Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
buna tuturor.sunt si io posesorul unui opel vectra A din 92,motor 1.8i,si am o probleme: cand accelerez brusc motorul imi da reteuri vreo cateva secunde abia dupa aia imi pleaca cum vreau eu.am observat ca in treapta a 2 a da rateu pana cant dau drumu la pedala ambreaj de tot ,dupa aia nu mai da rateu.de obicei se intampla cand e motorul cald.cand e rece nu prea face figura asta.astept niste indrumari de la voi.ca sa stiu de ce sa ma apuc sa repar sau sa schimb.
Skip ads

  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
verifica toate consumabilele si atentie, debitmetru, amestecul aer / carburant este prost
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
consumabile gen bujii fise delcou etc;debimetrul ala ce e si unde il gasesc la motor
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
este posibil sa faca asa si de la faptul ca la imbinarea dintre galerii si catalizator scapa gaze?
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ai rubrica probleme tehnice....
  • dany_m2v

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
iti porneste greu?
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
nu
porneste la sfert de cheie si la cal si la rece
si asta iarna la -20 si ceva de grade pornea la sfert si tinuta afara
dar tot aceleasi simptome
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur nu ti-e aprinderea la punct! Avansul fiind prea in spate. Dar iti trebuie un meserias sa iti faca treaba asta cu o lampa stroboscopica sau cu o metoda clasica dar mai comnplicata! Dar eu cred ca poti rezolva chiar tu problema! Dute la masina(motorul oprit) si rotesti delocoul catre tine, maximum un centimetru cam 2/3 cm ca sa fi mai precis(dar mai intai il destrangi de la surubul de sub el si cand termini il strangi la loc, nu cumva sa il lovesti cu ciocanul). Ai sa vezi ca va merge dupa aceea normal.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze pt un detaliu in raspunsul meu Embarassed .....rotesti catre masina delcoul cu 2/3 cm. Atat Very Happy
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat

motorul meu este identic cu acesta
delcoul meu este orientat cu fisele in jos
acesta vad ce este orientat un pic cu fisele spre grila fata a masinii
e posibil ca aceasta sa fie pozitia corecta a delcoului sa difera de le motor la motor
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
observ ca din ce miai spus tu (cod) sunt doua pozitii diferite si cu a mea sunt 3.
care e cea corecta?
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa te iei dupa cum stau fisele caci aici depinde si de simplul design al capacului de la delcou(3 tipuri), doar trebuie sa rotesti putin delcoul catre masina in jur de 700 mm. Sunt sigur ca va face diferentza!
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am sa incerc maine
in seara asta am mai depistat o problema
am mers pana la tara la bunici
oprind masina am obs ca iese fum de sub capota am deschis capota si mam uitat si nu am obs nimik dubios
mergand apoi inca vreo 10 km si oprind am obs ca iese mai mult fum de sub capota
am deschiso si am obs ca pierde apa pe la un furtun care duce in pompa de apa.lam desfacut si am gasit in el o bucata de mastic ci o gaura in el.
lam scos am pus la loc furtunul am pus apa la masina ca anitigelul a curs aproape tot din borcan si am pornit masina
dupa vreo 5-10 min apa tot a inceput sa curga pe la un alt furtun de langa cel care lam desfacut.intrebarea ar fi de ce era acel mastic in furtun?era de parca ar fi fost pus acolo.
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Manualul (in romaneste) de reparat Opel Vectra/Calibra zice ca la C18NZ nu poti regla manual avansul.
http://www.manualeauto.ro/m...OPEL_CALIBRA.html
deci a cam cazut reglaj relanti
ms mult oricum
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
sal all
pot spune ca am cam rezolvat problema cu rateurile si datu in nas.cel putin momentan
si am rezolvato astfel:in una din postarile mele anterioare am spus ca pierd apa pe la un furtunas de la pompa de apa.iar celalalt era infundat cu o bucata de mastic.astazi am fost si miam schimbat furtunele respective si pot zice ca am o masina noua.motorul mere mult mai bine, diferenta in acceleratie e inegalabil de mare. si se sprinteaza de o ia dracii.nu mai am acea problema cu rateurile cand accelerez brusc.nu stiu care o fi legatura intre acele furtunase, pompa de apa si rateurile care mi le dadea.da cel putin sa rezolvat.
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
sal all
tin sa va anunt ca am rezolvat problema
abia acum vreo 2 zile am dat de buba
am fost la un electrician si nu ia gasit nimik am fost la un electronist si mie verificat toti senzorii si toate supapele si nu sia dat nici el seama ce ar putea avea
ma trimis la un service sai fac o diagnoza la motor.am fost la ei si nu au facut diagnoza spunand ca e cava de la aprindere si asa a si fost
chestia care au facuto mi sa parut cam dubioasa,si anume: au luat toate fisele la rand si leau masurat continuitatea electrica si au gasit una care avea zero.
era intrerupta.ea luccra bine doar la turatii mari cand scanteia(fulgerul)venea mai repede sau mai tare.nus sa va explic fenomenu.important e ca am scimbat fisele (toate) si acum mananca asfaltu.faza e ca fisele care le aveam erau tot noi ,aveau vreo 4 luni vechime,deci pot spune ca ce e nou nu inseamna ca e si bun.oricum multam la toti pt sfaturi.
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca vedeam mai devreme topicul iti spuneam de fise pt ca asa am patit si eu cu cealalta masina, oricum bine ca ai rezolvat si inca ceva, ti-a zis Andrei_gsi de debitmetru c18nz nu are ....nu mai cauta....si faza cu rotitul de delcou stiam ca merge la c16nz pt ca are acel delcou mai lung
  • andrey_swo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mam interesat si am aflat si eu ca nu are debimetru iar avansul e electronic din computer
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine a fost. A fost o fisa problema chiar daca aveau 4 luni.
La relanti statea calumea si daca scoteam fisa se simtea motorul mai subturat, (adica scanteie dadea) dar in sarcina dadea in nas - nu dadea scanteie calumea.
  • CORAZ

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti . Am citit pe un alt post si zicea un coleg de fise ptr Cielo ca sunt compatibile cu Vetra A . Am fost la magazin ieri si am vazut ca difera si la capatul ce intra in bujie(gros) si la capatul de la delco(mai mic decat la Vectra). la pret am gasit noi cu 50 Ron dar ce folos. Multumesc.

ps. Si eu am tot Vectra A 1.8i - 1992
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR