Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • kapp

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am o problenma la 1 sau 2 suruburi de la baia de ulei. nu se mai strang ferm. la final merg in gol si de asta cred ca am si o scurgere de ulei.mi se scurge uleiul.
Masina nu e cea din semnatura, este un nissan.
Stie cineva ce pot face? Multumesc
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mareste filetul in gaurile care nu mai au filet ( M8-M10), dupa care largesti gaura de trecere a surubului din baia de ulei.
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Presupun ca filetul in care se prinde surubul-in cazul nostru blocul -este din AL -poti incercand sa pui niste papiota infasurata in sens invers infiletarii pe surub sau banda de teflon folosita pt. instalatii sanitare-astfel preiei din deficit si poti sa faci o strangere relativ buna.Suruburile cum arata,le-ai scos sa vezi cum arata filetul?
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic sa masori cu un subler adancimea gaurii din bloc ca sa vezi daca poti pune niste suruburi mai lungi .Poate ai noroc si mai ai ceva filet pe acolo ca faca strangerea buna si foloseste un silicon bun .Incearca silicon de la Loctite sau cel de la reprezentanta.
Bafta
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ªi la mine se prelinge puþin ulei pe lângã garnitura aia din jurul ºrubelor, sunt strânse destul de ferm, iare sã trebuiascã schimbatã ?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
vali zak a scris:Presupun ca filetul in care se prinde surubul-in cazul nostru blocul -este din AL -poti incercand sa pui niste papiota infasurata in sens invers infiletarii pe surub sau banda de teflon folosita pt. instalatii sanitare-astfel preiei din deficit si poti sa faci o strangere relativ buna.Suruburile cum arata,le-ai scos sa vezi cum arata filetul?

UFFFFFFF asta cu ata de papiota e chiar tare Smile
nu vreau sa ofensez pe nimeni dar in afara de faptul ca e "frectie la un picior de lemn" , este treaba de croitoreasa. Haideti mai baieti, ce naiba, chiar ata de papiota? Este totusi o masina iar la o masina sunt si vibratii, socuri etc. Nu stiu daca e cineva dispus sa ramana cu baia legata in ate de papiota si fara ulei undeva departe de lume prin coclauri.
Ontopic: subscriu la ideea cu majorarea filetului in bloc + baie
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu poti sa majorezi filetul in bloc,poti opta pentru o solutie de compromis.
Confectionezi la strung un surub(prezon) cu acelasi pas, usor conic cu diametrul minim cat cel al surubului original si cel maxim+0,5mm,iar lungimea sa-ti permita ca dupa strangerea prezonului sa-ti ramana suficient filet pentru a pune o saiba plata +1 piulita.
De asemenea trebuie sa masori cu atentie adancimea gaurii din bloc.
Fixezi acest prezon in bloc si pentru strangerea baii folosesti o piulita;
la o eventuala demontare prezonul va ramane pe blocul motor.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
foarte buna ideea lui "gcom61" insa trebuie adaugat ca la capatul prezonului trebuie sudata o piulita pentru a putea fi strans in blocul motor dupa care se taie prezonul in asa fel incat sa ramana acea lungime optima in afara (saiba+piulita). O alta varianta de strangere ar fi cu doua piulite in contra insa de multe ori nu da roade.
Inca un sfat: pentru fixarea prezonului in bloc recomand si un adeziv - LOCTITE 243 schraubensicherung -
multa bafta!
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu se sudeaza piulita,ci sepun 2 piulite,se tine contra de una si se strange a doua fata de prima;in felul asta se blocheaza piulitele pe prezon.
Pentru strangere:practic daca avem piulita(p)>p1p2---bloc motor>>se strange prezonul din p1 si pentru desurubare prezon se slabeste din p2.
Dupa strangere se deblocheaza cele 2 piulite si gata.
  • Eko2001ro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si mie imi picura ulei pe la garnitura de la baia de ulei. Problema este ca eu am garnitura cumparata dar nu gasesc ce cheie trebuie ca sa dau baia jos. Pana acum am cumparat vreo 3 tubulare cu cap torx de 9, 10, 11 (cu 12 laturi). Daca stie cineva ce cheie trebuie il rog sa-mi spuna si mie.
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Iti trebuie cheie E(aduce cu tubulara de cricket dar e altfel la interior unde intra surubul), nu mai stiu exact marinea 10 sau 12, se gasesc seturi de astfel de chei E in Vitan la vreo 25lei si in set o gasesti pe cea care iti trebuie la baie. Sa strangi cu mila caci filetul in Aluminiu sare imediat.
Spor
  • Eko2001ro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
victorniculescu a scris:Iti trebuie cheie E(aduce cu tubulara de cricket dar e altfel la interior unde intra surubul), nu mai stiu exact marinea 10 sau 12, se gasesc seturi de astfel de chei E in Vitan la vreo 25lei si in set o gasesti pe cea care iti trebuie la baie. Sa strangi cu mila caci filetul in Aluminiu sare imediat.
Spor

Multumesc pentru raspuns. O sa merg sa caut un set de chei E.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR