Ciurica
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
de o luna jumatate am o Corsa 1.2 (2003 luna 11) cumparata de la un dealer auto SH cu 68.000 Km. A fost rulata in Germania de o persoana fizica foate bine ingrijita atat la exterior cat si interior, practic arata ca noua.
La dealer am ajuns printr-o cunostinta si masina a fost special adusa pentru mine. La cumparare mi-au spus ca a fost lovita usor in fata si mi-au aratat o bucata de kit (cam de marimea unei portocale) pe spatele barei de plastic din fata si farul de deasupra plasticului respectiv avea o ureche (cea in care se prinde surubul) rupta si lipita. La scurt timp am ajuns si la un service autorizat ( Radacini Vitan), care mi-au confirmat ca masina nu are probleme, numarul de Km este real, nu au fost indoite aripi sau chestii prin interior, totul este original la motor ... etc.
Intr-o luna jumatate am reusit sa parcurg ~2000 Km cu ea si m-am indragostit de masina, e fasneata, stabila, consuma extrem de putin .. etc. e super ok.
Insa, am observat o mica problema la volan si anume, cum depasesc 80 Km/h cand volanul devine mai ferm, un mic joc de 1-2 grade fara ca rotile sa se miste (sau cel putin asa mi se pare mie, este mult prea mic jocul ca sa-mi dau seama), oricum este destul de stresant si daca depasesc 120 Km/h este chiar stresant ca-mi da senzatia de instabilitate. Acest joc este si la viteza mai mica insa acolo se observa mult mai greu.
Pe langa asta, cand am rotile drepte, volanul nu este perfect aliniat la bord, adica nu este in pozitia lui default, se observa si acolo o deviere tot cu 1-2 grade fata de bord.
De unde credeti ca este problema si cum o pot remedia?
Posibil ca lovitura sa fi fost mult mai serioasa decat mi s-a spus?
Cum altfel mai pot verifica alte probleme care pot avea aceeasi sursa ca aceasta cu volanul, daca la service mi-au spus ca totul este ok?
Multumesc mult.
ciobii- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 445 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Ciurica
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
ciobii- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Habar nu am ce e aia cruce cardanica si nici axul volanului 😢
daca ai sa bagi capul sub bord prin dreptul pedalelor,ajutat de o lanterna ai sa vezi unde este crucea cardanica.ea face legatura(innaditura) intre cele 2 axe.totul este sa te uiti si cand o zaresti misti usor de volan si vezi daca are joc sau nu.cam asta este primiul pas si mai mult casigur asta este problema ta
Ciurica
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
ciobii- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Probabil problema este chiar unde se fixeaza volanul pe acel ax?!
O sa mai arunc o privire maine dimineata pe lumina 😊
pai daca este de la piulita care tine volanul atunci nu trebuie decat sa desfaci surubul si pui niste pasta autoblocanta dupa care sa strangi volanul la loc si ai scapat de marea problema
Ciurica
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
la corsa nu stiu exact cum se scoate airbag-ul sofer dar banuiesc ca ar fi la fel ca la vectra

verifica dosul volanului in dreptul semnelor din imaginea de mai sus si gasesti doua gaurele ,una la fiecare semn ,daca nu roteste putin volanul pina semnul ajunge in dreptul indicatoarelor de bord,
acolo sigur ai scces la gaurile respective,introduci o surubelnita in gaura si tragi usor spre tine
pina sare o parte a airbagului de la locul lui,
rotesti volanul si procedezi la fel si cu partea cealalta ,
dupa ce desfaci airbagul vezi ca are un cablu ,
desfaci mufa aceea din airbag nu din axul volanului ,iese mai usor ,
dupe ce desfaci airbagul se vede piulita si vezi daca acolo are joc,
sper sa-ti fie de folos
Ciurica
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eu am crezut initial ca este joc in volan, pentru ca la viteze scurte nu observat o modificare a directiei, iar cand am testat cu masina oprita se observa foarte greu, deoarece jocul este foarte mic.
In acest weekend am mai facut 420 Km, in mare parte pe ploaie si sunt profund impresionat de stabilitatea masini pe drum ud. IUBESC MASINA ASTA 😊 Am parcurs Bucuresti - Cojasca - Targoviste - Cojasca - Bucuresti - Oltenita - Bucuresti si a fost o adevarata placere, alte masinii ma oboseau teribil pe un astfel de drum, mai ales ca Bucuresti -Cojasca, mai exact Buftea - Cojasca este un drum plin de gropi, cu servo-ul si franele de pe Corsa, nu aveam nici cea mai mica probleme in evitarea acestora.