Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • kikiroz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
salut,
va rog ajutati-ma: daca stie cineva cum se schimba cureaua de distributie la Opel Kadett-E 1,6D '90, si imi mai si spune, i-as multumi din suflet.......
am gasit doar semnele de "punere la punct" de pe fulia arborelui cu came, am cautat aceste semne si pe fuliile pompei de injectie si a arborelui cotit dar..... nimic. nu-mi spuneti de culbutori, stiu, am spart 3 din ei, i-am schimbat, acum ma chinui sa bag cureaua pe sub suportul motor dreapta si imi storc creierii sa gasesc semnele alea nenorocite......
sunt la mare, nu pot sa trag masina pana intr-un service, tot ce-mi ramane de facut e sa schimb eu cureaua.
multumesc
Skip ads

  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
deobicei rotile pompei de injectie, arborelui cu cam.. se intepenesc cu ajutorul unor suruburi care se introduc in locasurile special concepute in acest sens atit in rotile lor cit si in blocul motor in locasurile filetate
  • kikiroz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
asa este dar eu am gasit semnele de "punere la punct" si pe fulia distributiei,si pe cea a injectiei si cred k si cele fixe de pe carcase.problema e alta acum:pe fulia distributiei am 2 semne,unul cu 1 punct,celalalt format din3puncte(un triunghi) cam asa .'. si nu stiu care e cel bun.....
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu ai ce pune la punct, lasi cele doua fulii nemiscate si schimbi cureaua sau daca iti e frica, iti faci semnele tale cu un punctator (sau un cui... Rolling Eyes )
  • kikiroz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
mai baietzi, e adevarat k eu nu am mentionat, in mod explicit, k s-a rupt cureaua de distributie IN MERS, dar credeam k ati inteles. OK, daca asa s-a pus problema, "multumesc" ajutorul a fost deosebit, nu va mai agitati, AM REZOLVAT-O SINGUR. exista semne de sincronizare la toate fuliile+arbore cotit, asta s-o stiti si voi. poate am fost putin "caustic" in acest mesaj, adevarul e k ma asteptam la mai mult ajutor din partea voastra, sau poate nu am gasit/nu aveti nivelul de cunostinte pe care mi-l doream eu aici.
La modul serios acum, multumesc, cel putin ati dat dovada k va intereseaza, poate altadata va fi mai bine.
ramas bun
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu mai fa pe destepul, ca ai fost mai habarnist decat cei care incercau sa te ajute. Acum, dupa ce ti-a rezolvat cineva problema, te dai soim... Si vad ca ai si vechime pe forum... Unde ai fost kikirozule, pana acum Question

Parca incepeai asa:

"va rog ajutati-ma: daca stie cineva cum se schimba cureaua de distributie la Opel Kadett-E 1,6D '90, si imi mai si spune, i-as multumi din suflet....... "
si continuai cu "nu-mi spuneti de culbutori, stiu, am spart 3 din ei [...] acum ma chinui sa bag cureaua pe sub suportul motor dreapta si imi storc creierii sa gasesc semnele alea nenorocite...... " si cu toata stoarcerea organelor ganditoare mai "am 2 semne,unul cu 1 punct,celalalt format din3puncte(un triunghi) cam asa .'. si nu stiu care e cel bun....."

Cum ramane, conferentiare? Noi iti multumim ca ai apelat la forum (numai) atunci cand ai avut o problema grava si suntem de-a dreptul incantati ca ti-ai rapit din concediul deja compromis si ai revenit sa multumesti intr-un asemenea mod cu totul deosebit celor care incercau sa te ajute. Ne bucuram sa te avem printre noi si te felicitam pentru intrarea triumfala.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Da adevarat ca colegul a rasuns cam aspru dar e consider ca avea si ceva dreptae intrucit el a spus de la inceput ca urma sa puna cureaua dupa reparatile facute iar colegu sorin666 care si din punctu meu de vedere s-a bagat ca musca in lapte si a raspuns si el la plesneala fara sa citeasca atent mesajul lui kikiroz.Mia placut cel mai mult faza cu insemnarea cu punctatorul sau cuiul.
Plus ca eu cred ca am raspuns prea pe scurt si colegul nu a inteles ce am vrut sa zic sau nu a realizat cit de folositoare era ideea pe care vad ca o stia si el. Oricum daca s-a descurcat sa repare restul motorului inseamna ca se descurca si avea si el pretentii, credea ca gaseste pe forum baieti mai destepti ca el, dar se pare ca a dat de prosti ca noi.

Daca ar raspunde toti pe forum asa pe linga subiect sau ce le trece prin cap ar fi forumu acesta o literatura sincefiction aberanta.


Oricum ar fi bine sa se revina la subiect, desi vad ca acesta este rezolvat.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Da, cum eram la job am citit prea repede si credeam ca e o operatie de schimbare pe un motor care functioneaza... Crying or Very sad
*
Sorry, vroiam sa ajut, nici nu stiti ce "linistit" esti intr-un "open space" cu inca 15 colegi, chiar daca sunt 7-8 m intre birouri... Mad
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@kikiroz, in spiritul clubului ar fi bine sa faci un how to si eventual poze (poate e prea tarziu) sau daca nu se poate, atunci o descriere cat mai detaliata.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu am subliniat diferenta intre primele doua mesaje si ultimul... Si sincer nici nu cred ca s-a descurcat de unul singur dupa felul in care a pus initial problema. Oricum, forumul este al posesorilor de Opel, nu al inginerilor de la Opel si iar daca incercam sa ne ajutam nu ne putem obliga sa reparam de la distanta masinile celor care nu si le intretin. Iar un "stie tot" ar trebui sa isi schimbe cureaua de distributie inainte sa se rupa.
Unii si-au rapit din timpul lor sa il ajute, altii nu au apucat sa ii ofere ajutorul, iar atitudinea lui ulterioara de soim nu poate fi catalogata fara a iesi din limitele bunului simt.
Si in plus era si la prima intrare pe forum.
  • kikiroz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
salut,
nu sunt genul care sa polemizeze cu fiecare care "s-a luat" de mine dintr-un motiv sau altul (kapix, sau oricare altii...), consider k astfel de forumuri sunt pentru a ne ajuta intre noi si tocmai de-aia ar fi normal k raspunsurile sa fie "la subiect" si cat se poate de explicite. am citit destule forumuri de ordin tehnic sau mai putin tehnic in care deseori se mai gasea cate cineva sa-i zica "multa bafta si succes" unuia care avea nevoie de ajutor rapid, k mine. am multumit si mai sus tuturor, chiar daca au fost niste "incercari" de ajutor, si am fost sincer in cele din urma. si daca vroiam sa "ma laud" cu ce Opel am eu (posesor) si sa adun vechime (kapix) puteam sa scriu mult si bine..... toate prostiile aici.
gata cu replicile, nu mai vreau, o sa pun un [b]how to[/b], (chiciuc) poate are nevoie alt "stie tot" de aceasta informatie...
va salut
  • kikiroz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
in legatura cu schema de localizare a marcajelor/semne de sincronizare pentru punerea la punct a distributiei, cine are nevoie de aceasta ma poate contacta aici si o va avea (nu am putut sa o afisez aici)
succes
[/list]
  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca imi puteti spune cum se schimba o curea de distributie la un Kadett 1.6 benzina an 89 ca m-am chinuit ceva timp cu ea si tot nu porneste.Cred ca am montat-o gresit si nu inteleg ordinea cilindriilor sau a supapelor pt ca ii vad dubla rotirea vibrokenului in comparatie cu a arborelui cu came
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Uita-te la poza asta:



nu ai spus daca ai intinzator automat sau nu ! Confused
  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
iti multumesc pt schema dar masina mea nu are intinzator automat...se intinde cu ajutorul rotii din capul pompei de apa prin rasucirea ei intr-un sens pt intindere si celalalt pt destindere .M-am oprit pt ca mi-a fost frica sa nu complic lucrurile mai mult si astept poate ma puteti voi ajuta pt montare ca am masina in subsolul blocului si nu o mai pot scoate pt a o duce la atelier sa-i monteze cureau bine




  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am mare nevoie sa aflu cael puncte pt ca la demontare nu am marcat-o si acum nu mai reusesc s-o pornesc
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Uite aici schema fara intinzator:


Daca mai doresti ceva,ne mai auzim. Laughing
  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
iti multumesc pt ajutorul tau...acum o sa cobor in garaj sa vad daca o pot monta cerect.Schema care mi-ai trimis-o tu am avut-o si eu odata dar stii cand iti trebuie ceva si este urgent...este imposibil sa o mai gasesti.Iti multumesc mult
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cu placere.
Si multa bafta, sa-ti mearga ceas !
  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la fel daca mai stiti de pinionul de la vibroken daca are semne care trebuiesc respectate in afara de semnul comun care il are cu fulia mare care antreneaza si cureaua de la alternator in cazul schemei mai sus primita(punctele CS) (4) .La fel m-ar interesa sa stiu cate ture se roteste roata dintata a arborelui cu came in comparatie cu cea a pinionului de la vibroken si mai exact dac trebuie sa incep montarea de la arborele cu came si apoi la pinionul de la vibroken
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR