Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • UNLORD

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2004

  • Mesaj Privat
...am schimbat, pe rind : bobina,calculatorul ...si sonda ce "citeste " de pe volanta!!!
am alimentat pe direct pompa de benzina!!!
cu toate acestea masina are acelasi "narav": se opreste ,aleator...in mers!
dupa ce stai o vreme...reporneste! ce credeti ca are?
mai am de umblat doar la delco!!! Masina este Opel Calibra din 91 si motorul este 8v, cu care am facut 250.000 de km.


Ultima modificare făcută de UNLORD la Mie 24 Nov, 2004 11:46 am, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Question


Ultima modificare făcută de arthurro la Mar 23 Nov, 2004 9:03 pm
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
scrie si tu despre ce masina este vorba... se pare calibra, dar si ce motor.

suna a problema de aprindere oricum e ceva electric. ceva care se incalzeste si ori nu mai funtioneaza, ori intrerupe un contact.
  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
verifica bornele la baterie. sa nu fie oxidat + ?! am patit-o si eu de de vreo doua ori pana am descoperit ca se slabise +
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
cum poate sa se opreasca de la bat? bateria o scoti cu motorul pornit si n'are nimic... chiar are tendinta sa creasca turatia pt sa reduci sarcina pe alternator.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
asta cam asa e
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu am patit-o dar era alceva;
citeste codurile de eroare din ECU ca la mine era de vina alternatorul ce, cateodata, incarca cam mult (vreo 22 de volti) si atunci aveam aceleasi simtome.
  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic?! stiu ca la dacie de ex. poti scoate linistit bateria. dar este o borna care se conecteaza la plusul bateriei (una mai mica) alaturi de cea mare. aia ce e? si la espero am observat. cu toate ca ai borna mare pusa pe baterie, daca deconectezi firul acela mai subtire motorul se opreste. scuze pt...n-am gasit alte cuvinte.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
lol...pai stai ca acum zici altceva. nu decuplezi numai bateria de circuitul mansii, scoti si alternatorul, deci nu mai ai nici o sursa de curent. normal ca moare.
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la renault kangoo de exemplu, daca scoti bateria motorul se opreste .
  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Alternatorul ca sa dea curent are nevoie de tensiune EXCITATIE si asa ca e logic ca se opreste daca dai jos bateria ......... daciile nu intra in discutzie ele nu e masini e carutze Laughing Laughing Laughing
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
hai mai sa fim seriosi, scoti bateria, merge la fel de bine ( opel )

excitatia externa e necesara doar pt porninre ! After the initial excitation, a "self-excitation" current (tapped off the output of the alternator itself) takes over and supplies all the necessary current to build and maintain the magnetic field in the rotor.


poti sa testezi asta singur. si poate atunci ai timp sa vezi si cum e cu bujiile care merg in "pereche" .
tu ai vazut vre'odata un delcou? sau poate au facut astia o editie speciala de corsa cu motor in 2 timpi

Mateiux a scris:


E tare ciudat ca nu merg 2 asta inseamna pereche ceea ce ma face sa cred ca nu e de la bujii scanteia merge perche de obicei 2scanteie 2repaus.... si se poate ca pe anume circuit (bujii) sa nu ai scanteie 1-3 sau 2-4.........

dar totusi poate sunt Bujiile! Rolling Eyes



nimic personal, sunt cam suparat azi, doar atat.


Ultima modificare făcută de Thanatos la Mie 01 Dec, 2004 12:45 am, modificat de 3 ori în total
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
bad day ? or what
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
arunca motoru ala 8v. o fi el fiabil dar cand incepe sa-ti crape, iti apar si tie fire albe de par in cap... o spun din experienta... de cand mi-am pus 16v n-am avut decat o singura data o problema, ceva gunoaie din benzina... ca s-a oprit si a trebuit sa dau la cheie vreo juma de ora ca s-o iau..dar asta imediat dupa ce l-am pus pe masina, probabil vreo chestie de la transplant. de atunci nu am probleme.
  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:hai mai sa fim seriosi, scoti bateria, merge la fel de bine ( opel )

excitatia externa e necesara doar pt porninre ! After the initial excitation, a "self-excitation" current (tapped off the output of the alternator itself) takes over and supplies all the necessary current to build and maintain the magnetic field in the rotor.


poti sa testezi asta singur. si poate atunci ai timp sa vezi si cum e cu bujiile care merg in "pereche" .
tu ai vazut vre'odata un delcou? sau poate au facut astia o editie speciala de corsa cu motor in 2 timpi

Mateiux a scris:


E tare ciudat ca nu merg 2 asta inseamna pereche ceea ce ma face sa cred ca nu e de la bujii scanteia merge perche de obicei 2scanteie 2repaus.... si se poate ca pe anume circuit (bujii) sa nu ai scanteie 1-3 sau 2-4.........

dar totusi poate sunt Bujiile! Rolling Eyes



nimic personal, sunt cam suparat azi, doar atat.


Ma-nclin !!! ai dreptate, scriu cam repede fara sa gandesc prea
mult. Embarassed

Romanian Style!
  • liviusmn

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
parerea mea dute si bago pe tester ca io asta am facut azi si aceeas cauza era si la mine se oprea dintro data si am facut astea ; curatat injectoare , schimbat bujii,schimbat toate filtrele ,fise.si calac delcoo
  • liviusmn

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si merge prea bine :D si apropo cand ai schimbi uleiul daca ai 2000 8v sa ai dai capacu de tacheti jos ,si sa te uiti in capac si vezi ca ai o chestie din plastic neagra su doua suruburi de 6 si dauo jos si acolo gasesti o sita formata din 5 straturi ori o schimbi ori o cureti si sa vezi cum sa schimba radinal mersu si trage mai grav ia sa faci chestia asta si mai vb [da nu uita sa o bagi pe tester te costa 600 de mii si acolo vrzi sigur ] cu atata am putut sa te ajut pa.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
am avut o problema asemeneatoare la un vw scirocco...am circulat mai bine de 2 ani cu problema asta, fara ca vreun mecanic sa-si dea seama de motiv. ..pana cand, intamplator, am schimbat filtrul de benzina cu unul nemtesc...din acel moment nu am mai avut probleme....explicatia: foloseam filtre romanesti=benzina nu trecea prin acel carton...incearca s-ar putea ca asta sa fie cauza.
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si eu am avut la Kadett Gsi 1.8 8v aceeasi problema.Era pompa de benzina care era pe duca si mergea cand putea si ea saraca... Very Happy
  • NT-26-LEX

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 z10Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
liviusmn a scris:parerea mea dute si bago pe tester ca io asta am facut azi si aceeas cauza era si la mine se oprea dintro data si am facut astea ; curatat injectoare , schimbat bujii,schimbat toate filtrele ,fise.si calac delcoo


Hellouuu,faza asta sa petrcut acu mai bine de 2 ani.chiar crezi ca omul, nu a rezolvat problema de atunci?!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR