dannutz
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
dannutz
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Ce ai zice sa incepi cu simeringurile de supape ? E mult mai ieftin, nu desfaci tot motorul, etc, etc...
sorin666, cum poti sa desfaci daor o parte din motor si sa schimbi simerigurile la supape?
Poti sa exemplifici un caz concret motoarele de 1.6 z16se si z16xe, intru-cat la ele este cel mai des intalnita problema?
Raspunsul la care ma astept este: nu dai jos chiulasa, doar folosesti nu stiu ce scula si extragi simeringurile alea de cauciuc si pui altle noi prin metoda asta!
E posibil?
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
lpedala a scris:
sorin666, cum poti sa desfaci daor o parte din motor si sa schimbi simerigurile la supape?
Poti sa exemplifici un caz concret motoarele de 1.6 z16se si z16xe, intru-cat la ele este cel mai des intalnita problema?
Raspunsul la care ma astept este: nu dai jos chiulasa, doar folosesti nu stiu ce scula si extragi simeringurile alea de cauciuc si pui altle noi prin metoda asta!
E posibil?
cum zici tu? e posibil si se pot schimba semeringurile de la supape fara sa dai chiuloasa jos?????
sorin666 a scris:Ce ai zice sa incepi cu simeringurile de supape ? E mult mai ieftin, nu desfaci tot motorul, etc, etc...
sorin666, cum poti sa desfaci daor o parte din motor si sa schimbi simerigurile la supape?
Poti sa exemplifici un caz concret motoarele de 1.6 z16se si z16xe, intru-cat la ele este cel mai des intalnita problema?
Raspunsul la care ma astept este: nu dai jos chiulasa, doar folosesti nu stiu ce scula si extragi simeringurile alea de cauciuc si pui altle noi prin metoda asta!
E posibil?
katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
referitor la primul post...
si eu am un opel astra y 20 dth shi vroiam sa ii fac o segmentare...
adik imi papa ulei...nu chiar asa de mult dar ma rog papa...
nu da fum alb, albastru, doar negru pt o fractiune de sec cand dau talpa...
de papat papa cam 500-1000g intre schimburi... si mi se pare totusi mult...
din c stiu eu ar trebui sa pape maxim 300(dacia tatei din 94 asa ia)...
acum ar trebui sa imi fac griji sau sa nu ma leg la cap fara sa ma doara?
scuze daca am fost off topic...
multumesc
si eu am un opel astra y 20 dth shi vroiam sa ii fac o segmentare...
adik imi papa ulei...nu chiar asa de mult dar ma rog papa...
nu da fum alb, albastru, doar negru pt o fractiune de sec cand dau talpa...
de papat papa cam 500-1000g intre schimburi... si mi se pare totusi mult...
din c stiu eu ar trebui sa pape maxim 300(dacia tatei din 94 asa ia)...
acum ar trebui sa imi fac griji sau sa nu ma leg la cap fara sa ma doara?
scuze daca am fost off topic...
multumesc
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Eu la dacie nu am stiut niciodata cat consuma....deoarece pierdea pe la toate incheieturile ! Cred ca la y20 dth 500ml- 1l la schimb e cam cat arunca turbina pe admisie de la un anumit nr. de km ai masinii in sus si spre sfarsitul schimbului; daca nu da cu fum albastru in nici un caz nu e vorba de segmentare ( care,cred ca o veti face cu segmenti,pistoane si alezaj bloc R1 altfel e frectie la picior de lemn).