- Ick
- OP
- 545 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Astra 2010 A17DTR
- Cluj
Ick
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
In primul rand salutare la toti pasionatii de Opel.
In al doilea rand sa va expun problema mea: am un Opel Astra G Caravan , '98 , 2.0 16V , X20XEV
Partea nasoala e ca , desi in brief e trecut D4, in Romania e recunoscut ca E2. Azi am fost la RAR, s-au facut toate actele, inclusiv noxele, incadrarea fiind normal E2. Asa ca intr-o paranteza l-am intrebat pe unul de acolo cam la ce categoria s-ar incadra rezultatele de la noxe, ghici care a fost raspunsul (E3 evident).
Intrebarea mea : este cineva de pe forum care a facut testul dinamic? Povesti am tot auzit, dar practic e cineva care a reusit sa obtina vreun rezultat ?
In al doilea rand sa va expun problema mea: am un Opel Astra G Caravan , '98 , 2.0 16V , X20XEV
Partea nasoala e ca , desi in brief e trecut D4, in Romania e recunoscut ca E2. Azi am fost la RAR, s-au facut toate actele, inclusiv noxele, incadrarea fiind normal E2. Asa ca intr-o paranteza l-am intrebat pe unul de acolo cam la ce categoria s-ar incadra rezultatele de la noxe, ghici care a fost raspunsul (E3 evident).
Intrebarea mea : este cineva de pe forum care a facut testul dinamic? Povesti am tot auzit, dar practic e cineva care a reusit sa obtina vreun rezultat ?
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
De testul dinamic nu stiu nimic insa motorul tau nu au cum sa-l treaca E3 pt ca este un motor E2, primul X de la X20XEV arata norma de poluare a motorului, daca era Y sau Z norma de poluare era cel putin E3. Ceea ce ai tu trecut in brief-ul masinii D4 nu are nici o legatura cu norma de poluare, "D"-urile sunt norme fiscale germane ce nu au legatura cu omologarile tehnice date de constructori.
- Ick
- OP
- 545 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Astra 2010 A17DTR
- Cluj
Ick
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ceea ce spui tu este legat de tabele dupa care se iau cei de la Registrul Auto Roman cand incadreaza un motor la grupa sa de poluare.
Dar rolul testului dinamic, este de a incadra respectivul motor dupa noxele obtinute in urma testului, nu? Asa ca, daca la nemti e considerat E4 (dupa criteriile lor) iau noxele sunt de E3 (criterii .ro) , in urma acelui test nu as avea sanse la o incadrare E3
Dar rolul testului dinamic, este de a incadra respectivul motor dupa noxele obtinute in urma testului, nu? Asa ca, daca la nemti e considerat E4 (dupa criteriile lor) iau noxele sunt de E3 (criterii .ro) , in urma acelui test nu as avea sanse la o incadrare E3
AliBaba
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
Exact aceeasi problema: acum 2 zile am facut RAR-u si la noxe masina se incadreaza fara probleme la normele Euro3 desi are peste 150 mii km(motor foarte ingrijit) dar degeaba se incadreaza in normele Euro3 caci are stantat pe blocu motor care e acelasi model ca cel din 98 cifra X care inseamna Euro2 desi are pe esapament montat catalizator din fabrica de Euro3. Dar stim toti cum e in Romania noastra, se fura la orice se poate!
O paranteza: din 2000 la motoarele Opel cu cod motor X s-a trecut de la D3(euro2) la D4(euro3) cu ajutorul catalizatorului (care in toate tarile in afara de Romania nu se ia in considerare) iar motoarele s-au pastrat cele din 98 cel putin asa am inteles eu. Iar la cele achizionate inainte de 2000 au schimbat unii proprietari catalizatorul ca sa treaca la alta treapta de impozitare anuala mai mica.
Dupa 2000 din cate am vazut pe internet la Opel s-a sarit de la Euro2 direct la Euro4, daca nu e asa atunci imi cer scuze dar asa mi-au spus si cei de la reprezentanta Opel din Tg. Mures ca nu este Astra pe benzina Euro3.
O paranteza: din 2000 la motoarele Opel cu cod motor X s-a trecut de la D3(euro2) la D4(euro3) cu ajutorul catalizatorului (care in toate tarile in afara de Romania nu se ia in considerare) iar motoarele s-au pastrat cele din 98 cel putin asa am inteles eu. Iar la cele achizionate inainte de 2000 au schimbat unii proprietari catalizatorul ca sa treaca la alta treapta de impozitare anuala mai mica.
Dupa 2000 din cate am vazut pe internet la Opel s-a sarit de la Euro2 direct la Euro4, daca nu e asa atunci imi cer scuze dar asa mi-au spus si cei de la reprezentanta Opel din Tg. Mures ca nu este Astra pe benzina Euro3.