- marianno88
- OP
- 1 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vectra 1991 C16NZ
- Bucuresti
marianno88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut! Sunt nou pe forum, dar sper ca am postat bine. Un prieten/vecin cu care ma inteleg ok ar vrea sa isi vanda masina deoarece a dat avans la una noua. Mi-a spus ca pentru mine pretul e 2500E...
Masina este un Opel Astra F Hatchback din 1994 cu motor de 1.4 si 217000km arata extraordinar de bine si e FOARTE ingrijita. El spune ca a bagat aproape 1000E in ea acum o luna. I-a schimbat cureaua de distributie si a vopsit-o (stiu cum arata mashina inainte, inafara de cateva zgarieturi si pe capota sarita vopseaua de la criblura nu avea nici un defect, rugina nici atat). Am mers cu masina si mi se pare ca merge extraordinar de bine. I-am ridicat odata capota si motorul la fel arata impecabil ( nu inteleg de ce, sub capota el nu prea se baga).
Defectele ei care le-am observat pana acum:
Trebuie sa ii ischimb amortizoarele
Scaunul de la sofer intr-o parte e putin rupt...trebuie facut ceva acolo
Masca fata e neagra nu e in culoarea caroseriei
Afisajul acela din interior nu l-am vazut sa functioneze nici o data
Pun si o poza cu ea (cam de departe) poate o sa-i fac si altele
Ce parere aveti de pret? Dar de modelul masinii in general? E prea invechita? E urata? E rezistenta? Se gasesc piese pentru ea la preturi bune? Astept orice fel de parere si eventual cineva foarte priceput sa imi dea mai multe informatii despre acest model de masina (ce motorizari au avut, intre ce ani s-au produs, ce variante, ce diferente intre variante, etc.)
Imi poate da cineva manualul acestei masini?
Multumesc mult de tot...
Edit: Din pacate nu a mers sa uploadez poza cu ea:(
Masina este un Opel Astra F Hatchback din 1994 cu motor de 1.4 si 217000km arata extraordinar de bine si e FOARTE ingrijita. El spune ca a bagat aproape 1000E in ea acum o luna. I-a schimbat cureaua de distributie si a vopsit-o (stiu cum arata mashina inainte, inafara de cateva zgarieturi si pe capota sarita vopseaua de la criblura nu avea nici un defect, rugina nici atat). Am mers cu masina si mi se pare ca merge extraordinar de bine. I-am ridicat odata capota si motorul la fel arata impecabil ( nu inteleg de ce, sub capota el nu prea se baga).
Defectele ei care le-am observat pana acum:
Trebuie sa ii ischimb amortizoarele
Scaunul de la sofer intr-o parte e putin rupt...trebuie facut ceva acolo
Masca fata e neagra nu e in culoarea caroseriei
Afisajul acela din interior nu l-am vazut sa functioneze nici o data
Pun si o poza cu ea (cam de departe) poate o sa-i fac si altele
Ce parere aveti de pret? Dar de modelul masinii in general? E prea invechita? E urata? E rezistenta? Se gasesc piese pentru ea la preturi bune? Astept orice fel de parere si eventual cineva foarte priceput sa imi dea mai multe informatii despre acest model de masina (ce motorizari au avut, intre ce ani s-au produs, ce variante, ce diferente intre variante, etc.)
Imi poate da cineva manualul acestei masini?
Multumesc mult de tot...
Edit: Din pacate nu a mers sa uploadez poza cu ea:(
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Masinile sunt OK, pentru drumurile din tara noastra kiar super Ok.
Dpdv al pieselor sunt destul de ieftine cele noi, iar la dezmembrari se gasesc usor.
Ca probleme: rugina la aropa spate.
In ceea ce priveste documentatie, cata vrei, gasesti pe forum, pe internet cat si pe DC++, daca nu da-mi un PM si iti trimit.
Insa la cumpararea unei masini este bine sa mergi cu cineva care se pricepe.
Dpdv al pieselor sunt destul de ieftine cele noi, iar la dezmembrari se gasesc usor.
Ca probleme: rugina la aropa spate.
In ceea ce priveste documentatie, cata vrei, gasesti pe forum, pe internet cat si pe DC++, daca nu da-mi un PM si iti trimit.
Insa la cumpararea unei masini este bine sa mergi cu cineva care se pricepe.
- marianno88
- OP
- 1 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vectra 1991 C16NZ
- Bucuresti
marianno88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
Catalln a scris:Masinile sunt OK, pentru drumurile din tara noastra kiar super Ok.
Dpdv al pieselor sunt destul de ieftine cele noi, iar la dezmembrari se gasesc usor.
Ca probleme: rugina la aropa spate.
In ceea ce priveste documentatie, cata vrei, gasesti pe forum, pe internet cat si pe DC++, daca nu da-mi un PM si iti trimit.
Insa la cumpararea unei masini este bine sa mergi cu cineva care se pricepe.
Dpdv al pieselor sunt destul de ieftine cele noi, iar la dezmembrari se gasesc usor.
Ca probleme: rugina la aropa spate.
In ceea ce priveste documentatie, cata vrei, gasesti pe forum, pe internet cat si pe DC++, daca nu da-mi un PM si iti trimit.
Insa la cumpararea unei masini este bine sa mergi cu cineva care se pricepe.
Daca o cumpar o sa merg cu cineva...Eu nu pot da PM ca nu am 10 posturi Si aripile din spate nu au fost ruginite nici inainte de vopsire si nici acum. Am tras putin de ele si sunt foarte trainice. El spune ca pretul pentru mine e 2500 si-a zis ca daca se duce cu ea in targ sau undeva fara 3000 nici nu se gandeste sa o dea...ma rog...poate-i vrajeala. As incerca un trag cu el oferindu-i 2000E ar fi super convenabil ca masina nu ?
- deleted-16555
- **
- 176 mesaje
- din 21 Mar 2008
deleted-16555
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut...la 2000E daca arata bine (vopsita proaspat) si merge bine....se merita....ma gandesc ca fiind 1.4 nici dotari nu prea are...mai mult de 2000E nu se merita deoarece odata cu introducerea taxei "vietii" o groaza de Astra F sunt si vor mai fi aduse in tara pentru inmatrculare la niste preturi mai de nimic pentru motorul de 1.4. Aceasta masina pentru un tanar o consider foarte buna, intretinere ieftina si consum mic. Sa ai mare grija la cutia de viteze si rulmentii de la roti...ca-s mai scumpi..... cat despre tablaraie, fiind proaspat vopsita nu cred ca o so tii cine stie cat si astea nu-s Dacii sa le putrezeasca tabla in 1-2 ani....Daca mai are putin timp pana sa-i expire ITP-ul...ai mare grija la directie si frane sa functioneze cat mai ok .... Multa bafta.
- marianno88
- OP
- 1 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vectra 1991 C16NZ
- Bucuresti
marianno88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
RedLabel a scris:Salut...la 2000E daca arata bine (vopsita proaspat) si merge bine....se merita....ma gandesc ca fiind 1.4 nici dotari nu prea are...mai mult de 2000E nu se merita deoarece odata cu introducerea taxei "vietii" o groaza de Astra F sunt si vor mai fi aduse in tara pentru inmatrculare la niste preturi mai de nimic pentru motorul de 1.4. Aceasta masina pentru un tanar o consider foarte buna, intretinere ieftina si consum mic. Sa ai mare grija la cutia de viteze si rulmentii de la roti...ca-s mai scumpi..... cat despre tablaraie, fiind proaspat vopsita nu cred ca o so tii cine stie cat si astea nu-s Dacii sa le putrezeasca tabla in 1-2 ani.... Multa bafta.
Totusi nu cred ca o va lasa la 2000E. Ca dotari nu stiu ce are, cert e ca nu are aer conditionat , in rest doar servodirectia cred ca ar fi ca dotare. abs nu are nu ? Comparativ cu o dacie din 2000 care ar fi lider? Banuiesc ca Opel nu ?
- marianno88
- OP
- 1 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vectra 1991 C16NZ
- Bucuresti
marianno88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
deluxx
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
- marianno88
- OP
- 1 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vectra 1991 C16NZ
- Bucuresti
marianno88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
deluxx
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cum a spus si RedLabel, de azi (01.07.2008) se vor ieftini f mult aceste modele de Astra F, iar daca ai posibilitatea sa ti-o aduci de afara si cu ceva optiuni pe ele (un aer conditionat e sfant ), ar fi bine sa nu te grabesti in a o cumpara pe cea prezentata de tine; eventual, daca tot esti croit sa o cumperi, incearca sa mai negociezi putin la ea; evident, omul a cumparat-o cu probabil 3.500-3.700 EUR la vremea respectiva....insa nu are cum sa isi mai recupereze investitia. In nici un caz nu o va putea vinde cu 3.000 EUR.
O masina identica a cumparat din Germania cineva din blocul vecin si pretul final a fost de 2.100 EUR (in care taxa inmatriculare cca 300 EUR), in conditiile in care avea si trapa, un lucru f bun de altfel, in conditiile unei lipse a aerului conditionat.
Ca o concluzie...eu zic sa nu te pripesti, gandeste-te de doua ori si apoi ia o decizie care sa te avantajeze. .
PS Si ca sa revin, tocmai mi-am adus aminte ca am vazut la vanzare, in parcarea Mall`ului din orasul meu, un opel Astra F din 1997, stare f buna, cu aer conditionat, geamuri electrice, 4 usi...pret fara taxa 3.100 EUR NEGOCIABIL. Taxa se invarte in jurul a 300 EUR, deci gandeste-te, daca dispui de cca 3.500 EUR iti poti lua o masina BUNA .
Ultima modificare făcută de @dyS la Mar 01 Jul, 2008 12:47 pm
O masina identica a cumparat din Germania cineva din blocul vecin si pretul final a fost de 2.100 EUR (in care taxa inmatriculare cca 300 EUR), in conditiile in care avea si trapa, un lucru f bun de altfel, in conditiile unei lipse a aerului conditionat.
Ca o concluzie...eu zic sa nu te pripesti, gandeste-te de doua ori si apoi ia o decizie care sa te avantajeze. .
PS Si ca sa revin, tocmai mi-am adus aminte ca am vazut la vanzare, in parcarea Mall`ului din orasul meu, un opel Astra F din 1997, stare f buna, cu aer conditionat, geamuri electrice, 4 usi...pret fara taxa 3.100 EUR NEGOCIABIL. Taxa se invarte in jurul a 300 EUR, deci gandeste-te, daca dispui de cca 3.500 EUR iti poti lua o masina BUNA .
Ultima modificare făcută de @dyS la Mar 01 Jul, 2008 12:47 pm
- deleted-16555
- **
- 176 mesaje
- din 21 Mar 2008
deleted-16555
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
RedLabel a scris:OK.....la o rabla de dincolo inmatriculata in Ro....nu este numai pretul masinii si taxa "vietii"...se mai adauga si itp+rca noi...si inca cateva taxe/spagute...dar oricum....tot se merita....
Cel care a achizitionat masina din Germania, a spus ca l-a costat 1.800 EUR, ca sa i-o aduca in tara .
- marianno88
- OP
- 1 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vectra 1991 C16NZ
- Bucuresti
marianno88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Daca tu crezi ca masina e buna.... si daca iti place..... eu te sfatuiesc sa o cumperi.
Eu am cumparat cu 2800 euro un Astra F caravan de la un coleg de servici, cu motor de 1,4 si sunt foarte multumit de ea. Iar manuale iti dau eu. Il am pe cel de reparatii si intretinere in limba romana.
Intradevar, daca o aduci din Germania s-ar putea sa te ajunga undeva la 1800 euro, cum zicea @dyS. Dar te mai costa taxa de prima inmatriculare aproape 300 euro, RAR-ul undeva la 3 milioane, asigurarea, etc. Asadar nu iesi cu o diferenta foarte mare. Mai poti calcula la costuri si drumul pana in Germania, cazarea, masa, drumurile prin targurile lor de masini, oboseala, etc. Si grija mare, sunt destui tzepari si prin aceste targuri.
Eu am cumparat cu 2800 euro un Astra F caravan de la un coleg de servici, cu motor de 1,4 si sunt foarte multumit de ea. Iar manuale iti dau eu. Il am pe cel de reparatii si intretinere in limba romana.
Intradevar, daca o aduci din Germania s-ar putea sa te ajunga undeva la 1800 euro, cum zicea @dyS. Dar te mai costa taxa de prima inmatriculare aproape 300 euro, RAR-ul undeva la 3 milioane, asigurarea, etc. Asadar nu iesi cu o diferenta foarte mare. Mai poti calcula la costuri si drumul pana in Germania, cazarea, masa, drumurile prin targurile lor de masini, oboseala, etc. Si grija mare, sunt destui tzepari si prin aceste targuri.
alecsstan
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2006
- Mesaj Privat
banuiesc ca iti doresti masina asta si fiind ceva mai ieftina. Din punct de vedere al raportului calitate / pret (inclusiv costuri de intretinere) este o super masina. Iar cu un motor care a fost ingrijit te poate duce multi kilometri. Gandeste-te ca acum nu se mai fac masini care sa te duca atatia kilometri fara probleme. In anii in care se faceau modele astea, poti fi sigur ca erau facute cap coada de ex in Bochum, etc. Oricum, este un model fiabil. Eu am un 1.6, C16NZ, din 92, monopunct, de care am reusit sa ma indragostesc. Dezavantaj: aerul conditionat.
Insa daca vrei o masina usor de intretinut si cu preturi accesibile... Gandeste-te: la modelul asta de ex o sonda lambda costa 160 de lei (nemteasca) pe cand, de ex la un Renault acelasi an,... sare de 400 de lei. Amortizoarele de care zici - cu 600 de lei le schimbi pe toate 4 - amortizoare pe ulei, nemtesti. Alte probleme de care te lovesti la modelul asta: rugina in suportii amortizoarelor de pe spate, sonda lambda, regulatorul de relanti.
Oricum, pentru cineva care nu isi poate "dedica" toate veniturile masinii, e o optiune f buna.
Insa daca vrei o masina usor de intretinut si cu preturi accesibile... Gandeste-te: la modelul asta de ex o sonda lambda costa 160 de lei (nemteasca) pe cand, de ex la un Renault acelasi an,... sare de 400 de lei. Amortizoarele de care zici - cu 600 de lei le schimbi pe toate 4 - amortizoare pe ulei, nemtesti. Alte probleme de care te lovesti la modelul asta: rugina in suportii amortizoarelor de pe spate, sonda lambda, regulatorul de relanti.
Oricum, pentru cineva care nu isi poate "dedica" toate veniturile masinii, e o optiune f buna.
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat