swimm3r
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1995 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
- KlubbHead
- **
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@KlubbHead: Mai dragilor, nu induceti oamenii in eroare! Cum sa fie in serie martorul de la baterie? Cu ce martor poate sa fie in serie? Si daca ar fi, cum s-ar mai aprinde martorii pe rand?
La distributia aerului, mctoto are dreptate, sunt becuri de 1,2W (similare cu cele de bord de Dacia), dar trebuie o mana de pianist sa poti manevra prin spatele panoului dupa ce ai dat torpedoul jos.
La distributia aerului, mctoto are dreptate, sunt becuri de 1,2W (similare cu cele de bord de Dacia), dar trebuie o mana de pianist sa poti manevra prin spatele panoului dupa ce ai dat torpedoul jos.
swimm3r
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1995 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
ba avem, dar nu l-a numit nimeni how-to ci "cum-sa...".
l-am scris eu mai demult, dupa ce am schimbat cablul de kilometraj.
pentru becul de la aer nu dai jos torpedoul. trebuie sa tragi putin in fata panoul cu comenzile pentru aer si sa ai o mina fina.
il caut acum, sa vad daca mai e topicul pe undeva.
uite aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3997
daca faci poze in timp ce lucrezi se pot combina cu textul si iese si un tutorial. eu nu am facut atunci si acum nu mai am la ce sa fac.
l-am scris eu mai demult, dupa ce am schimbat cablul de kilometraj.
pentru becul de la aer nu dai jos torpedoul. trebuie sa tragi putin in fata panoul cu comenzile pentru aer si sa ai o mina fina.
il caut acum, sa vad daca mai e topicul pe undeva.
uite aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3997
daca faci poze in timp ce lucrezi se pot combina cu textul si iese si un tutorial. eu nu am facut atunci si acum nu mai am la ce sa fac.
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Nu trebuie sa dai nici un torpedou jos. Desfaci plasticul care acopera ceasurile (cel negru de deasupra) ai acolo doua suruburi cu care este prinsa consola centralã (partea de climatizare). Scoti ceasul si mai sunt douã suruburi acolo. Tragi consola centrala cat iti permite afara si o sa observi acolo doua fire si un bec care intra in consola. Iar la bord pentru martorul care indica bateria ai trei suruburi care tin cadranele doua in parti jos si unul sus. Aici trebuiesc desfacute si capacele de pe coloana volanului. Scoti cablul de km si mufele din bord, il dai afara si in spate ai becurile ce trebuie sa le schimbi. Treaba de max o ora de lucru f. simplu. Ai grija sa nu tragi prea tare de consola centrala sa scoti cablurile care inchid/deschid caldura ca o sa te chinui f. mult sa le pui la loc.
Spor la treaba.
Spor la treaba.
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
salut
ca o paranteza la discutia voastra si eu am dat jos ceasurile de la bord sa schimb becul de la indicatorul de baterie care de fapt nu era ars,in schimb mie mi s-a ars releul care are ceva legatura cu bateria(nu am inteles prea bine si daca stie cineva sa ma corecteze),acel releu aflanduse in partea dreapta sub torpedo pe stilpul usii fiind mascat de un ornament
daca tot am dat ceasurile jos am montat leduri albastre si am scapat de griji
numai de bine!
ca o paranteza la discutia voastra si eu am dat jos ceasurile de la bord sa schimb becul de la indicatorul de baterie care de fapt nu era ars,in schimb mie mi s-a ars releul care are ceva legatura cu bateria(nu am inteles prea bine si daca stie cineva sa ma corecteze),acel releu aflanduse in partea dreapta sub torpedo pe stilpul usii fiind mascat de un ornament
daca tot am dat ceasurile jos am montat leduri albastre si am scapat de griji
numai de bine!
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am o vectra A din semnatura si vreau sa demontez bordul pentru a curata complet aeroterma si a monta un filtru de polen. Asi avea nevoie de ceva informatii referitoare la punctele de prindere, sau ordinea de demontare pentru ca acum 2 zile am incercat sa scot consola centrala si am rupt un suport de prindere al camasii unui cablu care muta aerul de la centru la dezaburire parbriz si abia am reusit sa il lipesc la loc. Va multumesc anticipat si va doresc tuturor un paste fericit.
m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
m2myo a scris:Salutare tuturor. Am o vectra A din semnatura si vreau sa demontez bordul pentru a curata complet aeroterma si a monta un filtru de polen. Asi avea nevoie de ceva informatii referitoare la punctele de prindere, sau ordinea de demontare pentru ca acum 2 zile am incercat sa scot consola centrala si am rupt un suport de prindere al camasii unui cablu care muta aerul de la centru la dezaburire parbriz si abia am reusit sa il lipesc la loc. Va multumesc anticipat si va doresc tuturor un paste fericit.
Aeroterma se demonteaza pe afara. Plasticul ala unde vin montate stergatorile se da jos, se da jos si motorasul de stergatori. Apoi ai acces la aeroterma. Din cate stiu filtrul de polen exista doar daca ai A/C.
m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Aeroterma se demonteaza pe afara. Plasticul ala unde vin montate stergatorile se da jos, se da jos si motorasul de stergatori. Apoi ai acces la aeroterma. Din cate stiu filtrul de polen exista doar daca ai A/C.[/quote]
Am A/C dar nu e din fabrica..asa era de cand am cumparat masina, dar praful ala ma dispera plus ca am inceput sa debvin alergic la el.. sau la ceva care s-a bagat prin aeroterma. Ideea e ca vreau sa demontez bordul si sa scot absolut toata aeroterma sa curat fiecare canal de aerisire si sa adaptez un filtru. Orice idee este bine venita. si daca are cineva "tuburile" de plastic dintre corpul aerotermei si aerisitoarele laterale si nu are ce face cu ele sa imi lase un pm (la mine aerul trece prin niste tuburi flexibile si sunt incurcate rau traseele, nefunctionand cum trebuie. multumesc anticipat
Am A/C dar nu e din fabrica..asa era de cand am cumparat masina, dar praful ala ma dispera plus ca am inceput sa debvin alergic la el.. sau la ceva care s-a bagat prin aeroterma. Ideea e ca vreau sa demontez bordul si sa scot absolut toata aeroterma sa curat fiecare canal de aerisire si sa adaptez un filtru. Orice idee este bine venita. si daca are cineva "tuburile" de plastic dintre corpul aerotermei si aerisitoarele laterale si nu are ce face cu ele sa imi lase un pm (la mine aerul trece prin niste tuburi flexibile si sunt incurcate rau traseele, nefunctionand cum trebuie. multumesc anticipat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat