Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • deleted-763

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Azi am intampinat o grava problema la opelul meu .

Deci problema sta in felul urmator : Cand dau sa pornesc nu se intampla nimic ci porneste doar impinsa si in plus nu imi sta nici la relanti ... adica dupa ce ca porneste doar impinsa nu imi sta nici la relanti ci doar daca tin eu acceleratia apasata Crying or Very sad

M-am consultat cu un prieten si am ajuns la concluzia ca ar fi contactul defect ca alta legatura intre pornire si relanti nu vad ... mie mi-a mai facut faza sa nu porneasca masina dar dupa ce am impinso a mers normal la pornirile urmatoare .

Daca are careva idee cam care ar fi problema as fi foarte recunoscator .

Multumesc
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ai electromotoru dus..asa am patit si eu, nu are nimic contactu`. sunt bucsile phootute , si cand ramane rotoru blocat pe pozitia unde are scurt + bucsi naspa, nu mai merge decat daca o impingi, iar dupa aia daca in timp ce merge motoru dai cum ar veni la automat, auzi un mic carait, si dupa sa vezi ca o ia. asta am patit eu. ia-tzi altu. relantiu, daca motoru e 8v, este de la ICV. cum deschizi capota te uiti in fata langa admisie si vezi un kkt pe care scrie BOSCH, si intr 2 furtune in el. ala e jegos. Daca e 16v, atunci iti bati copiii, piesa asta e undeva sub capacu cu SFI, undeva mult mai jos
  • tlsarges

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ieri mi s-a intamplat pentru prima oara acest lucru. Am observat la un moment dat ca a pornit mai greu, adica dupa vreo 4-5 chei, desi masina pornea la sfert. Am facut vreo 50 km cu opriri si porniri pe drum, unde n-am avut probleme. Am ajuns acasa si aici n-a vrut sa mai porneasca nici in ruptul capului. As zice ca de vina o fi bateria, dar instalatia electrica functioneaza, adica se ridica geamurile electrice, merg farurile, etc. Sa nu aiba curent suficient, nu stiu ce sa zic. Poate sa fie probleme si cu electromotorul? N-am idee. Cind dau la automat se aude un click si doar atat. Ce ar pute fi?


Ultima modificare făcută de tlsarges la Mie 01 Jun, 2005 3:22 pm
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
spune daca ai facut ceva interventii la motor in ultimul timp.
Deschide capota si fa o verificare vizuala a circuitului de alimentare (furtune crapate/imbatranite, etc).
  • Silex

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
eu am patit o chestie asemanatoare, dar era iarna. Am schimbat bateria si s-o rez.
Bateria era slaba, mergeau farurile, geamurile, alarma, dar nu facea decat click cand incercam s-o pornesc. Repet, era iarna. Incearca sa verifici bateria.
  • tlsarges

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Interventii la motor am facut doar cand am schimbat uleiul si filtrul de motorina acum o luna. In rest nimic.
  • deleted-763

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Faza tare e ca de dimineata am miscat un pic firele de la electromotor si a pornit la sfert de cheie si ca relantiul a mers perfect !!! nu-mi vine sa cred pana la urma care e legatura intre pornirea motorului la cheie si relanti ? de ce imi sta motorul pornit cand o pornesc la cheie si nu-mi sta si atunci cand o pornesc impinsa ??? Shocked
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
In primul rand nu am cum sa nu observ limbajul cu tenta pornografica care se foloseste aici... din pacate.

In ceea ce priveste subiectul, se pare ca ai o problema cu un contact la electromotor. Mi se pare logic sa ai probleme cu relantiul avand un "scurt" in instalatie si deci o tensiune joasa/variabila care nu se poate stabiliza. Incearca sa verifici plusul electromotorului, se pare ca acesta face atingere la masa.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la x20dtl, poate si dth daca strageai prea tare surubul de la filtrul de motorina crapa vasul (e din plastic).
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1. da mai multe detalii despre pornitul acela mai greu... la cele 4-5 chei erau rotatii sau doar click-uri? cand n-a mai vrut sa porneasca, cat timp ai incercat? daca ai incercat de multe ori, nu ai simtit electromotorul pornind din ce in ce mai greu? daca da, ai omorat bateria si ajungem la ideea lui chiciuc - rezolva mai intai problemele la circuitul de alimentare

2. localizeaza click-ul (daca e de la electromotor sau de la releul care cupleaza). daca click-ul se aude de la electromotor, ar trebui sa vezi ca incearca sa invarta. daca se aude de la releu e foarte probabil sa fie problema de cablu

3. incearca alta baterie, vezi ce zice
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
al naibii, abia ce-am citit ieri thread-ul si aseara mi-a facut si mie figura.

aveam si au rezervare la un tennis, eram 10 min in intarziere si cand dau sa pornesc... nimic.

ce-i drept, electromotorul meu mai face mofturi, adica mai dau uneori de 2-3 ori la cheie ca sa o ia dar face click-ul. daca o fi ca la dacie, inseamna ca impinge bendixul sau cum s-o fi chemand.
mi-a facut figura de 2 ori asta-iarna ( click si nimic mai mult ) dar am lasat-o 1-2 ore si si-a revenit. apoi am schimbat bateria ca era obosita, am luat un bosch silver de 55 care merge superbine ( doar e noua... )

aseara insa s-a schimbat treaba. nu a mai facut nici click-ul. asa ca dupa ce am lasat-o vreo 2 ore, am revenit dar nimic.
ultima solutie: am impins-o Very Happy Very Happy noroc ca mere usor dracia, cred ca mai usor decat dacia lu' taica-meu si a pornit imediat. i-am scartait putin cauciucurile si i-am bagat niste frane ca sa "zgaltai" electromotorul si cand am oprit si-a revenit. adica mai face cateodata click in gol dar in general mere.

dupa ce am vazut si https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2228 cu descrierea data de ToX, intrebarea este: sa incerc sa "curat" electromotorul asta sau sa iau unul de la dezmembrari ? are cineva o idee de pret pt asa ceva?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca firul de plus al electromotorului (permanent amperaj mare legat direct la borna bateriei) face atingere la masa se lasa cu scantei, fum... eventual flacari Sad
  • tlsarges

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Baieti treaba s-a rezolvat. De vina a fost electromotorul si mai precis carbunii. Problema dracului a fost l-a dat jos electromotorul pentru ca este foarte greu de scos. De scos se scoate pe dedesubt (va sfatuiesc sa nu incercati in curte asa cum am vrut eu la inceput, ci musai pe elevator) dar are un surub al naibii de bine pus ca trebuie sa dai bateria jos si suportul de baterie sa ajungi la el. Daca urmaresti TIS-ul (asa cum am facut eu si care te ajuta 90%) electromotorul se da jos intr-o jumatate de ora. Carbunii pe care i-am schimbat (aproape ca n-ai ce baga in buzunar) m-au costat 1.740.000 si cu manopera am ajuns la 2.500.000, doar pentru niste carbuni. Acum parca merge mai bine ca inainte.

Problema dureroasa este ca nu mai merge casetofonul pentru ca am scos bateria. Codul original nu il stiu pentru ca de la cine am cumparat-o nu mi-a dat "carpass"-ul si eu ca sa fiu sigur ca nu am probleme am schimbat codul acum o luna. Toate bune pana aici dar cand am vrut sa introduc codul, cel pus de mine, nu l-a recunoscut si am ajuns deja la a treia introducere unde apare 7----. Ce s-a intamplat cu codul introdus de mine. S-a rescris cu codul original pentru ca am tinut bateria deconectata mai mult de 15 min. (am citit pe forum ca daca tii bateria decuplata mai mult de 15 min se reseteaza ECU. Are acesta legatura cu radiocass-ul) Stie cineva mai multe despre asa ceva, sau un loc unde pot decoda cass-ul inafara de Opel Erebus sau alte reprezentante.
  • deleted-763

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
De ceva timp am o oarecare problema la masina si anume cam la una din 20 de porniri masina nu vrea sa porneasca in sensul ca se sting putin becurile din bord dar nu se intampla nimic Shocked ... iar daca o pornesc impinsa porneste si apoi urmatoarele porniri o ia din prima .

Iar asa am observat ca atunci cand nu vrea sa porneasca daca mai stau putin si fac mai multe incercari pana la urma i ia . Nu stiu ce sa mai cred daca e de la contact ca si el are o mica problema si anume eu cand pornesc nu rasucesc maxim cheia in contact ci cam pe la jumatatea ultimei curse a cheii ca altfel nu face contact dar daca ar fi fost de la contact ma gandesc ca daca imi facea asa odata nu mai vroia sa porneasca deloc apoi + ca mie becurile mi se sting putin in bord cand ii pun contactul deci se consuma acel curent undeva .

A mai patit careva asa ?
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cred ca am aceeasi problema si anume electromotorul...

in cel mai bun caz ar putea sa faca masa in electromotor ( la mine atingea un suport de carbune pe rotor intr-o anumita pozitie ).
poate sa mai fie solenoidul sau carbunii...

oricum, recomandarea mea e sa il desfaci si sa il verifici/cureti ca probabil in timp o sa se agraveze ( eu sunt patit Sad )
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
la un 1.7 dti l-am oprit si cand am vrut sa-l pornesc...pauza. se stingeau toate becurile in bord, dar cand dadeam la cheie nu zicea nimic. si a fost de la electromotorv ( carbunii - si zicea mecanucul ca e normal asa ceva la opel...)
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Inainte de a da jos electromotorul verifica si bornele de la baterie. Eu am patit aceeasi chestie la o alta masina si am constatat, dupa ce desfacusem electromotorul de cateva ori, ca aveam o borna slaba.Oricum sper sa fie asta, iesi muuult mai ieftin.Bafta
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
a mea facea la fel, pina a ajuns sa faca asta de fiecare data. a trebuit sa schimb releul care incalzeste bujiile. ala raminea cumva intepenit, se incalzea si nu lasa curent la electromotor. de cind l-am schimbat nu mai sint probleme.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da, dar tu ai diesel el are calibra pe benzina Smile
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
greseala mea ca nu am citat. era si un diesel mai sus cu aceeasi problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR