cipry1983
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1994 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
La opelul meu vectra 1,7td motor isuzu din 1994 de vreo saptamana s-a aprins martorul de la bujii incandescente. Uneori in mers acesta se mai stinge si iar se aprinde! Am observat ca de multe ori se aprinde cand dau de drum cu denivelari! Uneori acest martor sta aprins tot timpul de cand pun contactul. Cand acesta este aprins am curent pe bujii continuu, de aceea am scos o siguranta din cutia de langa pompa de frana. Cand pornesc la rece pun siguranta la loc si apoi o scot.
Am fost la un meserias si a zis ca e un releu de vina, am cumparat releul ala micut care era sub torpedou in dreapta si masina se comporta la fel. Dupa aceea meseriasul a zis ca e de vina senzorul de temperatura care e situat langa termostat, am inlocuit si senzorul ala si totul e la fel. Ce poate fi defect? dati si voi o idee! are careva o schema electrica pt masina asta?daca aveti dati-mi si mie please! va multumesc
Te rog pe viitor sa fii mai atent la titlul mesajului ("Nu inteleg ce are" nu e tocmai sugestiv), si la continutul lui. Semne de punctuatie, constructia frazei, si, nu in ultimul rand, limbaj de chat (gen "pls", "dak", si altele)
editat de jE
Am fost la un meserias si a zis ca e un releu de vina, am cumparat releul ala micut care era sub torpedou in dreapta si masina se comporta la fel. Dupa aceea meseriasul a zis ca e de vina senzorul de temperatura care e situat langa termostat, am inlocuit si senzorul ala si totul e la fel. Ce poate fi defect? dati si voi o idee! are careva o schema electrica pt masina asta?daca aveti dati-mi si mie please! va multumesc
Te rog pe viitor sa fii mai atent la titlul mesajului ("Nu inteleg ce are" nu e tocmai sugestiv), si la continutul lui. Semne de punctuatie, constructia frazei, si, nu in ultimul rand, limbaj de chat (gen "pls", "dak", si altele)
editat de jE
- costy_dumi
- **
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
poate te-a mintit mecanicul ala sau nu stie unde se afla releul de bujii dar nu se afla sub torpedo
acolo in fata sub capota este o cutie neagra si sunt vreo cîteva relee in ea unul din ele este nu stiu exact care
ca si mie mi-la schimbat cineva ca aveam aceeasi problema cred ca era verde la culoare
acolo in fata sub capota este o cutie neagra si sunt vreo cîteva relee in ea unul din ele este nu stiu exact care
ca si mie mi-la schimbat cineva ca aveam aceeasi problema cred ca era verde la culoare
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
costy_dumi a scris:poate te-a mintit mecanicul ala sau nu stie unde se afla releul de bujii dar nu se afla sub torpedo
acolo in fata sub capota este o cutie neagra si sunt vreo cîteva relee in ea unul din ele este nu stiu exact care
ca si mie mi-la schimbat cineva ca aveam aceeasi problema cred ca era verde la culoare
acolo in fata sub capota este o cutie neagra si sunt vreo cîteva relee in ea unul din ele este nu stiu exact care
ca si mie mi-la schimbat cineva ca aveam aceeasi problema cred ca era verde la culoare
este o cutiuta neagra langa aripa din dreapta este un releu verde siemens,o siguranta cat toate zilele de 30A si una mai mica
schimba rele- ul sau poti sa i-l cureti cred ca a ozidat si a ramas blocat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
pentru Cipry1983:
Daca ai sa mergi mult cu bujiile incandescente alimentate in continuu, risti sa dai peste cap blocul de diode de pe alternator (sa le arzi din cauza superconsumului de curent al bujiilor incandescente) iti omoara bateria, iar apoi ramai fara servodirectie (asta in cazul cand servodirectia ta este asistata electric).
Daca vrei, pana ii gasesti buba ( pe care nici eu n-am gasit-o inca, dar sper sa reusesc intr-o zi... ), aplica metoda mea, si n-ai sa mai ai nicioada aprins beculetul (martorul check engine) de noxe (banuiesc ca de senzorul asta spui cand spui de senzorul de bujii):
Cand vrei sa pornesti dimineata masina sau in orice alt moment cand ai motorul rece, bagi cheia in contact, o invarti pana se aprind si apoi se sting beculetele (martorii din bord) - fara a porni motorul - apoi astepti cateva secunde si asculti deconectarea releului din compartimentul motor (se aude un "tac" daca ai liniste in habitaclu). Imediat dupa ce ai auzit deconectarea releului (dar numai dupa ce ai auzit acel "tac"), invarti in continuare cheia in contact pana la maximum si pornesti motorul. Incearca smecheria asta si apoi mai vezi ce-i poti face in continuare.
In cazul meu, la masina mea, opel astra g y 17 dt , se aplica metoda cu succes garantat. Eu de 2 ani merg asa, aplic metoda intocmai cum am scris-o si n-am mai avut probleme cu bujiile (nu mi s-au mai ars niciodata), releul de bujii sau beculetul de noxe aprins si motorul merge super ok. Efectul l-am rezolvat, dar cauza nu am descoperit-o inca.
Daca ai sa mergi mult cu bujiile incandescente alimentate in continuu, risti sa dai peste cap blocul de diode de pe alternator (sa le arzi din cauza superconsumului de curent al bujiilor incandescente) iti omoara bateria, iar apoi ramai fara servodirectie (asta in cazul cand servodirectia ta este asistata electric).
Daca vrei, pana ii gasesti buba ( pe care nici eu n-am gasit-o inca, dar sper sa reusesc intr-o zi... ), aplica metoda mea, si n-ai sa mai ai nicioada aprins beculetul (martorul check engine) de noxe (banuiesc ca de senzorul asta spui cand spui de senzorul de bujii):
Cand vrei sa pornesti dimineata masina sau in orice alt moment cand ai motorul rece, bagi cheia in contact, o invarti pana se aprind si apoi se sting beculetele (martorii din bord) - fara a porni motorul - apoi astepti cateva secunde si asculti deconectarea releului din compartimentul motor (se aude un "tac" daca ai liniste in habitaclu). Imediat dupa ce ai auzit deconectarea releului (dar numai dupa ce ai auzit acel "tac"), invarti in continuare cheia in contact pana la maximum si pornesti motorul. Incearca smecheria asta si apoi mai vezi ce-i poti face in continuare.
In cazul meu, la masina mea, opel astra g y 17 dt , se aplica metoda cu succes garantat. Eu de 2 ani merg asa, aplic metoda intocmai cum am scris-o si n-am mai avut probleme cu bujiile (nu mi s-au mai ars niciodata), releul de bujii sau beculetul de noxe aprins si motorul merge super ok. Efectul l-am rezolvat, dar cauza nu am descoperit-o inca.
- stelian19cdti
- *
- 6 mesaje
- din 20 Mar 2015
- Olt
stelian19cdti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Olt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor , sper ca pun intrebarea la locul potrivit.la un astra h din 2005 cu motor z19dtj , 120 cp, indicatorul de bujii incandescente palpaie in continuu dupa pornire chiar si in timpul mersului.am observat si o alta problema in paralel :turatia motorului la relantiu este variabila.nu este prima data cand se intampla acest lucru.am fost la un tester unde am gasit o eroare pe ceasurile de la bord.motorul se incalzea f tare si nu porneau ventilatoarele de racire.pret de cateva zile a functionat ok apoi masina a stationat acum acelasi lucru? Ce se intampla,ce este defect? Multumesc anticipat