Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
S-a mai scris pe forum despre curatzarea injectoarelor shi pun o intrebare: motorul de pe vectra A, 1992, C16NZ are un singur injector. Acesta nu face mashina racheta (shi nici nu vreau!), dar cand a fost shi el mai nou shi mai curat a pus benzina in cantitatea care trebuie la locul unde trebuie, etc., etc. Daca fac aceasta curatare, cat de relevant este cu privire la consum shi la reprizele de viteza uneori necesare in oras ca sa ieshi dintr-o busculada sau chiar shi afara la depashiri? Eu merg mai cumsecade shi rar depashesc 60km/h respectiv 80-90km/h (deh, copii la scoala sau weekend/vacantza cu familia). Am vazut pret pt. 1 sau mai multe injectoare aprox. 650k lei. Shi unde se face bine, adica...bine?

Deci se merita sau nu?
Skip ads

  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
daca treaba e facuta bine merita...daca nu, s-ar putea sa constati ca ar fi fost mai bine sa nu faci aceasta operatiune. si pe mine ma intereseaza unde se poate face CORESPUNZATOR...am inteles ca prin spate pe la circ ar fi ceva...dar de pe forum de aici n-am gasit nimic clar...ne poate spune cineva unde este mai exact acest service?
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu am facut treaba asta la Bosch la pasajul Marasesti, eu am injectie multipunct si am fost foarte multumit. Merge mult mai liniar motorul. Simt si la consum, a scazut cu 1l / 100 sigur. Cam scumput Confused 2 mil. pentru toate injectoarele insa, inclusiv cel "central") dar asta e, sunt super multumit.
In ceea ce priveste service-ul din spatele circului, am auzit ca sunt tari baietii, dar sunt specializati mai mult pe BMW. Oricum, daca vreti numere de telefon de la ei dati mesaj privat.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu a scris:Eu am facut treaba asta la Bosch la pasajul Marasesti, eu am injectie multipunct si am fost foarte multumit. Merge mult mai liniar motorul. Simt si la consum, a scazut cu 1l / 100 sigur. Cam scumput Confused 2 mil. pentru toate injectoarele insa, inclusiv cel "central") dar asta e, sunt super multumit.
In ceea ce priveste service-ul din spatele circului, am auzit ca sunt tari baietii, dar sunt specializati mai mult pe BMW. Oricum, daca vreti numere de telefon de la ei dati mesaj privat.


curatarea se poate face atat cu ultrasunete cat si cu solutie chimica.
prima metoda cica ar afecta viata injectoareleor si multi mecanici nu o recomanda...

eu am fost sa mi le curat cu ultrasunete cam acum 2 luni undeva pe Virtutii (pe dreapta cum te duci spre pasaj). omul de acolo mi-a scos cele 4 injectoare, le-a pus pe banc si a constat ca nu trebuie curatate....asa ca nu am facut cu ultrasunete (poate mai bine)

acu vreo 2 saptamani cand am fost sa fac revizia la serviceul la care am duc de obicei am facut si o curatare chimica.a costat vreo 600k lei si a durat vreo 45min. nu am constat o imbunatatire notabila, dar cu vreo 10% parca masina e mai nervoasa....si oricum se accelereaza mai frumos de la 3000rpm incolo...

la bosch Service de care curatare ai facut?
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca injectoarele nu au rugina se pot curata fara probleme cu ultrasunete. La Bosch mi le-au curatat si cu ultrasunete si cu solutie apoi.
Au acolo o rampa ca cea de la injectoare, conectata la un calculator si verifica mai intai daca trebuie vreunul curatat. Daca da, trebuie sa le curete pe toate.
  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
la ce service faci revizia catalinE?
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Multzumesc tuturor pentru info. Am intzeles ca majoritatea, daca nu chiar toti au avut injectoarele curatzate intr-un fel sau altul. Acuma, nimeni nu a zis nimic despre relevanta curatzarii unui singur injector (asha cum are mashina asta vectra a, C16NZ). Daca ar fi sa castig acel 10% pomenit, cum ca ar fi mai nervoasa, shi ca se accelereaza mai frumos de la 3000 de ture incolo, ramane numai in caz fortuit la alegerea mea. Cum am mai spus, n-am pretentii deosebite shi sunt multzumit asha cum este acum. Nu doresc sa fiu tendentzios cu nimeni, deci:

Va multzumesc pentru pareri shi informatzii Very Happy Very Happy !
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
marius radu,

se spune ca e o operatie care nu se strica sa o faci...macar odata pe an!

in rest, atat la rezultate cat si la performante totul poate fi subiectiv...

unora le dadea masina in nas sau se oprea la relanti, etc si curatand injectoarele s-a rezolvat...

acu ca ai unul sau 4 e mai putin semnificativ ci performantele masinii dupa...
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Privind aspectul acesta de curatzare ca un fenomen pur tehnic - imi place sa cred ca asha este tratat - intzeleg ca performantzele unei mashini cu mai multe injectoare (vorbim de benzinare) pot fi afectate in proportzie mai mare in comparatzie cu dotarea cu un singur injector. In acest caz, nu simt nevoia reala de a purcede la tratamentul contra unui eventual reumatism al batranului meu Opel. Se mishca destul de vioi la anii lui. Ditto: " nu e racheta shi nici nu doresc sa fie..."

Multzumesc inca o data tuturor! Very Happy
  • rezare

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Ba din contra, cred ca cea cu un singur injector simte mai tare. Daca unul din patru injectoare e murdar, asta e, motorul merge ceva mai prost din cauza injectorului ala, dar restul de 3 merg ok. Daca insa singurul injector e murdar.... Wink
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Singurul fel prin care benzina ajunge in motor e prin injector/injectoare.
Deci, daca trebuie curatat, curata-l. Asta cred ca e abordarea corecta.

Poate sa aiba mashina 12 injectoare, daca sunt curate, in urma curatarii nu se observa nimic.
Iar daca injectorul tau e murdar, nu vad de ce trebuie sa il curetzi doar daca optii ceva in schimb (elasticitate, putere) de la un anumit procent in sus. Trebuie curatat si gata. Iar daca nu e ruginit, merge si cu ultrasunete.

Eu am avut C16NZ si in urma curatarii am simtit diferenta. Nu stiu daca 10% mai multa elasticitate, dar ceva - ceva.

Dar, daca motorul merge ok dar simtzi tu ca e momentul sa faci ceva pentru el, baga un aditiv d'ala de curatare injectoare la un plin si scapi mai ieftin. Ce face ala efectiv + ce face ala in mintea noastra = tot e ceva Smile
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Multzumesc pt. clarificari, Muad'Dib! C16NZ - un injector ce pulverizeaza benzina in galeria de admisie versus, de ex., 4 injectoare ce pun benzina direct in cilindri (sau nu shtiu prea bine cum) inseamna o diferentza. Acel unul nu shtiu daca ar fi ruginit, dar am folosit aditivi pt. curatzare cam 10 plinuri shi consumul este in jur de 7,5 l/100Km in orash. Shi asta regulat de cateva luni de zile incoace. Sa mai imi fac griji pentru curatzare?
Sfatul tau de mult mai multa experientza decat mine?
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Smile Mai multa experientza... my foot!

Io tocmai am schimbat motorul din C16NZ in C20NE (Vezi la "cum sa..." ) pentru ca nu-mi placea cum trage ala micu'. Deloc. Singurul lucru de apreciat la el este consumul. Intradevar, un motor economic. In jur 7,5% in orash aveam si eu (insa chiar nu am calculat la fix niciodata, nu prea ma interesa). Afara insa, chiar uitai de benzina.

Daca urca frumos in ture, nu joaca ralanti-ul, porneshe ushor, nu curatza injectorul. La cat aditiv d'ala iai bagat, ar trebui sa fie ok.

Apropo, un amic mi-a luat motorul vechi (C16NZ), ia pus carburator, si merge chiar bine! Meserie, nu? Very Happy
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
E bun shi carburatorul, dar implica un consum mai mare - cat apeshi pe pedala atata iti da. Aici nu prea doresc sa ma bag - nu timp, nu bani, etc.
Mai bine o las cum e de la mama ei, shi o intretzin asha.

Multzam!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR