Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mike tm

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am o astra G din 2000, benzinar de 1,8. problema a aparut cu vreo doua saptamani in urma si se accentueaza parca pe zi ce trece... Dimineata, cand motorul e rece, acul turometrului indica in jur de 1000 rot/min si nu oscileaza... Dupa vreo 5-10 km mers normal, cand motorul se incalzeste, cand apas ambreiajul si franez la semafor,turatia scade sub 500-600 de rot/min, motorul parca tremura neputincios iar acul oscileaza intre 400 si 600 de ture. Dupa alti cativa chilometri, cand opresc, ralantiul parca a luat-o razna de tot...turatia scade sub 400 de ture si oscileaza puternic, apoi pur si simplu se opreste. La un service nu indraznesc sa merg fara tema cat de cat facuta de acasa, am avut experiente destul de neplacute cu mecanicii care iti schimba tot, te scutura bine de bani, dar nu rezolva deloc problema... Am urmarit discutiile similare de pe forum dar nu reusesc sa-mi dau seama...e de la IAC oare...sau de la valva EGR..? Va rog, daca va pricepeti sau ati avut defectiuni similare, ajutati-ma cu o idee...un sfat. Nu pot sa o mai las asa, iar la service...mi-e pur si simplu sila sa merg fara sa stiu ce au aia de facut de fapt... Sad
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
din pacate treaba este mai mult decat complexa...din proprie experienta iti pot spune ca poate fi ceva simplu dar si ceva nasol..presupun ca iti aprinde vre-un bec in bord "check engine"...aici trebuie citit codul si apoi se poate discuta...oricum aici pot sa iti apara si coduri de eroare foarte echivoce, de genul "missfire" care mai mult te incurca decat sa te descurce..
dar..poate fi simpu...clapeta de acceleratie- de regula o curatare ca lumea face minuni
pot fi bujiile, poate fi inductia?
pot fi senzori- cauta si vezi despre vss
poate fi valva de purjare...
si, ca sa te speriu..chiar ecu!
mai cauta sigur gasesti aici pe forum multe discutii de acest gen si, cel mai important, gaseste un mecanic de incredere si priceput!
bafta!
  • motardu

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Asa am patit si eu ...Curata EGR-ul.A ramas blocat pe deschis.Dar nu ai spus nimic de becul ,,check engine,,care ar fi trebuit sa fie aprins.Asa ca ar putea fi si alte cauze ,asta cu EGR-ul fiind si cea mai ieftina si usoara...Oricum prima data tester,cod eroare si in functie de asta vezi mai departe ce si cum...
  • mike tm

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2007

  • Mesaj Privat
motardu a scris:Salut! Asa am patit si eu ...Curata EGR-ul.A ramas blocat pe deschis.Dar nu ai spus nimic de becul ,,check engine,,care ar fi trebuit sa fie aprins.Asa ca ar putea fi si alte cauze ,asta cu EGR-ul fiind si cea mai ieftina si usoara...Oricum prima data tester,cod eroare si in functie de asta vezi mai departe ce si cum...


chestia interesanta este ca nu mi se aprinde nici un bec in bord... tocmai de-aia e complicat: Prinde hotzul scoate-i ochii!
o sa merg zilele astea la un tester, va anunt ce am descoperit apoi.
  • yangzi

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Verifica presiunea in cilindri, asa am patit si eu cu un BMW model mai vechi, presiunea era scazuta in 3 cilindri (din 6) si se tot oprea motorul cand era cald la stopuri. Motorul era destul de uzat (peste 200000 km), pana la urma au pus ceva aditiv in ulei la service (service opel) si a disparut problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR