Marius88
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z 20 NET(1.8 ECOTECH)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
salutari, am omare problema din pacate, anu trecut am achizitionat o zafira b, am avut mare necaz pt k a fost brutalizata d un h2, iar de aici au inceput problemele, am duso la noi la service la radacinimotors din dr. taberei, akolo leam zis probleme l claxon, claxona numai cand avea chef daca apasai frumos, dar dak erai tara cu el claxona, comenzile dp volan tot la fel numai cand vroiau, am fost l garantie d 3 ori pana cik au gasit problema dar si akum dupa c au schimbat un panou d comanda din volan mai am probleme, deja am ajuns l capatul rabdarilor cu serv. dl noi din romania, P.S. au avut tupeu dupa c am fost d 3 ori l ei cu aceeasi problema sami zica k au gasit problema si k au incercat o improvizatie. astept niste sfaturi. multumesc anticipat.
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Marius88
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z 20 NET(1.8 ECOTECH)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
varianta cu OPC suna cel mai bine, oricum am o problema l relanti care tot nu o gasesc asa k probabil am sai oblig so gaseasca si s o repare, toate aceste probleme dupa c a fost abuzata d un h2 si a stat l ei in serv 2 sapt, printre altele am mai avut probleme cu un iluminator din porbagaj care a cazut, lovita l ei si alte probleme d genu. multumesc pt sfaturi.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Marius88
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z 20 NET(1.8 ECOTECH)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
daca ar fi pamblica (fisa) aceea care face legatura intre coloana volan si volan,
ar fi aprins sau sar aprinde si martorul luminos de la airbag,cind rotesti volanul,
ptr. ca firele se intrerup toate ,
deci daca nu este nici-o problema de natura electronica ,
ar mai pute fi de la firele care sunt situate sub airbag-ul din volan ,
sub airbag sunt citeva fire care fac legatura intre comenzile de pe volan, claxon,airbag si fisa respectiva.
deci daca INGINERII de la reprezentanta nu au gasit problema explica-le tu unde este.
toate bune
ar fi aprins sau sar aprinde si martorul luminos de la airbag,cind rotesti volanul,
ptr. ca firele se intrerup toate ,
deci daca nu este nici-o problema de natura electronica ,
ar mai pute fi de la firele care sunt situate sub airbag-ul din volan ,
sub airbag sunt citeva fire care fac legatura intre comenzile de pe volan, claxon,airbag si fisa respectiva.
deci daca INGINERII de la reprezentanta nu au gasit problema explica-le tu unde este.
toate bune
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@mariani: OK, inginerii de la reprezentanta la care a fost sunt destepti, iar eu sunt prost. Forumul asta e plin de exemple care dovedesc contrariul. Si inca ceva: sa sti ca in panglica nu sunt fire, sunt 6 trasee metalizate, adica un cablaj flexibil cu 6 fire lung de vreo 3 m, in care se poate intrerupe un singur traseu, 2 sau mai multe, depinde de noroc. Si panglica nu este tot una cu fisa. Iar firele de sub airbag nu se pot intrerupe de la sine, nu sunt supuse la nici o miscare sau efort. Pot fi deteriorate doar mecanic, la montaj. Dar nu lua in seama asta, stai pe aproape de inginerii de la reprezentante si sigur masina va fi totdeauna OK!
Ultima modificare făcută de LDivora la Vin 12 Sep, 2008 11:41 pm, modificat de 6 ori în total
Ultima modificare făcută de LDivora la Vin 12 Sep, 2008 11:41 pm, modificat de 6 ori în total
Marius88
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z 20 NET(1.8 ECOTECH)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
am fost de 3 ori la ei cu aceeasi problema si lea luat 3 ture ca sa gaseasca problema cica, dar si akum dupa ce au schimbat acea panglica mai sunt momente in care claxonul nu merge, iar eu mai am o problema la relanti ca nu il tine cum trebe , fluctueaza intruna, se vede si p bord, dar cel mai bine se simte in masina ca intra vibrati aiurea, dar ei tot la fel au dat vina pe instrumentele de bord, si baga la inaintare scuza si citez"daca nu iese nimik pe terter nu avem ce sai facem". este clar ca la noi in romania nu sunt nici oameni antrenati pentru asa ceva si nici echipamente adecvate. multumesc pentru sfaturi.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@Marius88:
"este clar ca la noi in romania nu sunt nici oameni antrenati pentru asa ceva si nici echipamente adecvate".
Ba ai sa razi, dar in reprezentante sunt dotari de ultima ora, dar oameni sa le foloseasca si mai ales sa interpreteze rezultatele, sa faca analogii si corelatii intre defecte, nu vei gasi acolo, ci pe forumurile dedicate autoturismelor Opel, acolo unde exista si oameni pasionati de masini, oameni care si-au rezolvat ei insasi anumite probleme tehnice, care au facut reparatii, nu care doar stiu sa schimbe piese fara nici un rezultat, pe banii clientului, la niste scoruri de manopera nemaintalnite.
"este clar ca la noi in romania nu sunt nici oameni antrenati pentru asa ceva si nici echipamente adecvate".
Ba ai sa razi, dar in reprezentante sunt dotari de ultima ora, dar oameni sa le foloseasca si mai ales sa interpreteze rezultatele, sa faca analogii si corelatii intre defecte, nu vei gasi acolo, ci pe forumurile dedicate autoturismelor Opel, acolo unde exista si oameni pasionati de masini, oameni care si-au rezolvat ei insasi anumite probleme tehnice, care au facut reparatii, nu care doar stiu sa schimbe piese fara nici un rezultat, pe banii clientului, la niste scoruri de manopera nemaintalnite.
Marius88
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z 20 NET(1.8 ECOTECH)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat