vgv21
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am urmatoarea problema:
Cand pornesc masina dimineata trebuie sa astept 3-4 minute pana sa plec de pe loc, altfel la actionarea manetei de viteze prea devreme mi se aprinde indicatorul de avarie si cutia intra automat in modul de avarie (treapta a 4-a). Am observat ca mi se intampla mult mai des cand intru in marsarier (R) decat inainte (D). Ca sa rezolv problema trebuie sa opresc si sa pornesc din nou. Multa lume mi-a spus ca asa e normal, bla, bla...
Atunci de ce cand e foarte cald afara pot sa plec cu ea instantaneu de pe loc? Eroarea pe care o da este ceva de genul "switch selector wrong signal". Am gasit un englez care a avut problema si a rezolvat-o prin curatarea selectorului de viteze.
http://sirbendy.jemjabella.co.uk/autoswitch/
L-a desfacut, l-a curatat, uns cu vaselina si montat la loc. Ma intereseaza ce tip de vaselina se poate folsi intrucat el mentioneaza doar ca trebuie sa fie nonconductoare (de curent) si de temperatura inalta, iar pe la magazine astia nu stiu ce sa-mi zica, sau altfel spus de unde sa o iau.
Cand pornesc masina dimineata trebuie sa astept 3-4 minute pana sa plec de pe loc, altfel la actionarea manetei de viteze prea devreme mi se aprinde indicatorul de avarie si cutia intra automat in modul de avarie (treapta a 4-a). Am observat ca mi se intampla mult mai des cand intru in marsarier (R) decat inainte (D). Ca sa rezolv problema trebuie sa opresc si sa pornesc din nou. Multa lume mi-a spus ca asa e normal, bla, bla...
Atunci de ce cand e foarte cald afara pot sa plec cu ea instantaneu de pe loc? Eroarea pe care o da este ceva de genul "switch selector wrong signal". Am gasit un englez care a avut problema si a rezolvat-o prin curatarea selectorului de viteze.
http://sirbendy.jemjabella.co.uk/autoswitch/
L-a desfacut, l-a curatat, uns cu vaselina si montat la loc. Ma intereseaza ce tip de vaselina se poate folsi intrucat el mentioneaza doar ca trebuie sa fie nonconductoare (de curent) si de temperatura inalta, iar pe la magazine astia nu stiu ce sa-mi zica, sau altfel spus de unde sa o iau.
vgv21
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
sallsa99
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
vgv21
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Mi s-ar fi parut normal sa aiba un indicator ceva care sa-mi spuna si mie cat sa astept sa se incarce aia, nu sa stau aiurea in masina, eventual sa stea becul de avarie aprins pana se incarca si sa se stinga atunci cand pot sa plec. Am avut mai demult un Renault 25 care avea un astfel de indicator (ce e drept cu mai multe functii, cam ca ala cu semnul exclamarii la dacie) mare cu "stop" pe el care statea aprins cand porneai si se stingea cand puteai sa pleci. Am sa curat totusi selectorul sa vad ce iese, intrucat tot mi se pare aiurea. Asta dupa ce gasesc vaselina. Am fost azi la un magazin si aia vroia sa-mi vanda pasta termoconductoare.
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
daca ti-a dat eroarea :
56 - Selector swicth - wrong signal
faci ce a facut tipul din tutorial.
Eu am avut aceiasi problema ( dar pe Astra F ) si de cand l-am curatat nu am mai avut problema cu martorul care se aprinde intermitent.( a trecut aprox. 1 an de zile )
Mare grija la demontare si remontare. Are niste lamele fine, in interior, tensionate cu arcuri mici care pot sari la demontare.
56 - Selector swicth - wrong signal
faci ce a facut tipul din tutorial.
Eu am avut aceiasi problema ( dar pe Astra F ) si de cand l-am curatat nu am mai avut problema cu martorul care se aprinde intermitent.( a trecut aprox. 1 an de zile )
Mare grija la demontare si remontare. Are niste lamele fine, in interior, tensionate cu arcuri mici care pot sari la demontare.
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
vgv21
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Se intampla sa mai am o cutie automata (cu niste probleme la ambreiaj) pe care am facut experimente.
Am desfacut si curatat deja selectorul (era uscat inauntru cu niste depuneri ca negrul de fum) decat ca nu am cu ce sa il ung. Se pare ca imi trebuie vaselina siliconica, aia alba si lipicioasa, sa vad pe unde gasesc.
Daca are cineva vreo idee...
Am desfacut si curatat deja selectorul (era uscat inauntru cu niste depuneri ca negrul de fum) decat ca nu am cu ce sa il ung. Se pare ca imi trebuie vaselina siliconica, aia alba si lipicioasa, sa vad pe unde gasesc.
Daca are cineva vreo idee...
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
sallsa99
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat