Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Masina este cea din semnatura, motor Y17DT, functiona fara probleme inainte sa ii fac remaparea. Harta originala din ECU a fost modificata in viteza de tuner (Italia) si pusa pe masina. Din testele de dupa motorul a fost duc cam in 100 CP, poate ceva mai mult, ca m-am tinut cu succes dupa o Mazda de 120 CP. Imediat dupa remapare, relantiul a devent instabil, motorul in loc sa toarca rotund are fluctuatii destul de mari, cateodata se vede fluctuatia si in ceasul de RPM, cateodata ceasul sta pe loc la 850 dar motorul are caderi. In rest, masina tragea ca dementa, nu mi-am pus mari probleme stiind ca am EGR murdar si un senzor de apa cu contact imperfect. Am rezolvat impreuna cu dancuciureanu si popescu iulian problema EGR, senzori, dar fluctuatiile au continuat. Ieri, am fost iar la tuner si am bagat o harta de 98 CP verificata pe o alta Astra cu acelasi motor ca al meu. Fluctuatiile nu mai apar tot timpul, are momente cand merge 3 minute rotund, apoi incepe sa fluctueze, apoi iar merge normal.... O alta modificare aparuta acum, in momentul cand trec de 2500 RPM si schimb treapta de viteza, dupa debraiere, se mai accelereaza in gol inca 500 RPM. Am suspectat senzor RPM, dar din discutiile cu iulian popescu am inteles ca nu prea are treaba. Iulian a sugerat o iesire din parametri a pompei de injectie. Pe interfata de diagnoza normala, singura chestie care apare ca fiind inafara parametrilor este cantitatea de motorina la relanti, care in loc de 4-5 mg constant, imi baga minime de 3 si maxime de 255 mg (in momentul in care fluctueaza motorul). Eu banuiesc un contact imperfect undeva, astazi incerc sa pun din nou harta originala sa vad cum se manifesta in conditii stoc, dar dupa ce am simtit ce poate masina dupa remap, parca nu vreau sa o aduc iar la nivel stoc. Daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema sau stie despre ce este vorba, il rog sa imi spuna si mie cauza si o eventuala rezolvare a problemei.
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Problema cu relantiul instabil a aparut si la mine din nou, dupa ce am reconditionat calculatorul de injectie.Desi acul pe turometru sta pe ceas nemiscat, relantiul fluctueaza si nu mereu, ci vreo 10 minute dupa ce pornesc masina.Mai mult decat atat motorul nu mai este silentios, a inceput sa baraie din ce in ce mai tare( motorina bag numai de la omv).
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Fizic calculatorul de injectie a fost verificat si e OK. Singura probema ar putea fi sa fi sarit din parametri din soft. Asta vreau sa aflu azi punand inapoi harta originala, care ar trebui sa readuca toti parametrii la normal. Daca nu se mai manifesta anormal cu harta stoc, o sa mai pun odata harta de remap. Harta fiind verificata pe alta masina, se presupune ca nu ar avea de ce sa imi cauzeze probleme, singura chestie care ar mai putea fi, o componenta care nu face fata la noile valori si o ia de aiurea. Asta planuiesc sa fac azi la ora 18:00. Pana atunci orice idee sau sugestie este binevenita. Daca as mai avea alt tuner in oras as incerca sa pun o harta de la ei sa vad cum se manifesta... dar nu am, deci ramane sa fac verificari peste verificari pana imi iese combinatia.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dar daca incerci sa-i pui din nou mapa originala?vb cu maiandrei sau cu mikki si vezi ca parere au si ei.
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
asta urmeaza sa fac azi la ora 18:00. Sa pun inapoi harta originala sa vad daca revine la normal. Daca revine la normal, mai incerc o data cu harta modificata. Daca si atunci face probleme, apar 2 intrebari: 1. E totusi harta eronata? (ar fi ciudat, dat fiind ca pe un Astra ca al meu merge foarte bine). 2. Am o componenta care nu face fata noilor valori? Daca da care ar putea fi acea componenta.

Referitor la maiandrei sau mikki, stiu ca sunt cei mai in masura sa imi raspunda in ceea ce priveste hartile de tuning si sper sa imi raspunda pe topic, nu vreau sa stresez lumea pe PM, pana la urma poate nu ii intereseaza problema mea.

LE. Nu mai pot edita mesajul anterior, deci o sa mai fac un post si rog un moderator sa le uneasca sub forma de Later Edit.

Am fost anuntat ca se amana pe miercuri rescrierea, deoarece persoana care o face a trebuit sa plece de urgenta din localitate. M-am apucat de sapat pe net, cautand informatii si raspunsuri. Am gasit unele site-uri care afirma ca dupa orice reset sau rescriere de ECU, se porneste motorul si se lasa la relanti sa invete noile valori. Eu nici la prima rescriere nici la cea de ieri nu am lasat motorul la relanti. Prima data dupa pornire motorul era deja cald si i-am dat talpa pe loc sa vad cat fum scoate, in urmatoarele 2 minute iesind in teste, ieri, dupa rescriere s-a dat contact si s-a iesit in teste. Este posibil sa fi invatat ECU valori gresite si de asta sa se manifeste asa? Intreb deoarece vreau sa imi fac o idee cat mai complexa a ceea ce se intampla sa stiu ce am de facut mai departe.
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Problema partial rezolvata... eu fiind plecat la timisoara am dat instructiuni telefonice sotiei cum sa procedeze si a facut un reset la ECU, a lasat masina sa invete valorile de idle si acum s-a ameliorat in proportie de 90% problema cu relantiul. Astept sa mi se confirme si maine dimineata la pornire, dar pana acum e ok si a facut azi cam 100 de km, cu opriri si porniri. A ramas in schimb problema accelerarii in gol, la schimbarea vitezei. In urma testelor facute de sotie, rezulta ca se manifesta problema numai cand conduce sportiv (o accelereaza si schimba ca la liniuta), daca o accelereaza progresiv si inainte de a schimba treapta o lasa cu turatie constanta cateva secunde, nu se manifesta accelerarea in gol. Daca maine nu se infirma se poate spune ca problema e partial rezolvata, cel putin cu relantiul, care la ora actuala e constant la 900 RPM, avand o foarte mica variatie care nu se vede si pe ac.

Chiar daca observ ca vorbesc singur aici, eu tot fac update-uri la situatie, in speranta ca se va gasi cineva care sa aiba o idee. Cu motorul rece, face la fel masina la relanti, adica oscileaza foarte tare. Dupa incalzirea motorului, relantiul este normal. Deci noua intrebare este, ce anume poate determina relantiul instabil la motorul Y17DT?
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa iei legatura cu maiandrei.e super k ca persoana.nu-ti raspunde nimeni ca sunt prea putini in starea tta.adica remapati.deci decat sa dea o informatie proasta mai bine se abtin.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:nu-ti raspunde nimeni ca sunt prea putini in starea tta... decat sa dea o informatie proasta mai bine se abtin.

Dar citesc cu interes întrucât au în plan un remap dar nu sunt convinşi pe deplin.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am facut si eu o remapare la un moment dat si da, la schimbarea treptei de viteza in sus masina ramine accelerata, practic acul vitezometrului nu scade cind calc ambreiajul si mie imi place lucrul acesta (mai ales cind conduc sportiv) insa nu am considerat-o deloc o problema, rpm-ul la mine e constant pe turometru (altfel nu stiu sa il citesc) tot timpul la relanti undeva pe la 850.
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
All Bandi a scris:
naniacostin a scris:nu-ti raspunde nimeni ca sunt prea putini in starea tta... decat sa dea o informatie proasta mai bine se abtin.

Dar citesc cu interes întrucât au în plan un remap dar nu sunt convinşi pe deplin.

Si eu sunt printre aceia. Smile
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Abia acum am descoperit acest topic.
Desi masina nu este remapata la noi, nu as da vina pe software din start.
Motorul Y17DT are mai multe hibe, discuta cu Dan Cuciureanu si vedeti daca este vreuna din problemele des intalnite.
Pentru linistea ta, poti pune si softul original la loc.
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri. Nici eu nu as vrea sa dau vina pe harta, echipa de oameni care mi-au facut remap-ul, au modificat destule masini, nu pentru publicul larg ci pentru competitii. Singura diferenta ar fi ca a mea e diesel si am facut Stage 1, ce au modificat pana acum erau benzinare si le-au dus in Stage 3 direct. Imediat dupa prima harta, m-am dus la Dan si Iulian, inafara de relantiul instabil, s-a mai gasit EGR murdar si o eroare de la senzorul de boost. Au curatat baietii EGR, senzor de boost, mi-a dat Dan calculatorul de la injectie jos si i-a refacut lipiturile cu posibile probleme, problema de la relanti a ramas. Am incercat si cu debitmetru scos, nici asta nu a functionat. Dupa prima remapare avea ca probleme relanti instabil la rece si la cald si o intrerupere la 1900 RPM inainte sa de deschida turbina, numai in conditiile in care nu conduceam sportiv. Dupa a doua harta, a ramas relanti instabil, tot intrerupe la 1900 RPM si in plus, la schimbarea treptei de viteza mi se accelereaza inca 500 RPM fix. Faza cu acceleratul la schimbare, nu mi se pare un avantaj, deoarece la o liniuta, in treptele 1 si 2 schimb la 4800 RPM, ca sa cad pe o turatie buna. Acum, 4800 + 500 = 5300 => injectie taiata la 5200, adica am ratat treptele 1 si 2. Dupa ce a facut sotia reset la ECU si a lasat-o sa invete idle speed, s-a rezolvat problema relantiului instabil la cald, a ramas numai la rece, restul problemelor ramanand active. O sa repun maine harta originala sa vad ce se intampla, daca totul e OK cu harta originala, trebuie sa imi dau seama ce componenta nu face fata la harta de tuning si asta e cam greu dat fiind ca pe testerul normal nu apare nici un cod de eroare. Ma gandeam aseara sa ii bag un aditiv de curatat injectoarele, dar nu stiu de care sau cat de bine ar fi sa bag asa ceva.
  • Marian-Codrin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut Randomm, mi-am remapat de curand masina la EDS (maiandrei) si totul e OK. Am facut deja 1000 km si nu am sesizat nici o anomalie. Maine plec spre Turcia si am de parcurs dus-intors cam 3800 km (suficient de mult pentru a sesiza eventuale probleme - care sper sa ma ocoleasca). Daca vrei ne intalnim dupa ce ma intorc si povestim. Oricum, parerea mea este ca cei de la EDS sunt cei mai tari. Puteam sa-mi remapez masina in IASI, dar am preferat pe cei mai buni si de aceea m-am deplasat la Bucuresti. Numarul meu de telefon este: 0740111576. Wink
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Deocamdata nu am mai facut nici o modificare, am fost plecat din nou din localitate, de data asta am facut un drum de 1500 de km. La mine astea sunt singurele anomalii, relantiul la rece si faptul ca se accelereaza in gol la schimbarea treptei. In rest, masina trage demential, m-am jucat pe drum cu cateva de masini care au 90 - 100 CP. Am facut fata la joaca fara nici o problema. Sper sa ma vad saptamana asta cu tipul care a facut remap-ul sa pun un Tech2 pe masina poate se vede cauza anomaliilor.
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Un nou update.... am reusit ieri sa pun un tester pe masina sa vad ce se intampla. Ii multumesc pe aceasta cale lui Bogdan (newmedia_ltd) ca a pierdut 2 ore cu mine incercand sa ne dam seama ce se intampla si lui Dan (dancuciureanu) pentru asistenta telefonica acordata. Singura anomalie gasita a fost "Glow time relay" care, cu motorul pornit, in loc sa fie Inactive, pornea si se oprea odata pe secunda. Daca acceleram masina, se manifesta la fel, numai ca frecventa era mult mai mica. La relanti, cand se activa respectivul releu, EGR-ul deschidea pana la 75% si simultan imi baga un varf pe injectie, reiesind fluctuatiile la relanti. Conform graficului generat de OpelScanner, cam asta ar fi cauza, mai ramane sa gasesc un posesor de Astra cu motor ca al meu, care sa fie dispus sa imi imprumute releul lui pentru 5 minute si eventual sa puna releul meu la el, sa imi pot da seama daca e defect releul, sau fluctuatiile acestuia vin din alta parte. Daca stie cineva o alta modalitate de a testa respectivul releu, il rog sa imi spuna, ca nu as vrea sa dau 200 ron pe un releu nou, ca sa observ dupa, ca de fapt alta e cauza fluctuatiei acestuia.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Glow Time relay = ce inseamna si ce fel de releu este?
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Este releul care activeaza bujiile la punerea contactului. Ar trebui sa stea deschis numai in primele 12 secunde dupa punerea contactului si apoi sa treaca in stadiu "Inactive". La mine, nu se mai inchide, fluctueaza mereu.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles, eu am schimbat releul si acum am 2 bune, insa acum cand este cald afara eu stiu ca acest releu nu mai incalzeste bujiile! Gresesc? Am si eu aceleasi fluctuatii, dar nu mereu si pe tester nu-mi apare nimic.Ti-am spus, am schimbat si releul, am schimbat si bujiile, in rest nu apare vreo eroare.
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu gresesti, asa ar trebui sa faca. La mine din momentul in care pun contact incepe sa se deschida/inchida, tocmai de asta cred ca e dus releul, dar pentru siguranta si pentru a nu cheltui banii de aiurea, as vrea sa fac cumva o proba in prealabil.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Releul nu actioneaza de capul lui. E comandat.
Nu cred ca schimbarea releului iti va rezolva problema.
Tensiunea nu variaza cu aceeasi cadenta?


Ultima modificare făcută de maiandrei la Mie 21 Mai, 2008 9:58 am
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR