Wiz_KeeD
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Simplu clar si la obiect, de la o vreme pur si simplu porneste termocupla de nebuna si cateodata merge si ore intregi...
Stiu ca am last-o pornita cand am ajuns aks ca mersesem ceva cu ea si cand m-am intors dupa 3-4 ore si mai mult chiar toooot mergea intr-una de nebuna si dak misculez acolo la firu ala de conecteaza termocupla de energia de la baterie cateodata se opreste dar altadata o tine asa de nebuna si nu stiu ce are
Acum am scos-o ca mi-e frica sa nu se harniceasca peste noapte sa vad ca nu mai caraie masina maine cand o pornesc
S-a mai intamplat cuiva? si app am fost si la mecanic si a zis ca si lui ii s-a pornit a miscat putin si s-a oprit...da de la hartoape de la toate cele poate iara s-a dereglat si face maraton peste noapte
Mentionez deasemenea ca desi am avut probleme pana acum cu niste temperaturi ridicate s-a rezolvat de la sine dupa un timp (am pus si combinatie de anti-gel si toate cele) si tine intre 92 - 97 circula pe acolo!...deobicei cand trece de 95 incepea sa se remedieze.Dupa ce s-au rezolvat toate cele nu am mai avut probleme cu termocupla si desi mergea dupa ce opream motoru (si mie unu mi se pare logic dak e incins) se oprea cand il racea indeajuns si ramanea asa...akm e posedata
Opel Vectra A , 1.6 benzina, mai batranica din '93 si a avut motoru schimbat...a avut unu de 2.5 inainte (daca ajuta cu ceva...va multumesc anticipat!
Stiu ca am last-o pornita cand am ajuns aks ca mersesem ceva cu ea si cand m-am intors dupa 3-4 ore si mai mult chiar toooot mergea intr-una de nebuna si dak misculez acolo la firu ala de conecteaza termocupla de energia de la baterie cateodata se opreste dar altadata o tine asa de nebuna si nu stiu ce are
Acum am scos-o ca mi-e frica sa nu se harniceasca peste noapte sa vad ca nu mai caraie masina maine cand o pornesc
S-a mai intamplat cuiva? si app am fost si la mecanic si a zis ca si lui ii s-a pornit a miscat putin si s-a oprit...da de la hartoape de la toate cele poate iara s-a dereglat si face maraton peste noapte
Mentionez deasemenea ca desi am avut probleme pana acum cu niste temperaturi ridicate s-a rezolvat de la sine dupa un timp (am pus si combinatie de anti-gel si toate cele) si tine intre 92 - 97 circula pe acolo!...deobicei cand trece de 95 incepea sa se remedieze.Dupa ce s-au rezolvat toate cele nu am mai avut probleme cu termocupla si desi mergea dupa ce opream motoru (si mie unu mi se pare logic dak e incins) se oprea cand il racea indeajuns si ramanea asa...akm e posedata
Opel Vectra A , 1.6 benzina, mai batranica din '93 si a avut motoru schimbat...a avut unu de 2.5 inainte (daca ajuta cu ceva...va multumesc anticipat!
- Cristy18
- **
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
Wiz_KeeD
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Cristy18
- **
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
Wiz_KeeD
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu prea imi permit sincer sa schimb asa o termocupla ca nu stiu neaparat ce are...
Ideea e ca sigur e ceva la contacte acolo si in dimineata asta am ramas fara baterie si nu mai porneste masina neam!...ma bucur deosebit de mult k am si chestia asta pe cap si trebuie sa fie ceva la contactu ala si-mi face niste nervi de nu mai pot!
Are altcineva o sugetie?
Ideea e ca sigur e ceva la contacte acolo si in dimineata asta am ramas fara baterie si nu mai porneste masina neam!...ma bucur deosebit de mult k am si chestia asta pe cap si trebuie sa fie ceva la contactu ala si-mi face niste nervi de nu mai pot!
Are altcineva o sugetie?
- CapellaCt
- ****
- 1,593 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
corsamare
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ca sfat general: motorul electroventilatorului fiind destul de puternic, exista intotdeauna un releu intermediar. Chiar daca traductorul, daca e de constructie mai veche si e un simplu bimetal, are inscriptionat pe el un curent superior celui de actionare a releului (exemplu: releul 0,25-0,3 A, contactul 6A), din cauza sarcinii inductive (bobina releului) contactul e "ars" de scanteia produsa de autoinductie, si apare tendinta de a se suda. Daca ai un traductor mai modern (eu mi-am modernizat acest circuit in sensul ca sonda contine un termistor, si pot regla temperatura de declansare, "releul" continand si un modul electronic), poate aparea urmatoarea problema: la trecerea prin balti, apa (murdara) aruncata peste piesele de contact ale sondei, pacalesc electronica si electroventilatorul porneste aiurea. Constructorul probabil ca a utilizat un conector etans, (traductorul e amplasat jos, pe zona de iesire din radiator sau pe racordul de retur), dar in timp e posibila imbatranirea materialelor de etansare si murdaria+umezeala produc declansarea ELV.... Remediul: verificare, curatare, izolare. Daca nu e cazul, inlocuire sonda.
Spor la lucru!
Spor la lucru!
Wiz_KeeD
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Vai, in sfarsit ceva concret!
Si sa stii ca ai perfecta dreptate pentru k am observat ca a inceput sa innebuneasca tocma acum cu ploile astea...si sa nu spun de balti ca am luat cu 40 balti zdravene de arunca apa pe ambele sensuri (nu k as fi avut de ales la toata lumea li se intampla asta)
Si deasemenea cand am verificat la inceputul simptomelor era ud in zona de jos-stanga a radiatorului unde se face conexiunea ventilatorului...din pacate nu stiu exact ce sa gasesc pentru ca eu nu cunosc altundeva sa fie problema decat exact acolo la mufa aia...am sa fac o poza dak doresti si poate imi spui mai exact si vezi ce si cum
Astept inca un raspuns si-ti multumesc mult de tot pentru atentia si rabdarea ta!
Si sa stii ca ai perfecta dreptate pentru k am observat ca a inceput sa innebuneasca tocma acum cu ploile astea...si sa nu spun de balti ca am luat cu 40 balti zdravene de arunca apa pe ambele sensuri (nu k as fi avut de ales la toata lumea li se intampla asta)
Si deasemenea cand am verificat la inceputul simptomelor era ud in zona de jos-stanga a radiatorului unde se face conexiunea ventilatorului...din pacate nu stiu exact ce sa gasesc pentru ca eu nu cunosc altundeva sa fie problema decat exact acolo la mufa aia...am sa fac o poza dak doresti si poate imi spui mai exact si vezi ce si cum
Astept inca un raspuns si-ti multumesc mult de tot pentru atentia si rabdarea ta!