Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • c14nz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
De obicei in timp ce urc delauri.....mi se aprindea becul galben, se stangea......la un drum peste 250 de km s-a aprins de 5-6 ori pt cateva secunde.....de obicei sta aprins pana schimb treapta de viteza, accelerez sau franez.....dar nu e o regula......m-am pus sa fac si eu testul cu agrafa......l-am facut si-mi iese 12 care e normal.....si 13 care e senzorul de oxigen.......am citit ca e posibil ca acel senzor sa fie bun dar amestecul sa fie gresit.......din ce am mai auzit eu martorul galben se mai poate aprinde si de la o benzina proasta........de benzina ce sa spun asta cu care merg acum e din Republica Moldova......dar a facut la fel si cu benzina de-a noastra

A doua problema e beculetul cu semnul exclamari...cel rosu......palpaie scurt la gropi, denivelari si alte prostii din asfalt....se intampla sa nu palpaie deloc uneori....ce sa fie.....
Skip ads

  • rpopa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La becul rosu cu semnul exclamarii verifica sa nu fie de la nivelul de lichid de frana sau servo.
  • c14nz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
servo directie nu am......am doar servo frana......o sa ma uit la lichidul de frana.... mersi mult Wink
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cel cu semnu exlamarii, e frana de mana, tocmai cand dai in gropi se misca maneta... contactu e f fragil...

becu galben, se refera la Check engine... iar codu 13 e intradevar sonda de oxigen (tradus din engleza...) care de fapt este sonda lambda... l-am schimbat la un X16SZR si nu mai are treaba...

sper ca am ajutat !
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
frana de mana are semnul P.nu semnul exclamarii.acel bec se aprinde la "alte pericole" sau lichid frana.de exemplu daca ti se rupe cureau de la alternator se aprinde si semnul exclamarii si martor baterie.
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:frana de mana are semnul P.nu semnul exclamarii.acel bec se aprinde la "alte pericole" sau lichid frana.de exemplu daca ti se rupe cureau de la alternator se aprinde si semnul exclamarii si martor baterie.


my mistake... le-am confundat...

@naniacostin: sa stii ca nu am fugit pana la masina sa vad care e ala de frana de mana, dar stiam ca e rosu si e in stanga/jos... dar uitasem ca e cu (P) Embarassed
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
banuiam eu!aveam baza in tine mai alea ca ai avut 2 f!ai vandut f si ai luat tot f!rar se intampla asta!un adevarat fan as putea spune!
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:banuiam eu!aveam baza in tine mai alea ca ai avut 2 f!ai vandut f si ai luat tot f!rar se intampla asta!un adevarat fan as putea spune!


off-topic: mda... nici nu prefer G sau H, indiferent de finantele mele... tot F imi place... si de aia te stiu si pe tine... nu degeaba zic: The Friend of "F" Cool
  • c14nz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
multumesc baieti.....ma gandeam ca scap usor daca era de la frana de mana......dar nici cu lichidul nu e o problema...doar sa fie de la el.......cat despre sonda ma gandeam si eu ca ar putea fi de vina......se pare ca va trebui sa cumpar una.......dar o mai las asa o vreme....momentan ma ocup de distibutie ca scartaie un pic.......dupa care vreau sa rezolv si treaba cu check engine
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
distributia sau cureau de alternator scartaie?
  • c14nz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Smile)) ar fi tare fain sa fie aia de la alternator.....cand eu deja am cumparat cureau de distributie si urmeaza sa o inlocuiesc azi.....oricum trebuia sa fac asta de cand am luat masina.......desi ala mi-a spus ca a schimbat recent distributia......de tot veni vb de alternator, chiar nu stie nimeni cum pot sa-mi cumpar niste carbuni pt alternator.....ca am disperat sa caut coduri de alternator care vad ca nu-s bune
  • Olga Matei

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Incerc si eu sa inteleg care sunt regulile acestui forum si cum sa-l folosesc mai eficient.
Sper sa-mi raspunda si mie cineva la mesaje....Smile
Mi-am cumparat de curind un opel Corsa si vreau sa stiu mia multe despre aceasta masinuta.
De exemplu mi se aprinde in bord un led galben care arata ca un motor si sta aprins permanent. In cartea masinii acest led se numeste Exhaust emision. E vorba parca de emisii care intrec limita. Nu prea inteleg. va rog mult sa-mi spuneti daca este grav si ce remedii exista ca sa nu se mai aprinda.... Pls
Multumesc
  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Olga Matei a scris:Buna ziua!
Incerc si eu sa inteleg care sunt regulile acestui forum si cum sa-l folosesc mai eficient.
Sper sa-mi raspunda si mie cineva la mesaje....Smile
Mi-am cumparat de curind un opel Corsa si vreau sa stiu mia multe despre aceasta masinuta.
De exemplu mi se aprinde in bord un led galben care arata ca un motor si sta aprins permanent. In cartea masinii acest led se numeste Exhaust emision. E vorba parca de emisii care intrec limita. Nu prea inteleg. va rog mult sa-mi spuneti daca este grav si ce remedii exista ca sa nu se mai aprinda.... Pls

Multumesc


Pai regulile ar cam fi:

Te inscrii, treci pe la topicul de prezentare, iti pui masina si tipul de motor in semnatura ca sa stie lumea despre ce vorbeste, daca ai Corsa intri in aria destinata opel Corsa, nu la Astra, cauti in topicuri cu functia "cautare" probleme asemenatoare cu a ta si daca nu gasesti nimic, deschizi un topic nou. Cam asta ar fi...
Becul cu motorasul iti arata o problema a emisilor de gaze plecata in special de la sonda lambda defecta (eventual una dintre ele, depinde de tipul de motor daca ai una sau doua) sau de la catalizator.... Dar de obicei sonda lambda e responsabila de asta...
  • Olga Matei

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc muuuult!
Chiar ma bucur ca cineva mi-a raspuns si mie....Wink
Si eu sunt din ploioesti, dar nu stiu de ce la locatie imi apare salaj, parca am schimbat locatia la Prahova....Smile
In fine, am incercat sa modific, dar nu am reusit.
O sa mai incerc...
revenind la problemuta mea, crezi ca ar fi bine sa mergla un cervice opel, sau sa mai intreb si pe altii xcare sunt detinatori de opel Corsa, poate s-au mai intilnit cu asa problema...
Oricum, multumesc mult de tot
O zi frumoasa...Wink
  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca un diagnostic la Di-bas (Ploiesti-iesirea Bucov) ar fi potrivit. Apoi pe strada Gh. Gr. Cantacuzino , comanda pentru sonda (cred ca sonda va fi gasita vinovata). Incearca sa iei Bosch...
Succes si tine-ne la curent...
  • Olga Matei

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la Bosch. M-a costat testerul 5o lei si reparatia (inlocuirea piesei) 360 RON. Aveam senzorul de turatie defect. Multumesc mult pt raspuns.
Daca stiti vreun mecanic priceput in ploiesti, spuneti-mi si mie unde il pot gasi, ca e mai ieftin

Multumesc mult inca o data!
  • kristiansen

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 1994 caravan f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si eu am check engine aprins tot timpul . iar dimineata nu mai porneste decat dupa cateva chei mai multe simai multi nervi. merge la 500 rpm 2 secunde si apoi isi revine. daca calc acceleratia se inneaca rece fiind . dupa ce se incalzeste putin e ok.
apoi toataziua porneste bine relativ. daca o las nepornita 6-7 ore iarasi face figuri dar mai putine .adica plaeaca dupa 1-2 chei.
in rest merge de rupe soseaua

amschimbat pompa de benzina si bujiile dar face la fel.
am un opel astra f 1994 dec. 2000cmc , sfi , 150 cai .
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
probabil sa fie de la IAC. atunci cann nu porneste pune contactul de mai multe ori consecutiv, ca motorasul de relanti sa fie pozitionat in pozita corecta, sau eventual incearca sa il cureti!

mai poti incerca mufa de la senzorul de temperatura.
  • kristiansen

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 1994 caravan f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am rezolvat cu check engine si pornirea grea dimineata.
azi dimineata am schimbat si bateria ca sa numi faca figuri din cauza ei pt ca aseara cand am puso pe aia veche de 3ani jumate pe redresor am observat ca era sulfatata .
am fost la bucuresti la tester si mia zis cas am ceva la senzorul de temperatura motorului.
era de fapt un fir rupt chiar de linga mufa aia albastra . mia schimbato si mi sa stins check engine din bord de la prima cheie.
a 2 eroare aratata de tester era una referitoare la senzorul de turatie. mia sterso din memorie dar cand am ajuns acasa mia facut figuri la turatie . adevarul e ca masina sa cam zdruncinat pe un drum nasol chiar inainte de oprire cu 10 metri. sa leganat ca o baliza. am oprit masina dar motorul lam mai lasat sa mearga putin . am citit ceva pe forum aseara ca sar raci bobina si am zis sa fac la fel .cam 30 secunde am lasato sa mearga la relanti dupa ce am alergato cu 140 - 150 km /ora circa 50 km.
am oprito si sa cam balbait . am rasucit cheia in contact sa vad daca porneste bine si mia facut figuri . a pornit
dar cu turatie mica.
am lasato jumate de ora si am pornit din nou dar na mai facut nimic . totusi mi se pare ca turatia nu e f buna cred ca e cam 800 rpm. ce parere aveti ? sa ma duc iar la calculator cu ea>? sau sa schimb direct senzorul de turatie? la tester mia zis ca mia sters aceasta eroare
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
800 rpm e o turatie ok.

la cealalta intrebare nu pot raspunde
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR