Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • andrux2000

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut! ma 'paste' un drum lung spania-romania si as dori ce trebuie sa iau in vedere pregatirea mashinii pentru acest drum.am o vectra b '99 dx2dth si as vrea unele pareri despre ce trebuie verificat si ce trebuie inlocuit .multumesc anticipat Question
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pe tester se fii sigur ca nu ai nimic pe partea electrica,nivelul de ulei,antigel.ar fi de preferat si o verificare la mecanic pe o rampa sa te asiguri ca totul e ok dpdv mecanic la transmisie,frinare,suspensie.
drum bun si fara evenimente nedorite.
  • andrux2000

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2008

  • Mesaj Privat
luni am sa schimb palacutele de frana si discurile ..cost 204.50e cu montaj inculs oare e mult care este pretzul in romania la un service? k poate o sa l e schimb aksa:D,si sper k tot luni sa i fac si o diagnosticare mai amnuntzita......dar cu mecanicii iti iau 36e/h si pt o constatare care ii ia 1-2 nu prea e convenabil.....in timpu asta iti face shimbu de ulei....filtre siantigel:d
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
diferenta fata de romania este urmatoarea :chiar dc platesti acolo mai mult,cel puti acolo esti sigur ca cine lucreaza sau iti verifica masina este un specialist,pe cind la noi,pe linga faptul ca dai bani,cel care iti verifica sau lucreaza la masina ta este in cele mai multe cazuri un "tractorist"...foarte rar vei vedea meseriasi care chiar stiu ce fac si nu invata sau fac experiente pe masina ta.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mai fratilor cu kadett d an 81 motor 1.2 am facut 3500 de km in 3 zile aproape fara sa deschid capota inainte de plecare am schimbat uleiul am facut plinul si m-am trezit pe granita cu franta am mai facut ceva drumuri pe acolo si m-am intors acasa una pe alta 3500 km de atunci am mai facut 2000km in aproape 2 luni si vineri ma pregatesc de alti 3500km asa ca care-i problema?doar no' sa iau si mecanic si popa sa mearga toate struna asa ca daca ai masina din99 du-te frate ca doar n-o fi harbul harburilor problema nu-i masina ci soferul ca la 1300km ai 13ore de condus non stop asta afara din tara ca la noi ai 18ore dar la 3500km trage si tu o socoata!
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cogi a scris: asa ca care-i problema?


"ca care-i problema" tocmai asta este ... ca nu trebuie sa fi inconstient si trebuie sa-ti te bazezi pe masina ca va trece acest drum lung cu brio, nu sa-ti pierzi timpul pe acolo cu reparatii....
eu zic ca daca-ti pui masina pe tester si o duci la un mecanic sa o urce pe rampa sa se uite la ea poti pleca la drum...
bafta si drum usor.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR