Matrixu'
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare.
Sunt mai nou pe forum asa ca va rog sa ma intelegeti daca nu ma exprim corest. Am probleme cu un Opel Vectra 1.6i din '95, motor X16SZ. Nu am suficienta putere sa urc niste serpentine (4 persoane in masina) nici macar in treapta a doua de viteza. (Toplita - Borsec pentru cei care cunosc traseul) Oricat apas acceleratia motorul nu urca peste 1500 rpm si scoate un sunet de parca ar fi inecat. Pe langa aceasta se si supraincalzeste undeva pana la 98 de grade (doar la urcare la 98 ) . La mers pe drum drept are o temperatura undeva intre 88 si 93 de grade.... ceea ce nu cred ca e prea mult. Mentionez ca atunci facusem un plin si am bagat si un aditiv pt injector. Cu consumul mediu ies undeva la 6%, deci nu este exagerat..... In urma cu 2 luni am schimbat garnitura de chiuloasa, distributia, intinzatoarele, cureaua de alternator, dar masina mergea struna atunci.......ce poate sa aiba acum? Ma ajuta cineva ? Si apropo... de 3 zile am obs. apa in ulei....face spume uleiul la buson.....sa se fi ars dinou garnitura? Multumiri anticipate pentru orice sfat....
Sunt mai nou pe forum asa ca va rog sa ma intelegeti daca nu ma exprim corest. Am probleme cu un Opel Vectra 1.6i din '95, motor X16SZ. Nu am suficienta putere sa urc niste serpentine (4 persoane in masina) nici macar in treapta a doua de viteza. (Toplita - Borsec pentru cei care cunosc traseul) Oricat apas acceleratia motorul nu urca peste 1500 rpm si scoate un sunet de parca ar fi inecat. Pe langa aceasta se si supraincalzeste undeva pana la 98 de grade (doar la urcare la 98 ) . La mers pe drum drept are o temperatura undeva intre 88 si 93 de grade.... ceea ce nu cred ca e prea mult. Mentionez ca atunci facusem un plin si am bagat si un aditiv pt injector. Cu consumul mediu ies undeva la 6%, deci nu este exagerat..... In urma cu 2 luni am schimbat garnitura de chiuloasa, distributia, intinzatoarele, cureaua de alternator, dar masina mergea struna atunci.......ce poate sa aiba acum? Ma ajuta cineva ? Si apropo... de 3 zile am obs. apa in ulei....face spume uleiul la buson.....sa se fi ars dinou garnitura? Multumiri anticipate pentru orice sfat....
- HaRRy_GTS
- **
- 243 mesaje
- din 19 Nov 2007
- Vectra 2004 2.2 YDTR
- Bucuresti
HaRRy_GTS
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 YDTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca face spume la busonul de ulei(suna cam naspa dar aste e ) nu inseamna ca e arsa garnitura. Pentru a vedea daca e arsa garnitura trebuie sa verifici constant ce fel de tip de fum scoate nivelul uleiului sau al lichidului de racire sa nu sacada/creasca. Daca ai garnitura arsa apa intra in ulei sau invers, sau apa intra in camera de ardere.
E normal sa creasca temperatura in sarcina. daca se aprinde becul de la apa nu e normal............
Ai incercat un test cu agrafa? Da o cautare pe forum pentru asta.
Cel mai probabil ai ceva probleme de alimentare, aditivul pentru injector a curatat mizeria, acest lucru ducand la infundarea lui. Daca nu ma insel tu nu ai decat un singur injector. Se curata, momentan nu am idei cum.
Ar fi bine sa verivici si traseul de admisie al aerului, stare filtrelor de aer si benzina / eventual schimbarea lor.
E normal sa creasca temperatura in sarcina. daca se aprinde becul de la apa nu e normal............
Ai incercat un test cu agrafa? Da o cautare pe forum pentru asta.
Cel mai probabil ai ceva probleme de alimentare, aditivul pentru injector a curatat mizeria, acest lucru ducand la infundarea lui. Daca nu ma insel tu nu ai decat un singur injector. Se curata, momentan nu am idei cum.
Ar fi bine sa verivici si traseul de admisie al aerului, stare filtrelor de aer si benzina / eventual schimbarea lor.
Matrixu'
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
Intrebare : unde exact gasesc mufa in care trebuie sa fac testul cu agrafa ? Nu de alta da e mai bine sa primesc un raspuns de la cineva care a mai facut asa ceva....ca cine stie ce mai reusesc sa bulesc pe la ea. Legat de problema initiala am rezolvat cat de cat problema cu temp. Erau "rupte" ambele fire de la termocupla....acum merge pana la max 90 de grade...am schimbat si filtru de aer cu unul nou....am cumparat si filtru de benzina...acum vreau sa caut pe cineva sa i-mi curete injectorul. Daca are cineva un Vectra A si poate sa i-mi spuna exact cum sa fac testul cu agrafa...as fi recunoscator...
- MCL2k6
- **
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
Matrixu' a scris:Intrebare : unde exact gasesc mufa in care trebuie sa fac testul cu agrafa ? Nu de alta da e mai bine sa primesc un raspuns de la cineva care a mai facut asa ceva....ca cine stie ce mai reusesc sa bulesc pe la ea. Legat de problema initiala am rezolvat cat de cat problema cu temp. Erau "rupte" ambele fire de la termocupla....acum merge pana la max 90 de grade...am schimbat si filtru de aer cu unul nou....am cumparat si filtru de benzina...acum vreau sa caut pe cineva sa i-mi curete injectorul. Daca are cineva un Vectra A si poate sa i-mi spuna exact cum sa fac testul cu agrafa...as fi recunoscator...
salutare!
Conectorul pentru tesul cu agrafa gasesti in compartimentul motor, deasupra turnului amortizorului de la roata din stanga fata. E o mufa mare, cu 10 pini, si e prinsa pe sasiu. Trebuie s-o deconectezi de acolo ca sa poti sa pui agrafa sau o bucata de fir. Uita-te aici pentru detalii:
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Bafta!
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
daca ai apa in ulei sigur e garnitura , asta e una din cauzele sigure pt care nu are putere motorul...am patito si eu.. schimba iar garnitura si stai fara griji....termocupla a fost cauza pentru ca in urcare aveai vitreza mica si nu se facea racirea apei...eu la peco am patit ceva asemanator cand am lasat mototul pornit nestiind ca nu am termocupla buna si apa trecuse de 100...si am prajit garnitura.....am inlocuit termocupla cu una de dacie papuc (diesel) 8 lei dadusem pe ea fata de 70 lei cat costa de opel.. am 2 ani si nu am nici o problema...la 93 de grade se cupleaza la 87 se opreste...sa nu uiti sa schimbi filtrul de ulei ca e plin cu spuma, eu am desfacut tot motorul fara ambelaj si l-am curatat de spuma ..e indicat pentru ca uleiul pe care il vei pune sa se mantina curat si sa nu l afecteze in vreun fel.
bubuuu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
problema nu e neaparat termocupla. poate fi problema cu termostatul (daca se blocheaza pe pozitie inchis, apa nu mai trece prin radiator deci termocupla nu se porneste). eu am patit asa saptamana aceasta si pentru a inlocui termostatul trebuie data jos caseta de distributie. legat de consum extraurban, eu nu am scos sub 8 si am acelasi tip de motor X16SZ. In orice caz, bafta la depistarea problemei.