Ce ai in poza e valva purjare vapori benzina si trebuie sa ticaie din cind in cind.
Referitor la ralanti:
>vezi stare bujii, pune NGK BKR5EK dar faci intrefier 0,9-1mm sau Bosch FLR8LDCU+ care nu le reglezi
>curata EGR, la Z16XE pe tester apare fals ca e inchisa dar ea lucreaza, se verifica cu aparat de masura sau se deschide cu testerul
Cum cureti/verifici EGR la Z14XE/Z16XE/Z16SE
>curata throttle body
Cum cureti clapeta de acceleratie z14xe (throttle body)
>poate fi rampa bobine inductie sau ECU,
Z14XE/Z16XE probleme aprindere, intreruperi in mers
Alta problema cu care m-am confruntat: am rezolvat ECU la cineva, dupa montare masina a mers bine dar intr-o seara cind a dat cheie a inceput sa tremure ca toti dracii motorul. Codul citit era P0340 deci came aiurea. Lui i-a mai spus cineva ca i se pare cureaua distributie cam moale, posibil sa fi sarit un dinte. Deci vezi cum stai cu distributia, sa fie facuta de un specialist, cureaua intinsa ca la carte si suruburile la montare sa fie puse cu pasta blocare.