beneficiaza" de petrol venezuelean , etc . In curind se va ajunge si la mesaje de genul : " petrolistii Horhe si Abdul s'au ranit la deget , productia a scazut si pretul creste in continuare " .
Toti au de profitat de pe urma afacerii cu petrol atit statul cit si particularii implicati . Odata adusa la faliment economia mondiala prin imposibilitate de plata va fi greu si anevoios de repornit , falimente in lant , haos social , anarhie si de ce nu razboaie , respectiv reconfigurari ale teritoriului statal al statelor vizate .
Petrolistii si toti cei implicati in busines se joaca cu focul la modul cel mai periculos ...
Solutiile alternative la indemina oricui - vezi motorul pe apa - nu vor vedea "lumina zilei" din cauza monopolurilor ce vor lupta cu toate mijloacele pentru supravietuire . Sa ne amintim cit de greu a fost dezvoltata si implementata solutia GPL , desi gazul tot de la petrolisti vine ...
In concluzie : chiar daca problema transportului , relativ minora prin comparatie cu cererea petrolului in industrie , se va rezolva - vom avea viata grea in continuare ... Solutia sta in reinventarea industiei pe noi baze energetice , proces greoi si de durata ...
Ultima modificare făcută de iso la Lun 14 Jul, 2008 9:14 am
Ca si in cazul poluarii , marii consumatori de petrol nu sint automobilele ci industria , orice produs "inglobeaza" petrol atit pe partea de productie cit si pe partea de distributie-transport . Deci chiar daca s'ar trece in urmatorii 10ani la noi motorizari cu surse de alimetare alternative , industria , adevaratul consumator de petrol fiind conceputa strict pe acest tip de resursa va consuma in continuare din gros ... astfel monopolul petrolului va "supravietui" .
Rezervele estimate de petrol pe teritoriul statal al tarilor extractoare ajung pentru inca 40ani in ritmul virfului de consum din 2006 - extractia a scazut in 2007 si 2008 . Cum rezervele de petrol in vechile locatii/sonde se refac la intervale de 10-20ani prin migrarea "pungilor" de petrol si chiar prin regenerare , problema petrolului se va acutiza din cu totlul alte motive decit cele legate de extractie si productie ...
Problema petrolului este generata in primul rind de interese financiare si aici "vad" citeva :
- incercarea SUA de a'si salva dolarul prin tot felul de jocuri vis'avis de petrol
- lacomia crescinda a petrolistilor ce se vad in postura paranoica de a'si pierde sursa de trai luxos obtinut cu cit mai putina munca
- incapatinarea statelor de a reduce accizele si impozitele aberante obtinute usor din petrol din derivate .
Deja vedem tot felul de motivatii stupide pentru care se mai scumpeste inca un pic pretul petrolului : vremea rea din nu's ce golf , situatia politica din Venezuela - desi europa nu "beneficiaza" de petrol venezuelean , etc . In curind se va ajunge si la mesaje de genul : " petrolistii Horhe si Abdul s'au ranit la deget , productia a scazut si pretul creste in continuare " .
Toti au de profitat de pe urma afacerii cu petrol atit statul cit si particularii implicati . Odata adusa la faliment economia mondiala prin imposibilitate de plata va fi greu si anevoios de repornit , falimente in lant , haos social , anarhie si de ce nu razboaie , respectiv reconfigurari ale teritoriului statal al statelor vizate .
Petrolistii si toti cei implicati in busines se joaca cu focul la modul cel mai periculos ...
Solutiile alternative la indemina oricui - vezi motorul pe apa - nu vor vedea "lumina zilei" din cauza monopolurilor ce vor lupta cu toate mijloacele pentru supravietuire . Sa ne amintim cit de greu a fost dezvoltata si implementata solutia GPL , desi gazul tot de la petrolisti vine ...
In concluzie : chiar daca problema transportului , relativ minora prin comparatie cu cererea petrolului in industrie , se va rezolva - vom avea viata grea in continuare ... Solutia sta in reinventarea industiei pe noi baze energetice , proces greoi si de durata ...
Ultima modificare făcută de iso la Lun 14 Jul, 2008 9:14 am
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- phyton
- **
- 232 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Alta tara
phyton
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
Un interesant articol PDF cu scheme practice de constuit o instalatie de hidrogen !
http://myfreefilehosting.co...fc8c373681_0.24MB
http://myfreefilehosting.co...fc8c373681_0.24MB