- robertss4x
- OP
- 21 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Omega 2003 Y22DTH
- Bucuresti
robertss4x
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut!. Am un opel Omega din 2003 cu motor Y22 DTH cu 209.000 km la bord. Totul am mers foarte bine pana acum cand am incercat sa o pornesc. M-am intors duminica de la un drum de 300 km si cand am incercat sa o pornesc azi (joi 27.03.2008) a mers cateva secunde motorul neregulat, dupa care s-a oprit. Am incercat sa o pornesc din nou, se invarte dar nu porneste motorul. Motorina am in rezervor. Ce credeti ca poate sa aiba? Cu multumiri, Robert.
- Moshuuuu
- ***
- 682 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Constanta
Moshuuuu
- Mesaje scrise: 682
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mateiu ovidiu
- *
- 45 mesaje
- din 30 Mar 2007
- Omega 2002 y25dt
- oradea
mateiu ovidiu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: oradea
- Masina: Omega 2002 y25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2007
- Mesaj Privat
- robertss4x
- OP
- 21 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Omega 2003 Y22DTH
- Bucuresti
robertss4x
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cel mai probabil, aer pe instalatie, de obicei il trage pe la carcasa filtrului.
Citeam pe undeva ca se poate amorsa, punand contactul de cateva ori timp de mai multe secunde.
Schimba si filtrul de motorina.
Inainte sa faci asta, cand pui contactul, ce becuri iti raman aprinse pe bord, dupa cateva secunde?
Bujiile nu au nici o importanta in aceasta ecuatie, motorul tau fiind diesel, bujiile ajuta pornire, nu asigura pornirea.
Citeam pe undeva ca se poate amorsa, punand contactul de cateva ori timp de mai multe secunde.
Schimba si filtrul de motorina.
Inainte sa faci asta, cand pui contactul, ce becuri iti raman aprinse pe bord, dupa cateva secunde?
Bujiile nu au nici o importanta in aceasta ecuatie, motorul tau fiind diesel, bujiile ajuta pornire, nu asigura pornirea.
- costi petrescu
- **
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- robertss4x
- OP
- 21 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Omega 2003 Y22DTH
- Bucuresti
robertss4x
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am chemat un mecanic de la Di-Bas si a pornit-o. A eliberat teava(a desfacut un robinet) de inalta presiune, a dat cheie pana a inceput sa curga motorina pe acele tevi, dupa care a inchis robinetul, a dat din nou cheie mai mult timp pana a pornit. Am inteles ca s-au tasat niste oringuri(un fel de garnituri) de langa injectoare (niste lamele apasa tot timpul pe aceste garnituri cand motorul functioneaza, iar in timp acestea se uzeaza) si prinde aer pe langa ele. Am inteles ca cu tot cu manopera costa cam 6 milioane. Pana merg cu ea la reparat mi-a recomandat sa o pornesc in fiecare dimineata si sa las motorul pana se incalzeste (porneste electro-ventilatorul) dupa care o pot opri. Pentru pornit trebuie sa procedez astfel: pun contactul si las pana se sting toate becurile, dupa care dau cheia inapoi si mai pun odata contactul lasandu-l cam 40-50 secunde dupa ce se sting toate becurile; apas ambreiajul si acceleratia la podea si pornesc motorul, dupa ce porneste iau piciorul de pe acceleratie si ambreiaj. Asta o fac doar la prima pornire , dupa care o pornesc normal in ziua aceea. Am inteles ca mai poate aparea aceasta problema si pe la furtunasele de retur de la injectoare(se crapa si prinde aer). Sper sa va fie de folos.
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Hai sa iti fim noi de putin folos:poti sa schimbi si singur furtunasul de retur de la injectoare si nu te va costa 6 mil.( 15 ron la Vitan);poti sa pornesti cu ambreiajul apasat dar nu cu acceleratia,dai la automat imediat ce se stinge martorul de bujii si incearca sa ii dai mai lung din prima,daca pui contactul succesiv fara sa fi pornit poti sa arzi din bujii(eu asa am patit);era umed in jurul piulitelor de la conducte?pt. ca daca nu era oringurile sunt inca bune....incearca sa schimbi doar furtunele de retur si abia apoi daca se mai dezamorseaza sch. si oringurile.Bafta!
- robertss4x
- OP
- 21 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Omega 2003 Y22DTH
- Bucuresti
robertss4x
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am inteles de la tipul respectiv ca nu ar fi de la furtunele de retur, a mers pe ideea ca ar putea fi de la oringuri, oricum joi merg sa-i fac un test de motor la Di-Bas si atunci o sa spuna exact. Daca este de la oringuri am inteles ca va umbla la axul cu came, intinzator si de aceea este asa de scumpa manopera. Daca stiti in alta parte un service sau pe cineva care poate lucra mai ieftin si la fel de bine ar fi ok. Va multumesc.
- Bogeyman
- **
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
La cazanul meu, cand avea probleme de pornire si dadea s-o ia, puteam sa tin ambele picioare pe acceleratie si chiar sa ies prin podea, ca n-avea nici un efect. Am inteles ca are o chestie electronica (ce surpriza!) care-i da atata acceleratie cat ii trebuie ca sa porneasca si numai dupa ce "a luat-o" poti tu s-o accelerezi. Dar s-ar putea sa ma insel, omul fiind de la service autorizat sigur stie mai bine...
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- tibco1
- **
- 137 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Insignia 2012 A20DTH ST
- Ilfov
tibco1
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Ilfov
- Masina: Insignia 2012 A20DTH ST
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
Otomega25 a scris:aceeasi problema o am si eu ! oajutor ! i.am schimbat senzor arbore si apoi a pornit numai ca dupa 10 min. a inceput motorul sa mearga neregulat si a murit ...si nici ca nu mai pornit , invarte electromotorul dar nu o ia ! ce sa fie ?! ajutor !1
Probabil tot senzorul de la arbore,de obicei asta face ca motorul sa mearga neregulat.(asta in cazul in care ai verificat instalatia de alimentare)
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ce simptome are? Invarte si nu porneste? Becul cu cheita se aprinde la punerea contactului?
Asa am patit cu un Astra G y20DTH si nu mai era alimentat ECU. Era siguranta arsa.
Ai verificat sigurantele? Dar releele din compartimentul motor?
Pornirea ventilatoarelor este normala cand ECM nu mai primeste semnal de la senzorul de temperatura apa si comanda pornirea ambelor ventilatoare.
Eu pot sa te ajut (for free, of course) dar sunt cam departe (in Alexandria).
Asa am patit cu un Astra G y20DTH si nu mai era alimentat ECU. Era siguranta arsa.
Ai verificat sigurantele? Dar releele din compartimentul motor?
Pornirea ventilatoarelor este normala cand ECM nu mai primeste semnal de la senzorul de temperatura apa si comanda pornirea ambelor ventilatoare.
Eu pot sa te ajut (for free, of course) dar sunt cam departe (in Alexandria).
- tibco1
- **
- 137 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Insignia 2012 A20DTH ST
- Ilfov
tibco1
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Ilfov
- Masina: Insignia 2012 A20DTH ST
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
ii voi schimba la loc senzorul de arbore...lam pus pe cel vechi si nu porneste, il voi pune din nou pe cel nou si voi incerca... am vazut ca nu imi da motorina pe retur... cand vreau sa pornesc,cand dau la cheie ! deci k o concluzie;pun contactul,se sting toate beculetele,martoru e stins, si dau le cheie dar nu porneste,invarte dar nu porneste, si nu vine motorina pe retur ! AJUTORRRRRRRRRR!
- Bogeyman
- **
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Otomega, in cazul in care nu-ti vine motorina s-ar putea sa fie groasa. Nu vreau sa te descurajez, dar la mine, cu simptome similare (nu mai pornea deloc oricat as fi dat la cheie), s-a dovedit ca a fost pompa de injectie. Sper sa nu fie cazul si la tine. Mie nu mi s-a intamplat sa porneasca si sa mearga neregulat. Cand pornea, mergea rotund, fara intreruperi. Asta pana cand n-a mai pornit DELOC.
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
gata ! am reusit sa o pornesc...tras de ..un logan...al lui fratemiu,a pornit a mers (chiar f.b.) si dupa 2 ore de motor prit a pornit dar dupa 7 ore cand am vrut dimineata sa plec la serv a pornit exact ca o acceleratie si apoi a murit si nu a mai pornit ! cred ca trege aer fals pe undevva de nu mai porneste desi sunt sigur ca porneste iar daca ma trage alta masina.. ce sa fie frtunasele de retur ?! dupa ce a pornit atunci mergea bine,nici un martor aprins, rotund... frumos... ma gandesc sa o vand..... dar am vazut ieri un in oras la fel...nr de inmatric. ceva cu wz sau asemenetor.tot argintie... asa de frumoasa era...nu stiu ! ajutati.ma va rog... !
- bvasiledorel
- *
- 1 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Astra 2003
- Dambovita
bvasiledorel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
si a mea nu mai porneste am un opel astra y17dt si nu vrea s porneasca la cheie nici moarta.Impinsa o ia in 2 m si dat la automat nici calda nici rece nu vrea la cheie .am fost la 3 testere si nimik .Nu am nici un beculet aprins nici o eroare nimik.Pornesc si mananca soseaua doar la pornire .ce sa fac