Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cod 31 - Engine RPM signal (crankshaft sensor) - no signal .... l-am aflat cu motorul oprit deoarece ..din senin chiar nu a mai vrut sa mai porneasca ... electromotorul invirte dar nu porneste motorul...
mai exact ...stie cineva sa imi explice ce inseamna si ce trebuie sa fac ?
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Din ce cunosc eu e normal sa ai aceasta eroare odata ce ai facut testul cu motorul oprit. Daca faci testul cu motorul pornit, nu vei mai avea aceasta eroare stocata.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
din senin chiar nu a mai vrut sa mai porneasca ... electromotorul invirte dar nu porneste motorul...
Foarte posibil senzor dus.
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
senzor dus ?
care ?chiar nu mai stiu ce sa mai zik ..am fost azi cu 3 mecanici si sau uitat la ea....unul a spus:`` aaaaaaaaa.....probleme mariiiii.... ai apa in benzina...( alimentez de la omv si rompetrol ) ....al doilea `` aaaaaaaaaaa senzor dus de turatie ~`` al treilea .... probleme cu aprinderea cu alimentarea ...si nu ami stiu ec mai abera si asta ..... ..deci in numai 30 de minute 3 idei diferite ...intrun cuvint sa schimb majina.... chiar nu mai stiu ce sa fac ....din cauza mecanicilor o tin in reparatii incontinuu ...
de aceea vreau un sfat , pareri , etc orice cu care ma puteti ajuta ...
si inca ceva ...am omis sa spun ... majina in timp ce invirte electromotorul ... mi se ridica si coboara in draci acul ... chiar si pina la 5000 de ture... numai impinsa vrea dar daca am oprito ...adio plimbare cu vre-o gajika... ....si ca si asha nu era destul se mai si opreste in timpul mersului , sau cind merge c-am da in nas si nu mai are putere decit dupa ec trece de vreo 300-3500 de ture la fiecare treapta....... deci va rog un sfat parere ceva ...daca mai trebuie sa completez cu ceva spuneti-mi ...
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Eroarea 31 nu reprezinta nimic, ci doar faptul ca ai facut testul cu motorul oprit. Daca nu ai gasit alta eroare atunci inseamna ca senzorii (marea lor majoritate) sunt OK.
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t a scris:Eroarea 31 nu reprezinta nimic, ci doar faptul ca ai facut testul cu motorul oprit. Daca nu ai gasit alta eroare atunci inseamna ca senzorii (marea lor majoritate) sunt OK.


ce bine ar fi ... dar tot nu scap de eroarea 48 care spune ca ash avea bateria slaba ..., dar am luat o baterie noua de 66 ah si tot face bukurii . iar daca senzorii sunt ok atunci d c mama ei nu vrea sa porneasca ..? de ce cind e impinsa porneste in nici 2 metri dar da in nas , nu merge rotund , nu prea are putere , se opreset in timpul mersului .....?!
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
m-am convins si eu ca eroarea 31 apare numai cind e motorul oprit ... azi dimineata a pornit majina foarte ujor... chiar si la drum sa comportat foarte frumos ...., iar cind era lumea mai draga .. , majina nu a mai vrut din senin sa mai porneasca... astept totuji in continuare sa mi se spuna ceva , un sfat parere ca de mecanici ..nici vorba....
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Posibil sa faca figuri senzorul sau cablajul si daca chiar nu porneste si apare 31 sa fie chiar el dus.(asta e o chestie mai ciudata la motornic 1.5 cu motorul oprit apare 31 si daca e senzorul busit , motorul nu porneste si apare tot 31)

Poti sa-i verifici impedanta, nu stiu cat trebuie sa fie dar sa nu fie intrerupta continuitatea.

Deasemenea daca apare eroare de baterie slaba verifica masa la caroserie. acolo unde e manunchiul ala mare de fire , scoate surubul , curata , da cu spray degresant si pune-l la loc.

Verifica si alte conexiuni daca tot te apuci .
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
First rule when talking about engine problems:tell the people WHICH ENGINE YOU HAVE Oare?
1.measure the power at your battery when enigine runs to see if the alternator works well
2.check the ground straps/earth straps.alternator to engine block,engine block to chassis,battery to chassis..(dont know which engine you have)
3.try other fuel relays
4.try another ECU-unit from another calibra with the same engine if possible
I think point 2 or 3 may be the problem at your engine
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
scuzele de rigoare dar am avut impresia ca am trecut majina la semnatura ..in sfirsit ... sa inteleg ca majina ar vea probleme la partea electrika mai mult ....... vad totuji ca ea a inceput sa iji dea drumul ...de ieri nu prea se mai opreste ...(dar porneste greu la prima cheie ...dupa cca 4-5 secunde..)...dar totuji am sas va urmez sfaturile... ..am sa revin in caz ca nu o scot la capat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Calibra-Turbo its very simple to find engine of dj04xpx, just click in right on nick name dj04xpx and you have the PROFILE :


dj04xpx foloseste s in loc de j ca ma omori la citit.

Calibra-Turbo this car have code 31, the starter spin the engine but don't start in some moments, in other moments start very well.
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu am sa incerc ....
tot degeaba ... nu vrea sa asculte ce ii spun ....sunt epuizat ... am curatat manunchiul de la masa masinii ..am uratat si probat de vreo 2 ori bujiile si fisele ....degeaba.....
azi iam cumparat un spray de motor ptr pornire si vad ca la asta face umpik de figuri la inceput apoi porneste de la prima cheie .porneste de maxim 3 ori de la un jet de spray .idei ?totusi parca nu mai face la fel de multe figuri motorul in mers , trage putin mai bine (dar nu la fel cum il stiam eu inainte de figurile pe care a inceput sa le faca ).. motorasul galben mi s-a mai aprins o singura data la relanti cind a si inceput turatia sa creasca de nebuna. am masurat bateria cu motorul oprit si este ok , dar in schimb cind motorul este pornit , nu pot sa citesc delok deoarece acul oscileaza intr-una. sa fie cumva de vina alternatorul sau vre-un scurt pe undeva ? ce ar trebui sa fac in cazul asta ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
IAC ?
  • herly

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut am facut si eu testul cu agrafa cu motorul(calibra C20NE) oprit pentru ca am aprinse in bord check engine si inca unu nu stiu cum ii zice (si nici nu stiu de ce e aprins) arata asa [( ! )] si e vis a vis , si mia dat eroare 12 si 31 Engine RPM signal (crankshaft sensor) No signal. De mers merge masina porneste cam in 5,6 sec, accelerata; fara se opreste. Mentionez ca am schimbat consumabilele si am curatat YACul , bateria am masurato e buna. Si as vrea sa ma ajutati cu o poza pe C2NE sa vad si unde este situat senzorul crankshaft ca sa vad ce e cu el. Cum il verific daca mai e bun sau el e de vina pentru martorul din bord si cat ma costa unu.A si pentru celalalt martor care am mentionat mai sus cineva pe club calibra mia zis ca e de la lichidu de frana, nu stiu daca e asa ca lichid am am verificat mufa e conectata acum nu stiu daca face atingere bine o sa mai verific odata . Multumesc
Uite si o poza cu martori din bord:

Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR