- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
1. Pe pompa de injectie sunt 2 rotite dintate....un reglaj....ce anume regleaza stie cineva?
2. Masina merge f bine, porneste scurt, demareaza greut......trece de 140 km/h, nu consuma ulei...........DAR SCOATE FUM NEGRU............Filtre noi peste tot......DE CE ?
3. Un tutorial cu ordinea operatiilor de desfacere a turbinei de pe masina gasesc pe aici...ca eu nu l-am gasit
4. "Ma termina" beculetul cu cheita......nu are o logica...apare ori la drum denivelat...ori la viteze undeva pe la 110....ori apare si dispare.....ori nu mai dispare........nu are o logica.....sa dau de cap. (EGR SI DEBITMETRU CURATATE)_
2. Masina merge f bine, porneste scurt, demareaza greut......trece de 140 km/h, nu consuma ulei...........DAR SCOATE FUM NEGRU............Filtre noi peste tot......DE CE ?
3. Un tutorial cu ordinea operatiilor de desfacere a turbinei de pe masina gasesc pe aici...ca eu nu l-am gasit
4. "Ma termina" beculetul cu cheita......nu are o logica...apare ori la drum denivelat...ori la viteze undeva pe la 110....ori apare si dispare.....ori nu mai dispare........nu are o logica.....sa dau de cap. (EGR SI DEBITMETRU CURATATE)_
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
pe care tester propui sa o pun
http://www.autoscan.ro/inde...shop&Itemid=1
sau
http://www.autoscan.ro/inde...shop&Itemid=1
Si totusi nu stie nimeni la ce foloseste acel reglaj de pe pompa de injectie?
http://www.autoscan.ro/inde...shop&Itemid=1
sau
http://www.autoscan.ro/inde...shop&Itemid=1
Si totusi nu stie nimeni la ce foloseste acel reglaj de pe pompa de injectie?
- Petrus
- **
- 111 mesaje
- din 16 Mar 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Calarasi
Petrus
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2007
- Mesaj Privat
Nu este din pompă.Poate găseşti la cineva şi înlocueşte debitmetru acolo este buba,îi faci o probă şi o să-ţi dai singur seama că debitmetru a fost.Pe urmă poti sa-ţi cumperi unul.Aceleaşi simtome le-am avut si eu,după schimbarea debitmetrului,nu mai scotea nici fum şi avea o forţă mai mare la plecarea de pe loc cît şi în depăsiri.
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am pus masina(zafira y 20 dth) pe tester (op com).Erori au fost trei :
P1540 - Air Condition PWM-Signal invalid
(0D) - Not present
P1811 - Torque Signal Malfunction (CAN)
(0A) - Not present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
(03) - Not present
1.I-mi explica cineva ce trebuie facut ? Stiu ca in TIS scrie si ce trebuie facut in cazul erorilor respective.
2. Am sters erorile, nu mai apar la o noua testare.....in schimb acelasi FUM NEGRU la acelerare.
Deci , pe tester nu apar erori si totusi scoate fum negru......Presupun un injector a fi vinovat !? Se poate regla debitul fiecaruia, etc?
P1540 - Air Condition PWM-Signal invalid
(0D) - Not present
P1811 - Torque Signal Malfunction (CAN)
(0A) - Not present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
(03) - Not present
1.I-mi explica cineva ce trebuie facut ? Stiu ca in TIS scrie si ce trebuie facut in cazul erorilor respective.
2. Am sters erorile, nu mai apar la o noua testare.....in schimb acelasi FUM NEGRU la acelerare.
Deci , pe tester nu apar erori si totusi scoate fum negru......Presupun un injector a fi vinovat !? Se poate regla debitul fiecaruia, etc?
- gabi_feraru
- **
- 142 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Sibiu
gabi_feraru
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
Citeste astea:
https://www.clubopel.com/vie...ight=y20dth+p0400
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=161524
eventual ia legatura cu cei care au patit-o si intreaba-i cum au rezovat problema.
https://www.clubopel.com/vie...ight=y20dth+p0400
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=161524
eventual ia legatura cu cei care au patit-o si intreaba-i cum au rezovat problema.
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
1.Nu da coduri de eroare
2. EGR curatata
3. Nu consuma ulei
4. In schimb am gasit o masuratoare incorecta "EGR FEEDBACK------INCORECT".....
Dupa stergerea codurilor de eroare merge ca una pe benzina....ramane fumul
Are cineva un manual de folosire a interfetei op com sau/si interpretarea interpretarii erorilor ?
2. EGR curatata
3. Nu consuma ulei
4. In schimb am gasit o masuratoare incorecta "EGR FEEDBACK------INCORECT".....
Dupa stergerea codurilor de eroare merge ca una pe benzina....ramane fumul
Are cineva un manual de folosire a interfetei op com sau/si interpretarea interpretarii erorilor ?
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
Dupa ce am demontat-o si am curatat-o, am descoperit ca e curata.
Daca cineva are acele informatii, ele pot fi duplicate fara sa-l afecteze prea tare pe proprietar,respectandu-i pretentiile desigur.
Observ doar raspunsuri in raspar la probleme......parca te-am tras de maneca.Nu vrei sau nu stii ,nu raspunde la acest topic, Nu e obligatoriu.Lasa pe cineva care vrea sa ajute.
Feedback incorect inseamna DPFE defect cumva?
Intre timp am facut rost si de un tis 2008 ,cine vrea sa stie de unde, va ajut.
Daca cineva are acele informatii, ele pot fi duplicate fara sa-l afecteze prea tare pe proprietar,respectandu-i pretentiile desigur.
Observ doar raspunsuri in raspar la probleme......parca te-am tras de maneca.Nu vrei sau nu stii ,nu raspunde la acest topic, Nu e obligatoriu.Lasa pe cineva care vrea sa ajute.
Feedback incorect inseamna DPFE defect cumva?
Intre timp am facut rost si de un tis 2008 ,cine vrea sa stie de unde, va ajut.
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
@playboy - nu mai tras de maneca, dar printr-o simpla inspectare ochiometrica s-ar putea sa te inseli amarnic. Cel mai bine vezi daca acea valva lucreaza numai printr-o diagnoza cu urmarirea parametrilor.
Nu am facut decat sa iti atrag atentia ca ceea ce ceri tu pe forum nu se da , sau nu se da cu titlu gratis, deoarece interfata si " cunostintele" costa. Cine a invatat sa foloseasca OP-Com a facut-o de unul singur si dupa multe ore se incercari pentru ca acest soft nu se da cu Help. Eu unul nu am gasit "manual de utilizare" de OP-Com si pot sa-ti spun ca am cautat de ceva vreme ( si nu pe forum).
Ca un sfat: cand cineva te intreaba ceva nu inseamna ca iti raspunde in raspar, ci pur si simplu incearca sa inteleaga problema si sa analizeze cat mai corect. Daca esti cu "fata la cersaf" atunci nu scrie pe forum, cauta raspunsuri in alta parte.
Nu am facut decat sa iti atrag atentia ca ceea ce ceri tu pe forum nu se da , sau nu se da cu titlu gratis, deoarece interfata si " cunostintele" costa. Cine a invatat sa foloseasca OP-Com a facut-o de unul singur si dupa multe ore se incercari pentru ca acest soft nu se da cu Help. Eu unul nu am gasit "manual de utilizare" de OP-Com si pot sa-ti spun ca am cautat de ceva vreme ( si nu pe forum).
Ca un sfat: cand cineva te intreaba ceva nu inseamna ca iti raspunde in raspar, ci pur si simplu incearca sa inteleaga problema si sa analizeze cat mai corect. Daca esti cu "fata la cersaf" atunci nu scrie pe forum, cauta raspunsuri in alta parte.
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
Eu inteleg ca acest forum e facut sa ne ajutam intre noi. Asa cum X curata un EGR si face poze, pune pe forum , explica sa vada tot neinitiatul, asa si tu, daca ai descoperit de unul singur cum se foloseste op com-ul ai putea da cate un sfat.
Sa recapitulam, eu cer parerea, tu care stii, i-mi spui.....cauta,documenteaza-te.......de ce te mai obosesti sa-mi raspunzi ?
Fizic egr-ul lucreaza, dar conform unor erori mai vechi gen p1400 rezulta ca "flow-ul" nu e corect din cauza DPFE-ului.......care transmite eronat date spre PCM care informeaza gresit solenoidul EGR....care deschide prea mult valva....deci prea multe gaze arse se intorc in camera de ardere....deci prea putin oxigen.......deci o ardere incompleta....deci fum negru.....lasa ca ma descurc singur
Apropo , erorile p 1400 si p1401 sunt cauzate de DPFE , p 1409 e cauzat de egr.
Tis-ul l-am gasit pe cel mai folosit torent
Sa recapitulam, eu cer parerea, tu care stii, i-mi spui.....cauta,documenteaza-te.......de ce te mai obosesti sa-mi raspunzi ?
Fizic egr-ul lucreaza, dar conform unor erori mai vechi gen p1400 rezulta ca "flow-ul" nu e corect din cauza DPFE-ului.......care transmite eronat date spre PCM care informeaza gresit solenoidul EGR....care deschide prea mult valva....deci prea multe gaze arse se intorc in camera de ardere....deci prea putin oxigen.......deci o ardere incompleta....deci fum negru.....lasa ca ma descurc singur
Apropo , erorile p 1400 si p1401 sunt cauzate de DPFE , p 1409 e cauzat de egr.
Tis-ul l-am gasit pe cel mai folosit torent
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ceva ma depaseste, si incerc sa imi dau seama ce. CE ma depaseste: de unde codurile astea P1400, P1401, P1409 pe un Y20dth PSH16? Eu unul nu am gasit in lista de coduri asa ceva. Cu ce ai citit aceste coduri?
Daca tot ai facut diagnoza, de ce nu ai sters eroarile de EGR si atunci nu mai puteai spune explicatia asta lunga si care sincer nu are nici un inteles, nici pentru mine care macar inteleg cum functioneaza motoarele astea, cu atat mai putin pentru un "neinitiat".
Sa recapitulam: vedem ca masina scoate fum, citim un cod de eroare (p400- EGR ), in prima instanta vedem daca e "present" sau "not present" , apoi il stergem si facem proba cu masina pe teren in diferite regimuri de turatie. Daca eroarea reapare atunci avem o problema cu EGR-ul. Daca nu si totusi masina scoate fum , cautam problema in alta parte ( de ex. in Injectoare, debitmetru, senzor presiune,etc). Nu poti da vina pe o eroare veche stocata si neprezenta. Eu te sfatui sa cauti mai mult pe forum si ai putea sa gasesti raspunsul la problema ta in multitudinea de topicuri discutate.
Iti mai dau un indiciu la una din posibilitatile care pot genera amestec incorect( galerie de admisie partial colmatata). Si cu asta inchei orice discutie. Foloseste in continuare functia" CAUTARE" .
Daca tot ai facut diagnoza, de ce nu ai sters eroarile de EGR si atunci nu mai puteai spune explicatia asta lunga si care sincer nu are nici un inteles, nici pentru mine care macar inteleg cum functioneaza motoarele astea, cu atat mai putin pentru un "neinitiat".
Sa recapitulam: vedem ca masina scoate fum, citim un cod de eroare (p400- EGR ), in prima instanta vedem daca e "present" sau "not present" , apoi il stergem si facem proba cu masina pe teren in diferite regimuri de turatie. Daca eroarea reapare atunci avem o problema cu EGR-ul. Daca nu si totusi masina scoate fum , cautam problema in alta parte ( de ex. in Injectoare, debitmetru, senzor presiune,etc). Nu poti da vina pe o eroare veche stocata si neprezenta. Eu te sfatui sa cauti mai mult pe forum si ai putea sa gasesti raspunsul la problema ta in multitudinea de topicuri discutate.
Iti mai dau un indiciu la una din posibilitatile care pot genera amestec incorect( galerie de admisie partial colmatata). Si cu asta inchei orice discutie. Foloseste in continuare functia" CAUTARE" .
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat