Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • errer

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 16 V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am masina de vreo luna , cand am luato am fost cu ea la un service si mia facut o verificare la ce se putea mecanicul de acolo si mi-a zis ca totul e ok..e o masina super...in fine acum o saptamana dimineata inainte sa plec mam uitat la joja de ulei si am constatat ca nu mai arata delok......am tras la primul service ...am facut schimbul de ulei..am constat ca mai avea aproximative vreo 2 litri din 4 cat incape in ea....iam pus 10w40 mobil one..la recomandarea lui....cu duralube......in fine dupa o tura de oras la semafor ...am zis ca am luat foc ori am vreun tractor in spate..mam dat jos.....un mare nor de fum direct de la mine....mam intors la service si mecanicul ....a dat verdictul ...trebuie segmentat motorul......asa deodata cade tot nu ma prea pricep la masini...dar si cand iti spune cineva ca fara 15 - 20 mil nu scapi ....am zis sa ma interesez si eu ca nu vreau sa imi iau vreo teapa
Skip ads

  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Pai din moment ce mananca ulei... alta optiune nu cred ca ai. Ciudat cum un motor asa nou e X deci e euro4 sa fie nevoie de segmentare. Totusi depinde de km si cum au fost facuti Smile Sper sa-ti rezolvi problemele... si cat mai ieftin Wink
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
1-Motorul nu e EURO 4 ci EURO 2.
2-Daca ai patit asta, inseamna ca ai talpa grea si uleiul contrafacut Confused
3-Segmentarea nu are cum sa coste atat! Mai intereseaza-te si la altii, deoarece pretul ala este cel putin dublu fata de cat ar trebui !
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ah da X,Y,Z Smile nu am fost atent... Depinde unde o face... mie mi-au zis la un servis ca pe la 50 de milioane ma ajunge o segmentare. Bineinteles ca nu am mai calcat pe acolo Very Happy
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pe mine la kadett-ul meu m-a costat manopera 450 ron si segmentii si cuzinetii 200 ron...deci la tine o sa fie mai scumpi segementii si cuzinetii dar nu te duci in 15-20 mil...maxim 8-9 mil
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Segmenti si foarte posibil ghid supape de inlocuit.
Ganitura chiulasa oricum cumperi, mai ai inca n flecustete care le vei gasi ca trebuie inlocuite deci te pregatesti cu bani seriosi. Nu mai circula asa cu ea ca o sa infunzi catalizatorul si alti bani scosi din buzunar.
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
20 mil mi se pare un pret foarte bun pt o segmentare facuta de un mecanic BUN ...... prin asta ma refer la cunostiintele omului despre CUM este asamblat un motor si cat de igienic lucreaza ...... trebuie sa stie gaurile de ungere importante ... ce trebuie curatat ft bine bla bla ......... ma rog ....... as da bucuros 20 mil unuia ce lucreaza asa cum trebuie ........ sfatul meu ...... nu mai alergati dupa BANI PUTINI ........ e clar .... cine face o segmentare pe 8-9 mil ori e incostient ori e clar ca nu stie ce e de facut ...... succes !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sigur treci de 20mil, un mecanic bun nu se apuca de asa ceva fara 10mil manopera. Piese vei avea in veselie, care crede ca scapa cu segmenti si garnitura chiulasa greseste grav de tot. Motorul ala trebuie facut bucatele si n repere neaparat inlocuite ca la carte, nu mai spun de cit ai de curatat la el...
Numai doua cazuri de motoare facute praf de la un banal surub neinlocuit:
Service in Romania, cum se distrug masini
REPREZENTANTE AUTO IN ROMANIA - INTAMPLARE REALA
Baga bine la cap si nu umbla dupa ieftineala ci dupa profesionalism.
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cu tot respectul domnule dan ... masina mea e mai vechiuta(merge pe 27 ani) si de asta nu m-a costat mult ; intradevar nu a fost curatat cum trebuie dar nici 20 mil nu dadeam...
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
@errer: Sincer mi se pare cam ciudat sa iti scoata fum asa dintr-o data. Sigur uleiul care l-ai bagat e ok? Nu de alta dar eu am patit ceva asemanator. Am avut in motor Mobil S 10W40 si dupa 3500 km a inceput sa dea fum plus ca in acesti km am completat ~1.5litri. Am schimbat uleiul cu GM 10W40 si dupa 2500 km nu a consumat deloc si nici nu mai scoate fum.
Cand am scos uleiul ''Mobil'' era cam apa asa ca mare atentie de unde cumparati !
  • errer

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 16 V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ce e drept mam dat cu un bmw 320 de vreo 2 ori ....inainte cu vreo 2 zile si iam dat aproape de rosu......dar na avut nimic.......vroiam sa vad cat poate deci nu poate chiar asa multe daca sa dus asa repede motorul...deci sa inteleg ca undeva la vreo 10 mil ar trebui sa ma ajunga toate piesele..iar manopera si ea vreo 10 dar sa fie un mecanic ff bun sa ceara atatia bani...sincer unde am fost cu easi mi-a cerut banii astia nu era un service cunoscut ..chiar mai retras....maine am sa ma duc cu ea pe la altele mai mari sa compar preturile....sper sa nu ma sperie de tot....mar interesa daca tot umblu la motor acum...tot sunt la schimbat...ptr viitor ce ias putea pune acum sanu mi se mai intample pe viitor...ca imi cam place viteza :d ce am auzit ca ar merge schimbata axa cu came.....dar pe langa ea nimic altceva? si cu ce ar imbunatati o axa cu came sport?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tu ai luat o mica/mare teapa cu masina de consuma atit ulei, maimutoiul ala de mecanic care "teoretic" o fi verificat masina trebuia sa se uite pe teava de esapament ce depuneri are (asa se vede consum ulei).
Sfatul meu este sa vii in Iasi, nu ma ocup eu sau prietenii mei de ea ci merrgi direct la BTM. In ei am incredere ca iti fac treaba de calitate, posibil sa schimbi si distributia, cine stie ce mai gasesc la tine...
In limite rezonabile te pot ajuta cu multe dar sa fii om care intelege ce are motorul tau. Uita timpeniile debitate de cei din Galati ca aia sunt cam plutasi dupa cum este scris pe forum.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sfatul meu este sa iei un alt motor si sa-l inlocuiesti, decit sa dai 50mil pe un motor reparat. apoi poti sa vinzi chiulasa buna, de exemplu cu 150euro.(mai scoti din pret).
  • errer

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 16 V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
pana la urma am bagato in servis am zis ca decat sa iau altu de la dezmembrari si sa fie si ala vai mama lui mai bine il fac pe asta cap coada....si iam schimbat tot segmenti cuzineti a trebuit holuit si blocul si pusi cilindri noi ca aia erau mancati si de aia sau spart segmenti...o gramada de bani dar am scapat nu mai consuma ulei numai scoate fum merge mai bine trage mai bine.....merg si eu mai calm acuma....si am deja 5000km facuti cu motorul refacut si nici o problema deocamdata ...sper sa ma fereasca problemele in viitorul apropiat multam ptr raspunsuri
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ceva impresii despre:
cum "suna" motorul acum?
cum au lucrat mecanicii?
preturi ?
  • errer

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 16 V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
deci de mers merge ff bine nam avut probleme cu ea pana acum .... ca bani manopera mia luat 15 mil si mau mai ajuns vreo 20 mil piesele ....cu tot cu kit de distributie..si disk de ambreiaj ..... pot sa zic ca sunt multumit ca am iesit si cu atat ...nu sunt ff scumpe piesele la opel multe garnituri care au trebuit schimbate .... am avuto la bosch car service complex aurora intr-o saptamana mia dato inapoi ..in schimb mi sa intamplat acum cam 1 saptamana dupa un drum de 1000 de km mi sa aprins becul la ABS si TC amundoua am tras pe dreapta la primul restaurant am stat vreo 1h am verificat ulei si apa...uleiul ok apa abea mai era olek pe fundul borcanului ...si pata jos in dreptul radiatoruluii..banuiesc ca asta ar fi indicatorul senzorului de apa se prind amundoua.....am completat si sa stins imediat dupa primii 10 metri facuti amundoua leduri a mai ramas acum sa schimb si radiatorul si gata sunt fericit ca merge si nu mai am probleme cu ea
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
abs=antiblock brake sistem legat de frane
tc=controlul tractiunii.
nici unul din cele doua nu are treaba cu nivelul apei doar in cazul in care e manarit bordul.
  • errer

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 16 V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
stiu ce inseamna fiecare ma gandeam ca daca se aprind amundoua de odata poate fi vorba de apa......la ce te referi cand ai spus sa fie manarit bordul....sa fi incurcat senzorii cand miau pus motorul la loc ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
samsarii practica manarirea bordurilor.iti leaga check sau alte becuri aprinse impreuna cu cele care se sting.ulei,apa,etc.circuitul original se intrerupe.
pui contactul si se sting toate becurile.daca de exemplu in mers ai eroare si ar trebui sa se aprinda check, datoriuta faptului ca becul check e legat impreuna cu cel de ulei nu se mai aprinde.e doar un exemplu.la tine e posibil cel de apa sa fie legat cu cel de abs.si cand ai lipsa apa sa se aprinda cel de abs.e doar o teorie.
poate a fost doar o coincidenta.verifici simplu.firul de pe senzorul care iti aprinde becul de apa il pui la masa si vezi ce se aprinde in bord.sper ca ai inteles ceva.
  • errer

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 16 V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am inteles maestre ma duc jos sa caut firu de la apa ...a dat panica in mine acuma sper sa nu fie nik...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR