Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut tuturor. Am o mare problema, cel putin asa cred.
Saptamana asta am mers la servici cu masina, pe drum cand am dat in ceva gropi mi sa aprins becul care avertizeaza ca incarcarea nu mai merge, am continuat sa merg asa cu ea (fara incarcare) pentru ca stiam ca nu mai am de mers mult si cand am vrut sa ma opresc am scos cheia din contact si motorul tot mergea. Ca sa opresc am bagat in viteza a 5 a si am dat drumul la ambreiaj. Pana aici a fost ok. Problema a fost ca seara cand am vrut sa plec nu mai aparea becul de la bujii. I-am dat cheie si a pornit dupa cateva incercari desi era frig afara. Problema mare este ca inainte sa ajung acasa dupa aprox 45 min de mers continuu am simtit ceva miros de fum. Cand am deschis capota iesea fum ca naiba din toate tuburile care acopera firele din zona compartimentului motor.
Mentionez ca masina este un opel astra din 93 , 1.7 TDS.
Din pacate nu am avut timp ca sa desfac tuburile ca sa verific ce s-a intamplat acolo.
Cineva dintre voi a mai patit asa ceva ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In cazul acestor fel de evenimente primul lucru se decupleaza bateria ! Trebuie sa refaci tot cablajul. Vezi ca se gaseste in comert tuburi de legatura, cilindri de alama mici cu o gaura. Se pun cele 2 capete de fir si se lipeste cu cositor de asta are gaura pe mijloc. Se protejeaza cu varnish termocontractil. Firele sa aiba aceeasi sectiune si de preferat si culoare. Dupa ce termini te rogi sa nu se fi ars si altele gen senzori, calculatoare..... vezi si noteaza de unde pleaca si unde duc ca sa iti dai seama ulterior ce a picat.
Bateria decuplata in tot acest timp !
In rest da cautare si citeste....alternator, relee, calculator, senzori...inclusiv spalare motor apa intra, contactele oxideaza, apare rezistenta de contact, se incalzeste si se lasa cu fum....
Succes,
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
de facut rost de materiale nu e nici o problema.
lucrez la firma care a produs cablajele astea nenorocite. imi iau tot ce imi trebuie (fire, tuburi, terminali, banda) ma interesa sa stiu daca cineva a mai patit-o si daca e o problema care o au mai multe masini. in felul asta pot sa evit sa se mai intample. ce multe ori se intampla chestii din astea din cauza desgn-ului prost. Adica sunt puse anumite fire cu o sectiune prea mica sau cu o izolatie necorespunzatoare si se creeaza probleme.
Oricum cred ca o sa aleg niste fire care se folosesc azi pentru compartimentul motor la masini mai performante si o sa cresc sectiunea cu un pas. adica de la 0.5 la 0.75 si vedem cum se comporta.
Multumesc mult si sper ca nimeni sa nu mai aiba probleme din astea.
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Dupa o saptamana tot nu am reusit sa-mi rezolv masina. Duminica am lucrat toata ziua. Un tronson intreg de fire imi era ars in compartimentul motor. Am schimbat absolut toate firele care aveau probleme le-am izolat cu tuburi retractile pe cele la care e posibil sa ajunga umezeala si asa mai departe. In momentul in care toate au fost inlocuite am incercat sa pornesc dar tot nu aveam bujii si si imi iesea un fum pericol din tronsonul care face legatura dintre motor si interior. Din pacate era deja destul de tarziu si nu am mai avut timp sa incep sa desfac partea din interior. Sper sa o pot rezolva maine ca e tare nasol fara masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR