- Cipri19
- OP
- 209 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Sibiu
Cipri19
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,188 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,188
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cipri19 a scris:As dori o toba sport, cu un sunet mai ''agresiv'' . Doresc sa nu am pierderi de putere(am inteles ca se intampla), sau sa imi creasca noxele.
De asemenea, sunetul in interior sa nu fie deranjant. Ce imi recomandati, ce trebuie sa am in vedere? Multumesc.
De asemenea, sunetul in interior sa nu fie deranjant. Ce imi recomandati, ce trebuie sa am in vedere? Multumesc.
valoarea noxelor creste implicit, nu ai ce sa faci
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,188 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,188
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Scaderea rezistentei in finala duce implicit la scaderea contrapresiunii pe care o opune evacuarea. Aceasta scadere duce la o urcare mai usoara in ture a motorului, creste umplerea cilindrilor cu aer la turatii mari, temperatura combustiei(si implicit a noxelor) si zgomotului evacuarii.
Un raspuns pe cinste doar ca ai uitat ceva: creste si consumul
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat