UNLORD
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2004
- Mesaj Privat
...am schimbat, pe rind : bobina,calculatorul ...si sonda ce "citeste " de pe volanta!!!
am alimentat pe direct pompa de benzina!!!
cu toate acestea masina are acelasi "narav": se opreste ,aleator...in mers!
dupa ce stai o vreme...reporneste! ce credeti ca are?
mai am de umblat doar la delco!!! Masina este Opel Calibra din 91 si motorul este 8v, cu care am facut 250.000 de km.
Ultima modificare făcută de UNLORD la Mie 24 Nov, 2004 11:46 am, modificat de 2 ori în total
am alimentat pe direct pompa de benzina!!!
cu toate acestea masina are acelasi "narav": se opreste ,aleator...in mers!
dupa ce stai o vreme...reporneste! ce credeti ca are?
mai am de umblat doar la delco!!! Masina este Opel Calibra din 91 si motorul este 8v, cu care am facut 250.000 de km.
Ultima modificare făcută de UNLORD la Mie 24 Nov, 2004 11:46 am, modificat de 2 ori în total
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic?! stiu ca la dacie de ex. poti scoate linistit bateria. dar este o borna care se conecteaza la plusul bateriei (una mai mica) alaturi de cea mare. aia ce e? si la espero am observat. cu toate ca ai borna mare pusa pe baterie, daca deconectezi firul acela mai subtire motorul se opreste. scuze pt...n-am gasit alte cuvinte.
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Mateiux
- **
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
hai mai sa fim seriosi, scoti bateria, merge la fel de bine ( opel )
excitatia externa e necesara doar pt porninre ! After the initial excitation, a "self-excitation" current (tapped off the output of the alternator itself) takes over and supplies all the necessary current to build and maintain the magnetic field in the rotor.
poti sa testezi asta singur. si poate atunci ai timp sa vezi si cum e cu bujiile care merg in "pereche" .
tu ai vazut vre'odata un delcou? sau poate au facut astia o editie speciala de corsa cu motor in 2 timpi
nimic personal, sunt cam suparat azi, doar atat.
Ultima modificare făcută de Thanatos la Mie 01 Dec, 2004 12:45 am, modificat de 3 ori în total
excitatia externa e necesara doar pt porninre ! After the initial excitation, a "self-excitation" current (tapped off the output of the alternator itself) takes over and supplies all the necessary current to build and maintain the magnetic field in the rotor.
poti sa testezi asta singur. si poate atunci ai timp sa vezi si cum e cu bujiile care merg in "pereche" .
tu ai vazut vre'odata un delcou? sau poate au facut astia o editie speciala de corsa cu motor in 2 timpi
Mateiux a scris:
E tare ciudat ca nu merg 2 asta inseamna pereche ceea ce ma face sa cred ca nu e de la bujii scanteia merge perche de obicei 2scanteie 2repaus.... si se poate ca pe anume circuit (bujii) sa nu ai scanteie 1-3 sau 2-4.........
dar totusi poate sunt Bujiile!
E tare ciudat ca nu merg 2 asta inseamna pereche ceea ce ma face sa cred ca nu e de la bujii scanteia merge perche de obicei 2scanteie 2repaus.... si se poate ca pe anume circuit (bujii) sa nu ai scanteie 1-3 sau 2-4.........
dar totusi poate sunt Bujiile!
nimic personal, sunt cam suparat azi, doar atat.
Ultima modificare făcută de Thanatos la Mie 01 Dec, 2004 12:45 am, modificat de 3 ori în total
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
arunca motoru ala 8v. o fi el fiabil dar cand incepe sa-ti crape, iti apar si tie fire albe de par in cap... o spun din experienta... de cand mi-am pus 16v n-am avut decat o singura data o problema, ceva gunoaie din benzina... ca s-a oprit si a trebuit sa dau la cheie vreo juma de ora ca s-o iau..dar asta imediat dupa ce l-am pus pe masina, probabil vreo chestie de la transplant. de atunci nu am probleme.
- Mateiux
- **
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
Thanatos a scris:hai mai sa fim seriosi, scoti bateria, merge la fel de bine ( opel )
excitatia externa e necesara doar pt porninre ! After the initial excitation, a "self-excitation" current (tapped off the output of the alternator itself) takes over and supplies all the necessary current to build and maintain the magnetic field in the rotor.
poti sa testezi asta singur. si poate atunci ai timp sa vezi si cum e cu bujiile care merg in "pereche" .
tu ai vazut vre'odata un delcou? sau poate au facut astia o editie speciala de corsa cu motor in 2 timpi
nimic personal, sunt cam suparat azi, doar atat.
excitatia externa e necesara doar pt porninre ! After the initial excitation, a "self-excitation" current (tapped off the output of the alternator itself) takes over and supplies all the necessary current to build and maintain the magnetic field in the rotor.
poti sa testezi asta singur. si poate atunci ai timp sa vezi si cum e cu bujiile care merg in "pereche" .
tu ai vazut vre'odata un delcou? sau poate au facut astia o editie speciala de corsa cu motor in 2 timpi
Mateiux a scris:
E tare ciudat ca nu merg 2 asta inseamna pereche ceea ce ma face sa cred ca nu e de la bujii scanteia merge perche de obicei 2scanteie 2repaus.... si se poate ca pe anume circuit (bujii) sa nu ai scanteie 1-3 sau 2-4.........
dar totusi poate sunt Bujiile!
E tare ciudat ca nu merg 2 asta inseamna pereche ceea ce ma face sa cred ca nu e de la bujii scanteia merge perche de obicei 2scanteie 2repaus.... si se poate ca pe anume circuit (bujii) sa nu ai scanteie 1-3 sau 2-4.........
dar totusi poate sunt Bujiile!
nimic personal, sunt cam suparat azi, doar atat.
Ma-nclin !!! ai dreptate, scriu cam repede fara sa gandesc prea
mult.
Romanian Style!
liviusmn
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2006
- Mesaj Privat
liviusmn
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2006
- Mesaj Privat
si merge prea bine :D si apropo cand ai schimbi uleiul daca ai 2000 8v sa ai dai capacu de tacheti jos ,si sa te uiti in capac si vezi ca ai o chestie din plastic neagra su doua suruburi de 6 si dauo jos si acolo gasesti o sita formata din 5 straturi ori o schimbi ori o cureti si sa vezi cum sa schimba radinal mersu si trage mai grav ia sa faci chestia asta si mai vb [da nu uita sa o bagi pe tester te costa 600 de mii si acolo vrzi sigur ] cu atata am putut sa te ajut pa.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
am avut o problema asemeneatoare la un vw scirocco...am circulat mai bine de 2 ani cu problema asta, fara ca vreun mecanic sa-si dea seama de motiv. ..pana cand, intamplator, am schimbat filtrul de benzina cu unul nemtesc...din acel moment nu am mai avut probleme....explicatia: foloseam filtre romanesti=benzina nu trecea prin acel carton...incearca s-ar putea ca asta sa fie cauza.
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- NT-26-LEX
- **
- 169 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Corsa 2004 z10Xep
- Iasi
NT-26-LEX
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 z10Xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
liviusmn a scris:parerea mea dute si bago pe tester ca io asta am facut azi si aceeas cauza era si la mine se oprea dintro data si am facut astea ; curatat injectoare , schimbat bujii,schimbat toate filtrele ,fise.si calac delcoo
Hellouuu,faza asta sa petrcut acu mai bine de 2 ani.chiar crezi ca omul, nu a rezolvat problema de atunci?!