- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
Cine stie cum a atins solul..Poate s-a rabatat oglinda ,poate nu a cazut chiar pe ea...
Anyway,mai conteaza ????
Intreaba si tu la www.dacia club.ro si vezi ce zic aia despre oglinda lor din titan !!!!
Anyway,mai conteaza ????
Intreaba si tu la www.dacia club.ro si vezi ce zic aia despre oglinda lor din titan !!!!
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Stateam si ma intrebam de ce s-au legat de stabilitatea .ogan-ului si nu de alte lucruri, dupa ce am condus/testat cateva sute de km o astfel de masina am inteles... mie mi-a lasat impresia ca este mai instabila in viraje decat surioara Clio Symbol (acum fie vorba dintre noi nici aceasta nu exceleaza la acest capitol)
Mie unul testul celor de la Adac imi pare cusut cu ata alba insa cred ca nu ar strica ceva "MICI" imbunatatiri la masina de productie autohtona (cum ar fi un set de cauciucuri mai late sau o suspensie intarita)
Mie unul testul celor de la Adac imi pare cusut cu ata alba insa cred ca nu ar strica ceva "MICI" imbunatatiri la masina de productie autohtona (cum ar fi un set de cauciucuri mai late sau o suspensie intarita)
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
http://www.autojournal.fr/
nasol cu jantele din aliaj de pe Logan, cat despre rasturnare, nu prea da impresia ca s-ar duce nici la 80 km/h. poate cu ceva exces de zel din partea soferului sau daca apare o pereche de elani.
P.S. las ca apare dCi-ul de 65 CP, sunt curios cum o sa care lada...
nasol cu jantele din aliaj de pe Logan, cat despre rasturnare, nu prea da impresia ca s-ar duce nici la 80 km/h. poate cu ceva exces de zel din partea soferului sau daca apare o pereche de elani.
P.S. las ca apare dCi-ul de 65 CP, sunt curios cum o sa care lada...
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
[quote="zero"]Totusi ... sa nu uitam di destinatia masinii Logan :
Masina de familie, low budget ...
[\quote]
ATENTIE! Nu trebuie sa cititi tot, puteti sari direct la concluzie
Nu mi se pare a fi nici una din ele. Nici masina de familie, nici masina ieftina. Poate nu s-a rasturnat la test, dar nici aia nu e tinuta de drum. In pozele vazute de mine era cu rotile cam in aer. Poate eu nu as rasturna-o dar sunt convins ca pilotul care a facut testul putea sa o rastoarne daca ar fi dorit asta.
Masina de familie trebuie sa fie in primul rand o masina sigura. Ori la Logan chiar si ABS-ul, dupa stiinta mea standard in CEE de cativa ani, este optional numai la dotarea cea mai de varf.
In ce priveste pretul, daca o Solenza, masina aflata la a IV-a generatie, pornea de la 4500 euro si putea fi considerata o masina pentru multe buzunare, Loganul, celebra masina de 5000 de euro, porneste de la 6400, deci mai scumpa cu 1900, bani la care iti poti lua una din ultimele Dacii clasice. Si sa nu uitam ca varianta de baza este "pregatita pentru casetofon", ceea ce mi se pare o nesimtire din partea uzinei de la Pitesti.
Varianta "full Option" am inteles ca se va ridica undeva pe la 9200 de euro, varianta care are putine dotari in plus fata de ce ar trebui sa aiba varianta standard.
Avand in vedere facilitatile de care Uzinele Dacia beneficiaza de cativa ani buni din partea statului roman, consider o lipsa totala de bun simt atat pretul acestei masini al carui nume suna mai bine anagramat, cat si oprirea productiei la Solenza (desi imi placea mai mult design-ul la SuperNova) si la clasica berlina. Solenza mi se parea mult mai potrivita ca pret pentru romanul din clasa de mijloc si din opiniile stranse de la cativa posesori se pare ca este si fiabila, are tinuta buna de drum, consumul destul de redus, aspectul exterior nu se compara cu strutocamila de Logan, arata bine si inauntru etc. Vechea berlina mi se parea o masina foarte potrivita pentru romanul mai amarat care isi doreste o masina noua, avand doua avantaje imense - pretul mic la cumparare si costurile reduse de intretinere. Chiar daca nu straluceste la capitolul fiabilitate, faptul ca orice reparatie se poate face in fata blocului de cel mult doua persoane din care una are un prieten mecanic auto face mult pentru omul sarac.
Pentru cei care s-au saturat de lungimea postului (si nu mi-am varsat inca tot oful ) concluzia mea e clara: Loganul nu prea se poate compara cu alte marci si nu inteleg cum a putut avea asemenea succes. Fara nici o clipire as alege orice masina sh la aceeasi bani.
Si o spun ca fost proprietar de Dacia 1300, pe care nu m-am indurat sa o instrainez, cu toate ca avea deja 20 de ani cand am cumparat-o.
Ultima modificare făcută de kapix la Sam 20 Aug, 2005 6:09 pm
Masina de familie, low budget ...
[\quote]
ATENTIE! Nu trebuie sa cititi tot, puteti sari direct la concluzie
Nu mi se pare a fi nici una din ele. Nici masina de familie, nici masina ieftina. Poate nu s-a rasturnat la test, dar nici aia nu e tinuta de drum. In pozele vazute de mine era cu rotile cam in aer. Poate eu nu as rasturna-o dar sunt convins ca pilotul care a facut testul putea sa o rastoarne daca ar fi dorit asta.
Masina de familie trebuie sa fie in primul rand o masina sigura. Ori la Logan chiar si ABS-ul, dupa stiinta mea standard in CEE de cativa ani, este optional numai la dotarea cea mai de varf.
In ce priveste pretul, daca o Solenza, masina aflata la a IV-a generatie, pornea de la 4500 euro si putea fi considerata o masina pentru multe buzunare, Loganul, celebra masina de 5000 de euro, porneste de la 6400, deci mai scumpa cu 1900, bani la care iti poti lua una din ultimele Dacii clasice. Si sa nu uitam ca varianta de baza este "pregatita pentru casetofon", ceea ce mi se pare o nesimtire din partea uzinei de la Pitesti.
Varianta "full Option" am inteles ca se va ridica undeva pe la 9200 de euro, varianta care are putine dotari in plus fata de ce ar trebui sa aiba varianta standard.
Avand in vedere facilitatile de care Uzinele Dacia beneficiaza de cativa ani buni din partea statului roman, consider o lipsa totala de bun simt atat pretul acestei masini al carui nume suna mai bine anagramat, cat si oprirea productiei la Solenza (desi imi placea mai mult design-ul la SuperNova) si la clasica berlina. Solenza mi se parea mult mai potrivita ca pret pentru romanul din clasa de mijloc si din opiniile stranse de la cativa posesori se pare ca este si fiabila, are tinuta buna de drum, consumul destul de redus, aspectul exterior nu se compara cu strutocamila de Logan, arata bine si inauntru etc. Vechea berlina mi se parea o masina foarte potrivita pentru romanul mai amarat care isi doreste o masina noua, avand doua avantaje imense - pretul mic la cumparare si costurile reduse de intretinere. Chiar daca nu straluceste la capitolul fiabilitate, faptul ca orice reparatie se poate face in fata blocului de cel mult doua persoane din care una are un prieten mecanic auto face mult pentru omul sarac.
Pentru cei care s-au saturat de lungimea postului (si nu mi-am varsat inca tot oful ) concluzia mea e clara: Loganul nu prea se poate compara cu alte marci si nu inteleg cum a putut avea asemenea succes. Fara nici o clipire as alege orice masina sh la aceeasi bani.
Si o spun ca fost proprietar de Dacia 1300, pe care nu m-am indurat sa o instrainez, cu toate ca avea deja 20 de ani cand am cumparat-o.
Ultima modificare făcută de kapix la Sam 20 Aug, 2005 6:09 pm
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
Intr-adevar, ai dreptate.
Daca ar fi sa aleg intre Solenza si Logan, as alege Solenza ... si nu pe baza pretului.
Am condus un Logan destul de mult.
Daca pun Tigra mea de 5400, si pana la 9200 cat ii modelul de varf la Logan, bag diferenta de bani in imbunatatiri, scot o masina dupa care lumea intoarce capul.
Eu am ales Opel, deoarece am avut si am multi amici/cunostinte, care au tot Opel.
Mi s-au parut OK costurile, tinand cont de confortul si siguranta oferite.
Multi zic de Tigra mea ca ii masina micuta.
Intr-adevar, locurile din spate sunt simbolice, dar la 1.94, eu stau in fatza foarte comod.... si nici dupa 100 de Km de condus, nu ma doare spatele, sau alte semne de oboseala.
Parintii mei, au ca tot romanul, ultimul model de berlina (alea mai dragutza de prin 95).
Le-am zis : Mah, sa nu cumva sa vindeti masina asta. La cat aveti voi nevoie sa umblati, va este foarte ieftin sa o intretineti.
Daca ar fi sa aleg intre Solenza si Logan, as alege Solenza ... si nu pe baza pretului.
Am condus un Logan destul de mult.
Daca pun Tigra mea de 5400, si pana la 9200 cat ii modelul de varf la Logan, bag diferenta de bani in imbunatatiri, scot o masina dupa care lumea intoarce capul.
Eu am ales Opel, deoarece am avut si am multi amici/cunostinte, care au tot Opel.
Mi s-au parut OK costurile, tinand cont de confortul si siguranta oferite.
Multi zic de Tigra mea ca ii masina micuta.
Intr-adevar, locurile din spate sunt simbolice, dar la 1.94, eu stau in fatza foarte comod.... si nici dupa 100 de Km de condus, nu ma doare spatele, sau alte semne de oboseala.
Parintii mei, au ca tot romanul, ultimul model de berlina (alea mai dragutza de prin 95).
Le-am zis : Mah, sa nu cumva sa vindeti masina asta. La cat aveti voi nevoie sa umblati, va este foarte ieftin sa o intretineti.
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
imi permit sa am alta parere, argumentata astfel:
1. urmatoarea masina NOUA apropiata de dimensiunile Logan-ului si dotarile (per model) cred ca e cu cel putin 2000 Eur mai scumpa. Poate era bine sa fie mai ieftina la noi tocmai pt ca Renault a avut destule facilitati in Romania. comparatia cu o tigra de 7-8 ani mi se pare total irelevanta.
2. comparatia cu solenta se face cam pt nivelul de echipare cel mai slab si cred ca diferenta de pret e justa. nici ca spatiu pt pasageri si portbagaj nu cred ca se compara. o diferenta mare e la capitolul siguranta unde logan-ul are totusi 3 stele EuroNCAP, orice berlina ai lua cred ca nu obtine vreo stea. nici in solenta nu am f. mare incredere.
3. e deranjant faptul ca variantele sunt destul de restrictive, de ex: nu poti sa ai ABS decat pt motorul de 1.6, nu ai discuri pe spate (cred), etc.
NU sunt fan Logan dar cred ca in 2-3 ani poate sa ajunga o alternativa buna pt cei cu pretentii medii. eu ma astept la niste motoare mai bune, un mic face-lift ( sau back-lift ) si rezolvarea problemelor inevitabile la un model nou.
1. urmatoarea masina NOUA apropiata de dimensiunile Logan-ului si dotarile (per model) cred ca e cu cel putin 2000 Eur mai scumpa. Poate era bine sa fie mai ieftina la noi tocmai pt ca Renault a avut destule facilitati in Romania. comparatia cu o tigra de 7-8 ani mi se pare total irelevanta.
2. comparatia cu solenta se face cam pt nivelul de echipare cel mai slab si cred ca diferenta de pret e justa. nici ca spatiu pt pasageri si portbagaj nu cred ca se compara. o diferenta mare e la capitolul siguranta unde logan-ul are totusi 3 stele EuroNCAP, orice berlina ai lua cred ca nu obtine vreo stea. nici in solenta nu am f. mare incredere.
3. e deranjant faptul ca variantele sunt destul de restrictive, de ex: nu poti sa ai ABS decat pt motorul de 1.6, nu ai discuri pe spate (cred), etc.
NU sunt fan Logan dar cred ca in 2-3 ani poate sa ajunga o alternativa buna pt cei cu pretentii medii. eu ma astept la niste motoare mai bune, un mic face-lift ( sau back-lift ) si rezolvarea problemelor inevitabile la un model nou.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Problema e mai ... cu par pe spate
Testul ADAC s-a facut IN OCCIDENT, PENTRU OCCIDENTALI in momentul in care un cunoscut concern german lansa si el IN OCCIDENT o masina low cost fabricata si ea in "lumea a treia", in Brazilia, mai exact... Va las sa trageti singuri concluziile asupra obiectivitatii rezultatelor...
Desi nu am condus-o si sincer nici nu sunt curios, mie ideea de Logan mi se pare interesanta LA 5000 DE EURO, nu mai mult, adica o masina simpla, fara optiuni ne-esentiale, facuta din piese super-incercate pe alte serii si a caror conceptie este deja amortizata... In acest sens si la un pret care banuiesc ca va scade un pic odata ce "febra" primelor vanzari se va domoli (si SIGUR dupa 2007, cand concurenta va beneficia consumatorului), Loganul e o masina reusita in cadrul segmentului si target-ului pentru care a fost conceputa... comparatia cu ultimul Audi sau Vectra mi se pare o injustitie...
Testul ADAC s-a facut IN OCCIDENT, PENTRU OCCIDENTALI in momentul in care un cunoscut concern german lansa si el IN OCCIDENT o masina low cost fabricata si ea in "lumea a treia", in Brazilia, mai exact... Va las sa trageti singuri concluziile asupra obiectivitatii rezultatelor...
Desi nu am condus-o si sincer nici nu sunt curios, mie ideea de Logan mi se pare interesanta LA 5000 DE EURO, nu mai mult, adica o masina simpla, fara optiuni ne-esentiale, facuta din piese super-incercate pe alte serii si a caror conceptie este deja amortizata... In acest sens si la un pret care banuiesc ca va scade un pic odata ce "febra" primelor vanzari se va domoli (si SIGUR dupa 2007, cand concurenta va beneficia consumatorului), Loganul e o masina reusita in cadrul segmentului si target-ului pentru care a fost conceputa... comparatia cu ultimul Audi sau Vectra mi se pare o injustitie...
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Care logan de 5000 de euro? Varianta de baza costa din cate stiu 6400. Si dotarea "pregatit pentru casetofon" spune multe... Nu pot sa imi explic cum pot bietii romani sa arunce banii pe o asemenea masina, cand la aceleasi sume poti cumpara o masina de cativa ani net superioara din ABSOLUT TOATE punctele de vedere. Sa fie atat de atractiva perioada de garantie (pentru cine nu stie afara este de 3 ani si fara limita de km - alta clapa trasa romanilor), care oricum implica o serie de cheltuieli suportate de proprietar? Ca de "mirosul de nou" nu poate fi vorba - am urcat in una si mirosea ca intr-un depozit de plasticuri chinezesti.
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
kapix a scris:Ca de "mirosul de nou" nu poate fi vorba - am urcat in una si mirosea ca intr-un depozit de plasticuri chinezesti.
Exact asa miroase... :)
Tata avea, in 1991, un Mertzan din 1973 (din ala in 6 cilindri,cu doua rinduri de bari,cred ca le stiti ) si mirosea dupa 18 ani a nou.Cred ca era materialul tapiteriei /mocheta impregnata cu ceva ca mirosea super !!
Dupa 18 ani !!!
Loganul pute de nou,ce sa mai vorbim.....
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- turbofreak
- *
- 10 mesaje
- din 17 Aug 2005
- cluj
turbofreak
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
in germania testul pt logan facut de adac a fost putin aranjat. Nu s-au respectat dimensiunile de fabrica ale jantelor(erau ceva mai mici) si modelul de cauciucuri. Rezultatul s-a vazut in poza de mai sus. Din cate stiu s-a rasturnat la un test printre jaloane, viteza a fost putin peste 65km/h. Succesul in germania ar fi dat de faptul ca nu este alta masina noua care sa ofere atata spatiu (interior+portbagaj). Nemtii probabil obisnuiti cu masinile lor le cred probabil putin sub performantele oferite de opel, vw,.....etc. Testul a fost mediatizat intens.dar in final a fost anulat cam dupa 2 saptamani.
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
Mai fratilor,stateam intr-o seara si magindeam la testul cu Logan-ul.Cita agitatie,presa,comentarii,strategii de marketing,anulari de comenzi(nu la noi )etc,etc.Si pentru ce ?
Pentru o situatie rara in trafic ! Cunoasteti situatii asemanatoare,cind cineva cunoscut a incercat sa evite ceva si s-a rasturnat ?Eu sincer nu ,desi conduc de 16 ani in fiecare zi.Nu spun ca nu exista cazuri.
Chiar si asa :vi se pare rasturnarea masinii in caz de accident asa de grava,comparind asta cu ,sa zicem,loviri laterale care sunt mai dese ?Nu mai vorbim de ciocniri frontale and stuff...
Nu contest,este vorba de siguranta in final,dar cind compar situatia in sine si efectele sale cu vilva creata ,cu bani multi irositi in toate formele,parca mi se pare un pic umflata chestia asta.
Este si cazul de la Mertz clasa A: credeti ca daca se rastoarna A-ul ,o face la 65-70 la ora ??Mare majoritate circula cu peste 100 la ora,nu cu viteza de test.
Sunt convins ca orice masina se rastoarna la peste 100 km/h...
La fel este si la airbags.La un accident frontal cu pomu ' ,la 92 km/h- ac blocat la viteza asta- am vazut soferul unui Laguna -care este o masina teapana-terci pe volan,cu tot cu airbagul deschis.
In fine,sa nu divaghez....
Sistemele de siguranta sunt sfinte si au rolul lor,dar ma gindesc cum o sopirla aruncata in presa modifica atitea lucruri...
Pentru o situatie rara in trafic ! Cunoasteti situatii asemanatoare,cind cineva cunoscut a incercat sa evite ceva si s-a rasturnat ?Eu sincer nu ,desi conduc de 16 ani in fiecare zi.Nu spun ca nu exista cazuri.
Chiar si asa :vi se pare rasturnarea masinii in caz de accident asa de grava,comparind asta cu ,sa zicem,loviri laterale care sunt mai dese ?Nu mai vorbim de ciocniri frontale and stuff...
Nu contest,este vorba de siguranta in final,dar cind compar situatia in sine si efectele sale cu vilva creata ,cu bani multi irositi in toate formele,parca mi se pare un pic umflata chestia asta.
Este si cazul de la Mertz clasa A: credeti ca daca se rastoarna A-ul ,o face la 65-70 la ora ??Mare majoritate circula cu peste 100 la ora,nu cu viteza de test.
Sunt convins ca orice masina se rastoarna la peste 100 km/h...
La fel este si la airbags.La un accident frontal cu pomu ' ,la 92 km/h- ac blocat la viteza asta- am vazut soferul unui Laguna -care este o masina teapana-terci pe volan,cu tot cu airbagul deschis.
In fine,sa nu divaghez....
Sistemele de siguranta sunt sfinte si au rolul lor,dar ma gindesc cum o sopirla aruncata in presa modifica atitea lucruri...
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Daca o masina noua se rastoarna la o viteza atat de mica doar din doua viraje stranse, scuza-ma, dar acea masina ar trebui oprita din circulatie. Ganditi-va ce se intampla dupa ce apare uzura la directie, la sistemul de franare si in special la suspensii. Nu ati patit niciodata sa va sara un caine (ca elanii sunt mai rari pe la noi) in fata masinii exact cand din sens opus vine o masina? Vi-ati fi dorit in momentul respectiv sa aveti in maini volanul unei masini care nu trece testul elanului?
Nu pot sa afirm ca Loganul trece sau nu acest test facut in conditii obiective, dar cel putin din pozele care eu le-am vazut de la testul din Romania, nu prea mi-as dori sa fi fost la volan. Masina nu s-a rasturnat, dar la un moment dat parca avea vreo doua roti in plus...
Faptul ca nu circulam in mod curent cu 65 km/ora nu are absolut nici o relevanta, pedala de langa acceleratie are tocmai rolul de a ne aduce la o viteza la care sa putem controla cat de cat masina. Abia atunci incepe sa se vada rolul sistemelor de siguranta - ABS, ESP, centura de siguranta si (Doamne fereste) airbag.
Si daca tot s-a amintit de A Classe, va amintiti cum a reactionat producatorul cand acesta s-a rasturnat?
Nu pot sa afirm ca Loganul trece sau nu acest test facut in conditii obiective, dar cel putin din pozele care eu le-am vazut de la testul din Romania, nu prea mi-as dori sa fi fost la volan. Masina nu s-a rasturnat, dar la un moment dat parca avea vreo doua roti in plus...
Faptul ca nu circulam in mod curent cu 65 km/ora nu are absolut nici o relevanta, pedala de langa acceleratie are tocmai rolul de a ne aduce la o viteza la care sa putem controla cat de cat masina. Abia atunci incepe sa se vada rolul sistemelor de siguranta - ABS, ESP, centura de siguranta si (Doamne fereste) airbag.
Si daca tot s-a amintit de A Classe, va amintiti cum a reactionat producatorul cand acesta s-a rasturnat?
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
Asta imi aduce aminte ca acu catva ani buni, mergeam cu mama cu masina, si au aparut pe drum, o pereche de cerbi.
Animale superbe, pacat ca au fost vanate pana la disparitie.
----
Vis-a-vis de copil, mi-am amintit un banc.
O familie de tigani merge cu caruta, si la un moment dat, isi dau seama ca un puradeu o cazut din caruta.
Tiganul o intreaba pe tiganca : Ne intoarcem sa il luam, sau facem altul?
Animale superbe, pacat ca au fost vanate pana la disparitie.
----
Vis-a-vis de copil, mi-am amintit un banc.
O familie de tigani merge cu caruta, si la un moment dat, isi dau seama ca un puradeu o cazut din caruta.
Tiganul o intreaba pe tiganca : Ne intoarcem sa il luam, sau facem altul?