- cont-sters-3673
- OP
- 25 mesaje
- din 31 Oct 2006
cont-sters-3673
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- nicolae.ene
- *
- 14 mesaje
- din 10 Feb 2008
- Vectra 1995
- Bucuresti
nicolae.ene
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-3673
- OP
- 25 mesaje
- din 31 Oct 2006
cont-sters-3673
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
Am rezolvat! se desface extrem de simplu ...; solutia am gasit-o intr-un manual de service pentru vectra b pe care l-am luat tot din sectiunea "Vectra", discutia despre manuale si documentatii. Deci: se baga cheia in contact si se pune cheia pe pozitia 1 de contact (se stie ca in contact cheia poate avea 3 pozitii). Apoi, cu o surubelnita subtire, dar merge si cu orice altceva care se potriveste, se apasa in gaurica din tunul volan, cea mai apropiata de locul unde fagasul in care intra butucul si tunul volan fac corp comun in unghi de 90 de grade. E singura gaurica din tunul volan f aproape de locul unde se introduce cheia, gaurica care pare "fara rost". Oricum, gasiti exact si poza in tutorialul din manual. Apasand piciorul-siguranta care este accesibil prin gaurica respectiva, butucul trebuie sa sara efectiv singur afara din fagasul in care este prins.
That's it! Ai butucul, fara sa gauresti nimic cu bor-masina!
That's it! Ai butucul, fara sa gauresti nimic cu bor-masina!
- nicolae.ene
- *
- 14 mesaje
- din 10 Feb 2008
- Vectra 1995
- Bucuresti
nicolae.ene
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat