- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ieri am fost sa alimentez si stupoare, cand am incercat sa deschid clapeta de la rezervor nu a mers.
Mi s-a blocat motorasul de inchidere centralizata de la rezervor? O fi cazut contactul electric ce il alimenteaza? Este controlat de o siguranta separata si aceasta este arsa? Stie cneva cum il pot testa?
Cert e ca a trebuit sa bag mana prin portbagaj, sa deschid capacul de la trusa medicala si sa trag cu mana de tija ce este actionata de motoras pentru a putea deschide clapeta de rezervor.
Mi s-a blocat motorasul de inchidere centralizata de la rezervor? O fi cazut contactul electric ce il alimenteaza? Este controlat de o siguranta separata si aceasta este arsa? Stie cneva cum il pot testa?
Cert e ca a trebuit sa bag mana prin portbagaj, sa deschid capacul de la trusa medicala si sa trag cu mana de tija ce este actionata de motoras pentru a putea deschide clapeta de rezervor.
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu am patit-o cand mi-a cazut inchiderea centralizata. Si bineinteles ca am realizat doar dupa ce am intrat in statie si am vrut sa alimentez... Problema era insa ca la Omega nu ajungi cu mana la acea tija si am fost nevoit sa ii dau curent de la pozitii...
Poti verifica cu o lampa de control (chiar improvizata dintr-un bec de 12V si doua fire) daca la blocarea/deblocarea usilor primesti sau nu curent la mufa din spatele motorasului (o mufa cu trei fire - unul pentru inchidere, altul pentru deschidere si unul pentru masa).
Poti verifica cu o lampa de control (chiar improvizata dintr-un bec de 12V si doua fire) daca la blocarea/deblocarea usilor primesti sau nu curent la mufa din spatele motorasului (o mufa cu trei fire - unul pentru inchidere, altul pentru deschidere si unul pentru masa).
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bre, am avut si io pb asta. La mine a fost modulul de inchidere centralizata defect. La vectra A este la baza stalpului din dr. fata (pasager). L-am schimbat cu second hand. Daca ai numai actuatorul (motorasul) numai de la clapeta defect si celelalte de la usi si portbagaj functioneaza, schimba-l doar pe ala. Macar poti sa incerci cu altul (de la portbagaj ca e mai usor de desfacut). ATENTIE! Este foarte scump!! Peste 4 milioane lei nou!! Io am inlocuit 2 motorase originale cu altele furnizate si inlocuite de un mic service din Vitan (targul de masini) si ai si garantie 1 an. La mine merg OK.
Succes.
Oricum, ai un antifurt bun pt. benzina
Succes.
Oricum, ai un antifurt bun pt. benzina
- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
la mine doar cel de la clapeta rezervor nu functioneaza, in rest toate sunt perfecte.
decat sa dau 4 mil pe el mai bine apelez la una din variantele : ori las tija tot timpul p pozitia deschis si pot deschide capacul direct, ori il tin inchis si de fiecare data cand alimentez, deschid tija manual
eu totusi cred ca e ceva electric si nu se mai alimenteaza, o sa verific zilele astea
ps : se potriveste cel de la portbagaj cu cel de la rezervor (actuatorul este acelasi )?
decat sa dau 4 mil pe el mai bine apelez la una din variantele : ori las tija tot timpul p pozitia deschis si pot deschide capacul direct, ori il tin inchis si de fiecare data cand alimentez, deschid tija manual
eu totusi cred ca e ceva electric si nu se mai alimenteaza, o sa verific zilele astea
ps : se potriveste cel de la portbagaj cu cel de la rezervor (actuatorul este acelasi )?
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
dragoshel
- Mesaje scrise: 75
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
sorine si draoshelule, sa mor daca inteleg ce e cu glumele astea de rahova pe voi. fratilor, vedeti-va de bagajul vostru daca va arde de katerinka proasta si nu va mai bagati in seama ca 2 gushteri cu guler, cand nu va intreaba lumea ceva.
....outside manell's land, dar cu glume de cea mai proasta calitate. e de apreciat !!!
ps : in momentul asta ma gandeam la motto-ul din semnatura lui kata !!!
....outside manell's land, dar cu glume de cea mai proasta calitate. e de apreciat !!!
ps : in momentul asta ma gandeam la motto-ul din semnatura lui kata !!!
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
VectraDTI a scris:sorine si draoshelule, sa mor daca inteleg ce e cu glumele astea de rahova pe voi. fratilor, vedeti-va de bagajul vostru daca va arde de katerinka proasta si nu va mai bagati in seama ca 2 gushteri cu guler, cand nu va intreaba lumea ceva.
....outside manell's land, dar cu glume de cea mai proasta calitate. e de apreciat !!!
ps : in momentul asta ma gandeam la motto-ul din semnatura lui kata !!!
....outside manell's land, dar cu glume de cea mai proasta calitate. e de apreciat !!!
ps : in momentul asta ma gandeam la motto-ul din semnatura lui kata !!!
*
Esti vreo autoritate morala pe aici pe forum, ceva politai, popa, judecator, bufon Ca daca nu, traim in democratie...
Daca ai fi "proprieteru' forumului, asi intelege, el plateste, el comanda, dar intrucat cred ca nu e cazul te rog sa-ti tii lectiile de viata pentru ilustra matale persoana iar daca nu ai simtul umorului, eu nu am ce sa-ti fac...
dragoshel
- Mesaje scrise: 75
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
sorinele tata, esti total offtopic cam in 50% din posturile tale. m-as certa cu tine, dar am hotarat sa cedez primul, ca in proveb. oricum mi s-a cam luat de forumul asta, deja fiecare are ceva de impartit cu altcineva si parca am inceput sa ne concentram din ce in ce mai mult pe gargara si atacuri reciproce. iar la partea cu bufonaria i-ai cam intrecut pe toti, esti cam singurul care face glume (bune dupa parerea ta) la care razi doar tu singur. eu nu ti-am tinut o lectie de viata, dar daca tu ai luat-o asa, nu pot decat sa ma bucur.
- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- danutzutm
- **
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu clapeta de la rezervor la masina mea de cand am luat-o. Eu am avut norocul ca a ramas pe deschis(nu se mai inchidea).Cand am mers sa imi montez alarma le-am aratat la baietzii de acolo problema si mi-au inlocuit motorasul ala din care iasa tija cu 800mii ROL. Mi-au pus motoras nou si acuma functioneaza super. Mi-au zis ca am avut noroc ca nu mi-a ramas pe inchis (ca nu ma ducea capu nici intr-o mie de ani sa caut acolo dupa motoras avand in vedere ca ma dadusem cu dacia toata viatza pana sa iau Opelu).
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Motoras nefunctional capac rezervor combustibil Corsa D
Rog un specialist sa imi spuna unde este localizata cu precizie siguranta pentru motorasul de la capacul rezervorului de combustibil la Corsa D (eventual un desen - exlusa verificarea la rand a acestora). Am vazut ca locasul se afla sub capacul cu butonul de actionare al farurilor unde sunt aprox 12 sigurante (in habitaclu - jos in stanga cum privesti volanul). De asemenea, as dori sa mai stiu daca siguranta respectiva este functionala si pentru alte componente precum inchidere portiere, geamuri, etc) sau numai pentru acest motoras. In cazul in care actioneaza si mai multe componente, am pus-o - inseamna ca este motorasul ars. Inclin sa cred asa este, intrucat capacul de la rezervor se bloca cand inchideam si portierele si se debloca cand le deschideam.Totusi astept parerea unui meserias daca este chiar asa.
Cu aceasta ocazie vin si eu cu o informatie utila (pentru cei ca mine care probabil inca nu stiu), astfel : Cei care trag masina in fata pompei de combustibil si se trezesc ca nu pot deschide capacul de la rezervor ca sa alimenteze (chiar daca actioneaza de o suta de ori telecomanda), sa deschida portbagajul, sa scoata capacul de plastic aflat in partea dreapta pe lateral, dupa care sa bage mana si sa scoata cuiul care tine blocat capacul rezervorului. Arata chiar ca un cui argintiu fara floare de cca 5 cm lungime. Atentie ca este legat de un cablu subtire de otel care probabil face legatura cu motorasul - habar n-am, deci nu puteti sa il scoateti decat din locasul capacului si sa il lasati atarnad acolo unde se afla . Poate sa ramana acolo unde este fara probleme. Singurul dezavantaj ar fi ca veti ramane cu capacul de la rezervor pe pozitie deschis, riscand sa va fure cineva busonul sau sa va bage cine stie ce in rezervor. Mie cel putin mi-a spus cineva ca asa patesc majoritatea capacelor de rez ale corselor D, mai ales la inghet. Oricum, informatia este de retinut, deoarece inainte de a afla eu eram in stare sa rup capacul langa pompa de la benzinarie numai ca sa pot alimenta. Dupa parerea mea este cea mai mare prostie cu acest capac actionat electric, cand ar fi fost mai simplu sa puna cheie pe buson. Nici macar nemtii nu sunt chiar atat de perfecti. Raman dator pentru o informatie privind existenta si localizarea precisa a acestei sigurante (bineinteles daca exista).
Stima,
Rog un specialist sa imi spuna unde este localizata cu precizie siguranta pentru motorasul de la capacul rezervorului de combustibil la Corsa D (eventual un desen - exlusa verificarea la rand a acestora). Am vazut ca locasul se afla sub capacul cu butonul de actionare al farurilor unde sunt aprox 12 sigurante (in habitaclu - jos in stanga cum privesti volanul). De asemenea, as dori sa mai stiu daca siguranta respectiva este functionala si pentru alte componente precum inchidere portiere, geamuri, etc) sau numai pentru acest motoras. In cazul in care actioneaza si mai multe componente, am pus-o - inseamna ca este motorasul ars. Inclin sa cred asa este, intrucat capacul de la rezervor se bloca cand inchideam si portierele si se debloca cand le deschideam.Totusi astept parerea unui meserias daca este chiar asa.
Cu aceasta ocazie vin si eu cu o informatie utila (pentru cei ca mine care probabil inca nu stiu), astfel : Cei care trag masina in fata pompei de combustibil si se trezesc ca nu pot deschide capacul de la rezervor ca sa alimenteze (chiar daca actioneaza de o suta de ori telecomanda), sa deschida portbagajul, sa scoata capacul de plastic aflat in partea dreapta pe lateral, dupa care sa bage mana si sa scoata cuiul care tine blocat capacul rezervorului. Arata chiar ca un cui argintiu fara floare de cca 5 cm lungime. Atentie ca este legat de un cablu subtire de otel care probabil face legatura cu motorasul - habar n-am, deci nu puteti sa il scoateti decat din locasul capacului si sa il lasati atarnad acolo unde se afla . Poate sa ramana acolo unde este fara probleme. Singurul dezavantaj ar fi ca veti ramane cu capacul de la rezervor pe pozitie deschis, riscand sa va fure cineva busonul sau sa va bage cine stie ce in rezervor. Mie cel putin mi-a spus cineva ca asa patesc majoritatea capacelor de rez ale corselor D, mai ales la inghet. Oricum, informatia este de retinut, deoarece inainte de a afla eu eram in stare sa rup capacul langa pompa de la benzinarie numai ca sa pot alimenta. Dupa parerea mea este cea mai mare prostie cu acest capac actionat electric, cand ar fi fost mai simplu sa puna cheie pe buson. Nici macar nemtii nu sunt chiar atat de perfecti. Raman dator pentru o informatie privind existenta si localizarea precisa a acestei sigurante (bineinteles daca exista).
Stima,
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema legata de motorasul care actioneaza clapeta de combustibil la Corsa D. Daca aceasta clapeta va ramane pe pozitie inchis/deschis (indiferent de actiunea telecomenzii), nu inseamna neaparat ca siguranta sau motorasul s-au ars (asa cum mi s-a spus mie ATENTIE! la service de Opel.
Va sugerez ca mai intai verificati urmatoarele (v-o spun din proprie experienta) : Deschideti portbagajul, scoateti de capacul de plastic aflat lateral in partea dreapta (partea cu clapeta) si bagati mana printr-un orificiu destul de ingust aflat in aripa masinii (indicat o persoana cu palma mai mica). Veti da de o sarma otelita care are intr-o parte un cui de cca 5 cm (este cuiul ce ar trebui sa stea in orificiul clapetei deblacand-o sau blocand-o), iar in partea cealalta un manson de cauciuc cilindric ce are un canal la jumatate pe circumferinta lui (rolul acestuia fiind de fixare si ghidare a ansamblului sarma-cui, nepermitand retragerea accidentala a cuiului in interiorul aripii sau functionarea lui dezaxata). Tineti sarma de otel intre degete (Atentie : nu incercati sa scoateti sarma din locasul aripii deoarece nu o sa mearga, totul se va face palpabil sau puteti baga telefonul acolo si face cateva fotografii pentru a va da seama pe ce sa puneti mana) si actionati telecomanda masinii pe inchis/deschis. In cazul in care veti constata ca firul se misca odata cu actionarea telecomenzii, atunci motorasul nu este ars, ci ansamblul manson-sarma-cui este miscat sau scapat din ghidajul sau. In mod normal mansonul de cauciuc sta fixat prin canalul sau intr-un ghidaj fix de otel ca sa nu balangane sarma otelita in toate partile si astfel sa blocheze cuiul in diferite pozitii, sau chiar sa scape in interiorul aripii. Rolul motorasului este sa impinga cuiul prin intermediul sarmei otelite atunci cand inchid masina din telecomanda, astfel blocandu-se clapeta, respectiv sa il traga inapoi , atunci cand o deschid. In cel mai nefericit caz, simpla miscare sau iesire accidentala a mansonului de cauciuc din ghidajul respectiv duce la blocarea cuiului in orificiul sau, motorasul neavand o asa mare putere incat sa il traga sau sa il impinga. In cazuri fericite, la actionarea telecomenzii pe pozitie deschis motorasul trage cuiul in orificiu permitand deschiderea clapetei, dar blocandu-l in pozitia respectiva, sau tragandu-l definitiv in aripa , Si toate acestea se pot datora mansonului de cauciuc care a sarit sau s-a miscat din ghidajul sau fix. Odata ce poti sa il bagi la loc, sigur vei nimeri si alta data.
Deci, daca sunteti la statia de combustibil si constatati ca nu se mai deschide clapeta indiferent de actionarea telecomenzii, bagati mana prin acel orificiu si trageti de sarma in sus (pentru a scoate in totalitate mansonul din ghidaj) si in spate (pentru a se trage cuiul complet din orificiu), dupa care puteti deschide clapeta fara probleme. Dezavantajul ar fi ca este posibil sa va ia ceva timp pana il veti baga la loc (bineinteles in cazul fericit in care mansonul a scapat sau s-a miscat din ghidajul si nu cumva poate fi vorba intr-adevar de arderea motorsaului).
Din nestiinta m-am dus la service de reprez. unde au bagat mana in acest orificiu al aripii si au tras de sarma, dupa care mi-au spus ca motorasul este ars fara sa imi spuna ca de fapt nici nu s-au obosit sa mai controleze. Acasa am constatat minciuna. Probabil era prea multa munca sa tina mana pe sarma si sa verifice din telecomanda daca motorsaul mai actioneaza sau nu.
Drept pentru care m-am chinuit un pic, l-am bagat la loc si functioneaza ca nou. Si cand ma gandesc ca deja cautam pe net motoras de clapeta!
Intrebare: in care service din Romania se face treaba ca in afara?
Raspuns:
Va sugerez ca mai intai verificati urmatoarele (v-o spun din proprie experienta) : Deschideti portbagajul, scoateti de capacul de plastic aflat lateral in partea dreapta (partea cu clapeta) si bagati mana printr-un orificiu destul de ingust aflat in aripa masinii (indicat o persoana cu palma mai mica). Veti da de o sarma otelita care are intr-o parte un cui de cca 5 cm (este cuiul ce ar trebui sa stea in orificiul clapetei deblacand-o sau blocand-o), iar in partea cealalta un manson de cauciuc cilindric ce are un canal la jumatate pe circumferinta lui (rolul acestuia fiind de fixare si ghidare a ansamblului sarma-cui, nepermitand retragerea accidentala a cuiului in interiorul aripii sau functionarea lui dezaxata). Tineti sarma de otel intre degete (Atentie : nu incercati sa scoateti sarma din locasul aripii deoarece nu o sa mearga, totul se va face palpabil sau puteti baga telefonul acolo si face cateva fotografii pentru a va da seama pe ce sa puneti mana) si actionati telecomanda masinii pe inchis/deschis. In cazul in care veti constata ca firul se misca odata cu actionarea telecomenzii, atunci motorasul nu este ars, ci ansamblul manson-sarma-cui este miscat sau scapat din ghidajul sau. In mod normal mansonul de cauciuc sta fixat prin canalul sau intr-un ghidaj fix de otel ca sa nu balangane sarma otelita in toate partile si astfel sa blocheze cuiul in diferite pozitii, sau chiar sa scape in interiorul aripii. Rolul motorasului este sa impinga cuiul prin intermediul sarmei otelite atunci cand inchid masina din telecomanda, astfel blocandu-se clapeta, respectiv sa il traga inapoi , atunci cand o deschid. In cel mai nefericit caz, simpla miscare sau iesire accidentala a mansonului de cauciuc din ghidajul respectiv duce la blocarea cuiului in orificiul sau, motorasul neavand o asa mare putere incat sa il traga sau sa il impinga. In cazuri fericite, la actionarea telecomenzii pe pozitie deschis motorasul trage cuiul in orificiu permitand deschiderea clapetei, dar blocandu-l in pozitia respectiva, sau tragandu-l definitiv in aripa , Si toate acestea se pot datora mansonului de cauciuc care a sarit sau s-a miscat din ghidajul sau fix. Odata ce poti sa il bagi la loc, sigur vei nimeri si alta data.
Deci, daca sunteti la statia de combustibil si constatati ca nu se mai deschide clapeta indiferent de actionarea telecomenzii, bagati mana prin acel orificiu si trageti de sarma in sus (pentru a scoate in totalitate mansonul din ghidaj) si in spate (pentru a se trage cuiul complet din orificiu), dupa care puteti deschide clapeta fara probleme. Dezavantajul ar fi ca este posibil sa va ia ceva timp pana il veti baga la loc (bineinteles in cazul fericit in care mansonul a scapat sau s-a miscat din ghidajul si nu cumva poate fi vorba intr-adevar de arderea motorsaului).
Din nestiinta m-am dus la service de reprez. unde au bagat mana in acest orificiu al aripii si au tras de sarma, dupa care mi-au spus ca motorasul este ars fara sa imi spuna ca de fapt nici nu s-au obosit sa mai controleze. Acasa am constatat minciuna. Probabil era prea multa munca sa tina mana pe sarma si sa verifice din telecomanda daca motorsaul mai actioneaza sau nu.
Drept pentru care m-am chinuit un pic, l-am bagat la loc si functioneaza ca nou. Si cand ma gandesc ca deja cautam pe net motoras de clapeta!
Intrebare: in care service din Romania se face treaba ca in afara?
Raspuns: