- edgstyle
- OP
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
salutare tuturor!
am si eu o intrebare pentru cine cunoaste!
unde se pot gasi sau repara furtunele care leaga radiatorul de racire gaze turbina de turbina si respectiv admisie?
am aceasta intrebare pentru ca m-am interesat si ambele costa foarte mult dupa parerea mea si nu sant decat niste simple furtune cu coliere!
astept pareri si idei de la voi!
PS. pentru vectra c motor y20dt.... si nu mai stiu cum,masina fiind a unui bun prieten pe care vreau sa-l ajut
multumesc!
am si eu o intrebare pentru cine cunoaste!
unde se pot gasi sau repara furtunele care leaga radiatorul de racire gaze turbina de turbina si respectiv admisie?
am aceasta intrebare pentru ca m-am interesat si ambele costa foarte mult dupa parerea mea si nu sant decat niste simple furtune cu coliere!
astept pareri si idei de la voi!
PS. pentru vectra c motor y20dt.... si nu mai stiu cum,masina fiind a unui bun prieten pe care vreau sa-l ajut
multumesc!
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Acelea sunt furtune speciale cu dublu invelis si textura. Primul de la interior este de cauciuc siliconic rezistent la temperatura dar mai putin rezistent la presiune, apoi vine textura de panza pentru cresterea rezistentei la presiune si apoi un invelis de cauciuc obisnuit rezistent la produse petroliere. Deci concluzia este ca nu se pot face improvizatii de reparare ca nu tin decat timp limitat. Singura solutie de reparare este inlocuirea tronsonului fisurat cu segment de teava de inox sau PPR rezistenta la temperatura. Dar cum de obicei fisurile apar la coturi...
- edgstyle
- OP
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat