vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Astra G X17DTL-1998, prorietar eu , mare meserias de "curatari diverse" . Incercand sa verific daca returul functioneaza corect, am descoperit ca surubul de retur de la pompa mea de injectie are o supapa......BLOCATA.
Adica este un surub normal , mai bine zis cilindru filetat care in interior are o bila cilindrica actionata de un arculet, bila blocata in pozitia deschis. Din cate mi-am dat seama acea bila in functie de cursa pe care o face in interiorul surubului deschide sau inchide mai multe orificii de evacuare a motorinei direct din pompa de injectie.
Ce se intampla daca circul in continuare asa? Unde pot gasi unul similar? Care ar fi denumirea lui tehnica? Regulator mecanic de presiune retur? Help-me please
Adica este un surub normal , mai bine zis cilindru filetat care in interior are o bila cilindrica actionata de un arculet, bila blocata in pozitia deschis. Din cate mi-am dat seama acea bila in functie de cursa pe care o face in interiorul surubului deschide sau inchide mai multe orificii de evacuare a motorinei direct din pompa de injectie.
Ce se intampla daca circul in continuare asa? Unde pot gasi unul similar? Care ar fi denumirea lui tehnica? Regulator mecanic de presiune retur? Help-me please
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
vidoo a scris:Astra G X17DTL-1998, prorietar eu , mare meserias de "curatari diverse" . Incercand sa verific daca returul functioneaza corect, am descoperit ca surubul de retur de la pompa mea de injectie are o supapa......BLOCATA.
Adica este un surub normal , mai bine zis cilindru filetat care in interior are o bila cilindrica actionata de un arculet, bila blocata in pozitia deschis. Din cate mi-am dat seama acea bila in functie de cursa pe care o face in interiorul surubului deschide sau inchide mai multe orificii de evacuare a motorinei direct din pompa de injectie.
Ce se intampla daca circul in continuare asa? Unde pot gasi unul similar? Care ar fi denumirea lui tehnica? Regulator mecanic de presiune retur? Help-me please
Adica este un surub normal , mai bine zis cilindru filetat care in interior are o bila cilindrica actionata de un arculet, bila blocata in pozitia deschis. Din cate mi-am dat seama acea bila in functie de cursa pe care o face in interiorul surubului deschide sau inchide mai multe orificii de evacuare a motorinei direct din pompa de injectie.
Ce se intampla daca circul in continuare asa? Unde pot gasi unul similar? Care ar fi denumirea lui tehnica? Regulator mecanic de presiune retur? Help-me please
Am o problema identica la opel omega 2.5 TD....cum ai rezolvat-o?...cica s-ar gasi supapa unisens care se pune pe conducta care vine de la rezervor si intra in pompa cu sageata catre pompa si nu lasa motorina sa se duca spre rezervor.Te rog anuntama cand ai rezolvat problema.
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare! Aceeasi problema am avut-o si eu mai bine de un am, pana cand a inceput a intra aer pe instalatie tot mai mul, a.i. instalatia sa ramana goala, adica fara motorina. Surubul de care zici tu si care mi-a dat batai de cap si mie se numeste SUPAPA de PRESIUNE, iar cea pe care o ai tu nu este originala., cea originala fiind marca BOSCH avand si un cod pe ea. Ceea ce ai tu si pe care iti recomand sa o cumperi, ca asa am procedat si eu, este neoriginala- este de raba- gasindu-se la orice magazin de piese de Raba, costul ei fiind de aprox 20 lei noi. In acelasi timp iti recomand si inlocuirea saibelor de cupru, decalindu-le in prealabil pentru a fi maleabile la strangere. Multa bafta! id-ul meu e secarianu. astept raspuns!