Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • mocanuradu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Vin cu o intrebare dupa 2 zile de cautari pe forum fara nici un raspuns. Poate sunt doar piticii din capul meu Rolling Eyes dar as vrea sa stiu daca e normal ca atunci cand rulezi indiferent de viteza, pe liber, acul turometrului sa fie putin mai sus decat la relanti si care ar fi cauza. La mine asa se intampla pana in momentul in care masina s-a oprit din rulat. Diferenta de turatie nu e asa mare, aproape insesizabila auditiv, tot ceea ce vad e acul turometrului foarte putin mai sus decat pozitia lui normala(pozitie normala 750 in dreptul liniei a 4 a) si pe display consumul mai ridicat. Masina nu o am de foarte mult timp dar nu pot spune sigur ca la inceput facea tot asa, nu am urmarit. Repet, asta se intampla cand masina ruleaza scoasa din viteza pana in momentul opririi, cand acul revine la normal. Diferenta ar fi aproape ca atunci cand cuplez Ac-ul. Motorul merge rotund fara nici o intrerupere sau trepidatie.
Masina: Astra caravan, 2002, 2000cm, y20dth.

Cu respect!
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
da, e normal... in timpul mersului (scos din viteza) masina isi mareste putin turatia de relanti pentru a-ti asigura curentul necesar pentru franare (pompa frana) si viraje (servo).
  • mocanuradu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru lamurire. Intrasem puitn in panica dar m-am linistit. Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR