Prikoke
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
Povestea sta in felul urmator:
Am ajuns in parcare, dau sa opresc motorul. Invart cheia in contact si o scot. Motorul se opreste normal. Ma uit mai bine.... martorii din bord nu s-au stins. Mai bag odata cheia, invart ca sa pornesc din nou motorul: nu porneste dar martorii raman aprinsi indiferent daca scot cheia sau nu. Fiindu-mi frica de un scurt pe undeva, scot borna de la baterie. O pun inapoi si aceeasi problema: fara cheie in contact martorii se aprind in bord si nu se mai sting. In plus palpaie martorul cu masina cu cheie. Practic masina nu o pot urni din loc. Ce sa fac?
Ce se intampla? Specific ca este vorba de Astra G 1.7 dti cu 130 000 km la bord.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ight=pseudoagrafa
eu zic dc ai vreu cod de defect.daca ai cheia de rezerva incearca si cu aia.
verifica si sigurantele,si de la motor,si releele.
Prikoke
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
Rog oradenii sa ma ajute cu un elecrtrician capabil.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Prikoke
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Prikoke
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
Problema este urmatoarea: axul contactului s-a rupt (cel ce face legatura cu partea electrica a contactului). Acum, trebuie sa gasesc pe cineva care sa confectioneze din nou acea piesa... sau sa imi cumpar contact nou, care este varianta mai scumpa. Problema este ca mesterul care face asa ceva si este cel mai priceput, este in concediu pana in 21 iulie: un termen prea lung pentru mine. Trebuie sa gasesc alte variante. Pana atunci sunt pieton. Tot ce mai am din masina acum este o cheie si un contact rupt pe care le tin intr-o punga...😢
P.S. Scuzati limbajul lipsit de tehnica.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Prikoke
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
Se fac bani frumosi din asta. 😃
Problema s-a rezolvat. Am cumparat un contact de la dezmembrari cu partea electronica cu tot (fara imobilizer) la pretul de150 de lei. L-am dus la un mester de yale si s-a facut transformarea, apoi s-a montat pe masina. Totul merge OK. Mersi celor care mi-au venit in ajutor in vre-un fel.