Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Dany

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Am Astra G cu motor de 1995 cmc, dth..problema este ca la peste 100 km/h,pe langa faptul ca tremura volanul ca draq se aprinde si becul de la motor, ii scade puterea si nici nu se mai accelereaza. Am facut o programare la DiBas pentru testul pe computer...imi depisteaza la test problema sau trebuie sa merg la mecanic? Multumesc.
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca becul ramane aprins, se depisteaza problema. Daca doar palpaie si se stinge, testerul nu va detecta nimic.
  • Dany

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Si ce pot sa fac in cazul asta?? Nu ramane aprins.., se stinge Sad
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ideea e ca atunci cand becul ramane aprins se stocheaza in memorie eroarea. Becul trebuie sa stea aprins 30 sec (nu sunt sigur) pentru a se stoca eroarea. Cu ajutorul testerului se citesc erorile.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
daca vrei sa afli ce a avut masina ta, si cu explicatii, nu te duce la dealeri la tester, ca aia sunt parsivi si nu pun mai nimik. du-te la altii, care sa te lase sa stai langa masina cand umbla la ea
  • Dany

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
ok, dar unde sa ma duc?
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
eu am fost la un service bosch pe delea noua, si am fost multumit de ei pt. mi-au dat ce explicatii am vrut. tel 0744324376 - ing. valeriu mihailescu (asta cred ca este seful cel mare).
  • Dany

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Spune-mi te rog, cat te-a costat?Am sunat sa ma programez insa am uitat sa intreb asta Sad
Multumesc
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am mai scris despre problema asta a mea:
la pompa de injectie se gripa un piston (pistonas de avans iau zis ei), ei au desfacut-o au inlocuit pistonul, totate garniturile care erau pe acolo, si niste furtune piesele au costat 5 mil si ceva si manopera a costat 8 mil si ceva. ca s-o puna pe tester si sa vada problema costa 700.000 lei.
cred ca a fost asa de mult manopera pt. ca nu sunt prea multi care sa faca reparatii la pompe de injectie, pt. ca pe urma am fost la ei la o revizie si m-a costat cu tot cu piese 4 mil si ceva(ulei, toate filtrele, tester, reglaj faruri, verificare generala). in afara de faptul ca am platit 8 mil manopera mie mi-au lasat o impresie buna din pct. de vedere al profesionalismului.
  • Dany

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
SO, am fost, am platit 80 ron si am depistat si problema : se va strica TURBINA!!! A inceput sa manance ulei cate putin, pana ...se va duce cu totul. Problema este ca ea este foarte ieftina ( pe naiba!! ) si anume : daca o dau pe asta in schimb, imi aduc una noua care costa 23 mil..... Toata lumea vorbeste despre faptul ca intretinerea Opelului este rezonabila...( in comparatie cu ce ? :-/ ) de unde sa iau si eu o turbina buna ( daca nu chiar noua ) la un pret rezonabil???
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
problema care o are masina ta nu cred sa fie de la turbo .Turbo la opel de 2l cind se duce este bun dus ,tu ai probleme de vacum.Daca vrei turbo scrie tipul de motor.
  • Dany

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Motorul este Y 20 DTH. La ce te referi cand spui " pb de vacum"? Adica ce sa fac?
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
vacumul care ajunge la supapa electrica care comanda turbo trebuie sa fie cu motorul pornit de 0.4 bar minim .Daca nu verifica toate furtunele prin care circula vacum sau supapa care comanda turbo este defecta.Exista o pompa speciala cu care ce verifica vacumul
  • Dany

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Pai daca cei de la test mi-au spus ceea ce am explicat, crezi ca s-ar putea sa se fi inselat si sa fie vb despre ce spui tu? Si solutia ar fi sa verific presiunea si sa schimb furtunele alea?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
unde ai facut verificarea...? la bosch sau in alta parte...?

PS: pai daca turbina aia papa ulei, vezi si tu pe joja daca iti scade nivelul.
PS2: ai incercat sa o turezi in gol...? ( asta dupa ce incalzesti motorul - ca daca-l freci asa la rece in strici de tot.). ce se intampla atunci...?
  • Dany

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
La Bosch am facut verificarea. Scazuse nitel nivelul de ulei..iar de turat nu am mai turat-o deloc de cand am fost la test ( adica acum o luna ) de frica sa nu mi se strice ; aia mi-au spus un scenariu " apocaliptic" : daca o voi tura exista riscul ca in cateva secunde sa imi traga tot uleiul, sa scoata un fum alb si sa ajunga totul in motor si sa explodeze. Nici nu mai stiu ce sa fac. Am mai vb cu un mecanic care mi-a spus ca nu are ce sa imi faca daca aia de la test au spus asa si ca daca o turez pana la maxim 2500 ture, nu intra turbina si nu se intampla nimic.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
parerea mea: abereaza rau de tot aia. sa-ti traga uleiul unde...? te-ai uitat si tu pe langa turbina sa vezi daca iti curge...? ca daca-i asa cum zic ei, ar trebui sa-ti verse uleiul in cateva secunde...
mai incearca si alt mecanic
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ala care ti-a spus scenaruil ala apocaliptic era sigur mecanic? turbina nu intra la peste 2500 ture ci pe la ~1800 la motorul asta...plus ca turbina oricum se invarte tot timpul si doar la peste anumite turatii incepe sa mearga foarte repede (atunci se si aude)
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare: la ce turatie intra turbina la 1,7l CDTI? Nu am gasit in cartea masinii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR