- alex_t
- OP
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
salut,
de cateva zile ma chinui sa imi fac un plan, si nu reusesc sa ii dau nici cum de cap.
am doua opel calibra identice C20NE ...una e de piese, una o folosesc zi de zi. cea de piese fabricata in 1991, cealalta fiind din 1990.
cea de piese are AC, a mea nu are. imi puteti face un tutorial cum as putea sa fac aceasta operatiune? daca a mai facut cineva asa ceva? sau macar cateva idei?
in primul rand am observat ceva diferente la pompa de servo care la varianta AC este antrenata de compresorul de AC. apoi mi se pare ca si suportul care tine pompa de servo & compresorul este diferit de modelul non AC. dar nu sunt sigur.
apoi trebuie sa schimb radiatorul...
trebuie sa gauresc panoul ignifug sa trag conductele de AC sub bord. aici e problema mare. la modelul AC vin niste conducte care imi par a merge catre caloriferul de aer cald. acele conducte eu nu le am la non AC.
din pacate nu am reusit sa demontez si bordul de la modelul non AC sa vad exact diferentele, din lipsa de timp, si de aceea apelez la voi daca imi puteti spune cum sta situatia sub bord.
inca o problema...masina cu AC are si sistemul de recirculare a aerului din habitaclu. cea non AC nu are acest sistem...
ideea e ca vreau sa ma apuc cat de repede de aceasta problema, ma omoara canicula, nu vreau sa termin de montat instalatia in septembrie
pls astept idei. daca ma ajuta cineva voi face un tutorial cu poze, am vazut multi care s-au gandit la varianta asta si au abandonat.
multumesc anticipat
de cateva zile ma chinui sa imi fac un plan, si nu reusesc sa ii dau nici cum de cap.
am doua opel calibra identice C20NE ...una e de piese, una o folosesc zi de zi. cea de piese fabricata in 1991, cealalta fiind din 1990.
cea de piese are AC, a mea nu are. imi puteti face un tutorial cum as putea sa fac aceasta operatiune? daca a mai facut cineva asa ceva? sau macar cateva idei?
in primul rand am observat ceva diferente la pompa de servo care la varianta AC este antrenata de compresorul de AC. apoi mi se pare ca si suportul care tine pompa de servo & compresorul este diferit de modelul non AC. dar nu sunt sigur.
apoi trebuie sa schimb radiatorul...
trebuie sa gauresc panoul ignifug sa trag conductele de AC sub bord. aici e problema mare. la modelul AC vin niste conducte care imi par a merge catre caloriferul de aer cald. acele conducte eu nu le am la non AC.
din pacate nu am reusit sa demontez si bordul de la modelul non AC sa vad exact diferentele, din lipsa de timp, si de aceea apelez la voi daca imi puteti spune cum sta situatia sub bord.
inca o problema...masina cu AC are si sistemul de recirculare a aerului din habitaclu. cea non AC nu are acest sistem...
ideea e ca vreau sa ma apuc cat de repede de aceasta problema, ma omoara canicula, nu vreau sa termin de montat instalatia in septembrie
pls astept idei. daca ma ajuta cineva voi face un tutorial cu poze, am vazut multi care s-au gandit la varianta asta si au abandonat.
multumesc anticipat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat