sunny
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2005
- Mesaj Privat
Vreau sa impartasesc si eu putin din intamplarile mele cu 2 service-uri de AC din Bucuresti
1. ROMAD - sector 1, str. Somesul rece nr. 73 A
2. Legend Service - Bd. Brancoveanu 3
Parerea mea este ca ar trebui sa vina cu adrese de service-uri numai cei care au cunostinte legate de calitatea acestora. Nu cred ca intereseaza pe cineva un service care nu are nici un feedback.
In vara lui 2006 mi-am schimbat Radiatorul de AC (condensorul) si filtrul de freon la cei din Baneasa (Romad). Per total au fost ok, cu 2 exceptii:
- o duba la care lucrau pe partea electrica, au facut un 'mic' scurt si a rezultat un mare fum => am inceput sa ma intreb daca intr-adevar sunt profesionisti;
- mi-au pus 900g freon in loc de 750 si a trebuit sa insist la patron sa-mi lase 750g cat trebuia. Poate ca nu s-ar fi intamplat nimic, sau poate ca da... ideea este ca era dreptul meu sa cer sa fie corecti si nu trebuia sa comenteze nimeni la faza asta.
Dupa 1 an, in vara 2007, iar nu mai merge AC, si datorita intamplarii de mai sus decid sa merg la un alt service, despre care am aflat de pe forumul acesta, dar nici acum nu inteleg de ce ar vorbi cineva despre ei cand... parerea mea este ca sunt jalnici, si am sa argumentez de ce. Este vorba despre Legend Service.
Deci... in vara 2007 am mers la ei (Legend Service). Le spun ca nu imi merge aerul, ca am mai schimbat de curand radiatorul AC si filtrul de freon... imi pun statia de climatizare pe masina, o lasa sa faca un test sa vada daca simte pierderi, totul ok... concluzia tipului: "instalatia e ok, nu stii sa folosesti AC-ul; ca trebuie sa il pornesti 10 min pe sapt indiferent de anotimp, bla bla..."; am mai comentat eu putin ca mi s-a parut aberatie ce aud, mai ales ca freonul se pierduse intr-un an, nu in 5-10 ani din cauza neutilizarii AC-ului. In cele din urma am plecat "multumit" ca nu m-a costat decat 150 ron si ca sunt sanse ca instalatia sa fie ok.
Dar n-a fost sa fie, dupa 2 luni ma prezentam la ei. Imi pun iar statia de climatizare, asta iar da rezultat ca n-ar fi scapari si tipu' incearca iar sa ma duca pe drumul lui, dar i-am cerut sa imi puna relevator (in multele ore pierdute aiurea am mai aflat si eu cate ceva, cum ar fi aceasta substanta care apare verde in lumina ultravioletelor) in instalatie sa vin dupa 2 saptamani, sa vedem pe unde scapa, ca e clar ca scapa dar or fi fisuri minore.
Dupa 2 saptamani am fost la ei, au descoperit o teava pe unde ar fi avut scurgeri, si dupa inca 2 saptamani problema era rezolvata; sau asa parea.
Dar in primavara 2008 iar nu mai mergea AC, ma duc la ei... aceeasi poveste cu statia de climatizare care spune ca e totul ok si cu incercarea lor de a castiga 150 ron in 5 minute doar din umplerea instalatiei cu freon. Le cer sa puna iar relevator sa vedem pe unde mai sunt scapari acum, si rezulta ca problema ar fi un presostat. Isi noteaza codul si ce ii mai trebuie si dupa 2-3 sapt. ma duc ca a venit piesa, sa o schimbe, dar teapa, nu se potrivea ce comandase el cu ce aveam eu pe masina, asa ca a ramas sa vorbim la telefon sa vedem cand are piesa care trebuie. Dupa 3-4-5 telefoane in care mi-a raspuns ca nu o gaseste, a decis ca mai bine imi gasesc eu piesa si il caut apoi. Cu ajutorul lui Eduard in 7 zile aveam presostatul.
Din ziua in care mi-a pus freon si relevator, mi-a mers aerul cam o luna jumate, cu presostatul vechi.
Joi (05.07.2008) mi-au schimbat presostatul si mi-au pus freon. Ieri deja nu mai imi mergea AC-ul.
plus "bounsuri":
- De fiecare data cand am fost acolo m-au pus sa astept intre 5-8 ore, desi aveam 'programare'.
- Mai mult, ultima data sunasem marti pentru programare joi. Ma duc joi dar pentru ca nu era respectivul acolo (Cristi Dragomir - isi inchisese si tel), ceilalti 2 nici nu vroiau sa auda pentru ca aveau alte "programari". Dar dupa 6 ore de asteptat, mi-au acordat si mie 20 de minute...
- la scutul de sub motor se pare ca mi-au pus doar ~jumatate din suruburi la loc
Faza cu "nu stii sa folosesti aerul" am vazut ca o aplica mai la toti care vin prima data, pe un tip (client) chiar l-am sfatuit sa ceara relevator si s-a dovedit ca instalatia avea scapari. In momentul in care nu mai ai freon in instalatie sunt 95% sanse sa ai scpari la instalatie, dar acesti 'profesionisti' se bazeaza pe ceilalti 5% si incearca sa te convinga de faptul ca nu stii sa folosesti AC si sa iti ia 150 ron in cele 5-10 min cat dureaza operatiunea de umplere instalatie cu freon. Pe langa asta, sunt sanse mari sa trebuiasca sa te intorci la ei curand ca iti pierde freonul. Asta inseamna ca iti faci abonament la ei. Deci... dublu avantaj Legend Service.
In concluzie, pentru mine Legend Service a insemnat dezamagire totala, nu as mai merge la ei nici daca ar fi singurul service de pe planeta.. as vinde masina si mi-as lua bicicleta decat sa stau mereu stresat in baza lor. Iar despre ROMAD nu pot spune prea multe, probabil sunt destul de ok, dar as vrea daca stie cineva un service in care se lucreaza (aproape) profesional, pentru ca dupa atatea incercari, AC-ul de pe masina mea inca nu este OK dupa investitii de 3000 ron...
1. ROMAD - sector 1, str. Somesul rece nr. 73 A
2. Legend Service - Bd. Brancoveanu 3
Parerea mea este ca ar trebui sa vina cu adrese de service-uri numai cei care au cunostinte legate de calitatea acestora. Nu cred ca intereseaza pe cineva un service care nu are nici un feedback.
In vara lui 2006 mi-am schimbat Radiatorul de AC (condensorul) si filtrul de freon la cei din Baneasa (Romad). Per total au fost ok, cu 2 exceptii:
- o duba la care lucrau pe partea electrica, au facut un 'mic' scurt si a rezultat un mare fum => am inceput sa ma intreb daca intr-adevar sunt profesionisti;
- mi-au pus 900g freon in loc de 750 si a trebuit sa insist la patron sa-mi lase 750g cat trebuia. Poate ca nu s-ar fi intamplat nimic, sau poate ca da... ideea este ca era dreptul meu sa cer sa fie corecti si nu trebuia sa comenteze nimeni la faza asta.
Dupa 1 an, in vara 2007, iar nu mai merge AC, si datorita intamplarii de mai sus decid sa merg la un alt service, despre care am aflat de pe forumul acesta, dar nici acum nu inteleg de ce ar vorbi cineva despre ei cand... parerea mea este ca sunt jalnici, si am sa argumentez de ce. Este vorba despre Legend Service.
Deci... in vara 2007 am mers la ei (Legend Service). Le spun ca nu imi merge aerul, ca am mai schimbat de curand radiatorul AC si filtrul de freon... imi pun statia de climatizare pe masina, o lasa sa faca un test sa vada daca simte pierderi, totul ok... concluzia tipului: "instalatia e ok, nu stii sa folosesti AC-ul; ca trebuie sa il pornesti 10 min pe sapt indiferent de anotimp, bla bla..."; am mai comentat eu putin ca mi s-a parut aberatie ce aud, mai ales ca freonul se pierduse intr-un an, nu in 5-10 ani din cauza neutilizarii AC-ului. In cele din urma am plecat "multumit" ca nu m-a costat decat 150 ron si ca sunt sanse ca instalatia sa fie ok.
Dar n-a fost sa fie, dupa 2 luni ma prezentam la ei. Imi pun iar statia de climatizare, asta iar da rezultat ca n-ar fi scapari si tipu' incearca iar sa ma duca pe drumul lui, dar i-am cerut sa imi puna relevator (in multele ore pierdute aiurea am mai aflat si eu cate ceva, cum ar fi aceasta substanta care apare verde in lumina ultravioletelor) in instalatie sa vin dupa 2 saptamani, sa vedem pe unde scapa, ca e clar ca scapa dar or fi fisuri minore.
Dupa 2 saptamani am fost la ei, au descoperit o teava pe unde ar fi avut scurgeri, si dupa inca 2 saptamani problema era rezolvata; sau asa parea.
Dar in primavara 2008 iar nu mai mergea AC, ma duc la ei... aceeasi poveste cu statia de climatizare care spune ca e totul ok si cu incercarea lor de a castiga 150 ron in 5 minute doar din umplerea instalatiei cu freon. Le cer sa puna iar relevator sa vedem pe unde mai sunt scapari acum, si rezulta ca problema ar fi un presostat. Isi noteaza codul si ce ii mai trebuie si dupa 2-3 sapt. ma duc ca a venit piesa, sa o schimbe, dar teapa, nu se potrivea ce comandase el cu ce aveam eu pe masina, asa ca a ramas sa vorbim la telefon sa vedem cand are piesa care trebuie. Dupa 3-4-5 telefoane in care mi-a raspuns ca nu o gaseste, a decis ca mai bine imi gasesc eu piesa si il caut apoi. Cu ajutorul lui Eduard in 7 zile aveam presostatul.
Din ziua in care mi-a pus freon si relevator, mi-a mers aerul cam o luna jumate, cu presostatul vechi.
Joi (05.07.2008) mi-au schimbat presostatul si mi-au pus freon. Ieri deja nu mai imi mergea AC-ul.
plus "bounsuri":
- De fiecare data cand am fost acolo m-au pus sa astept intre 5-8 ore, desi aveam 'programare'.
- Mai mult, ultima data sunasem marti pentru programare joi. Ma duc joi dar pentru ca nu era respectivul acolo (Cristi Dragomir - isi inchisese si tel), ceilalti 2 nici nu vroiau sa auda pentru ca aveau alte "programari". Dar dupa 6 ore de asteptat, mi-au acordat si mie 20 de minute...
- la scutul de sub motor se pare ca mi-au pus doar ~jumatate din suruburi la loc
Faza cu "nu stii sa folosesti aerul" am vazut ca o aplica mai la toti care vin prima data, pe un tip (client) chiar l-am sfatuit sa ceara relevator si s-a dovedit ca instalatia avea scapari. In momentul in care nu mai ai freon in instalatie sunt 95% sanse sa ai scpari la instalatie, dar acesti 'profesionisti' se bazeaza pe ceilalti 5% si incearca sa te convinga de faptul ca nu stii sa folosesti AC si sa iti ia 150 ron in cele 5-10 min cat dureaza operatiunea de umplere instalatie cu freon. Pe langa asta, sunt sanse mari sa trebuiasca sa te intorci la ei curand ca iti pierde freonul. Asta inseamna ca iti faci abonament la ei. Deci... dublu avantaj Legend Service.
In concluzie, pentru mine Legend Service a insemnat dezamagire totala, nu as mai merge la ei nici daca ar fi singurul service de pe planeta.. as vinde masina si mi-as lua bicicleta decat sa stau mereu stresat in baza lor. Iar despre ROMAD nu pot spune prea multe, probabil sunt destul de ok, dar as vrea daca stie cineva un service in care se lucreaza (aproape) profesional, pentru ca dupa atatea incercari, AC-ul de pe masina mea inca nu este OK dupa investitii de 3000 ron...
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
La Legend Service mi-au spus mie ca am catalizatorul spart din cauza benzinei carerra 100. Mi-au facut un test motor si concluzia......."trebuie sa schimbi catalizatorul". Am facut alt test in alta parte la un tip care avea tech2 si m-am linistit. De vina a fost egr-ul.L-am inlocuit si acum nu mai am nici o problema in afara consumului.De specificat ca merg numai seara dupa 9-10 sau in weekend cand e liber si imi consuma cam 12-13%.