Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • black sabat

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2006

  • Mesaj Privat
salut , am un motor x14xe la care am ceva probleme
de o vreme incoace merge in trei pistoane.
am schimbat fisele, bujiile, am verificat bobinele, am verificat injectoarele, am verificat compresia ( sa vad daca nu e vreo supapa arsa ) am verificat tachetii si axele cu came, am facut testul pe calculator si eroare zero.
deci nicaieri nici o problema , dar totusi masina merge in trei pistoane.
nimeni nu stie de ce.
de fiecare data aceeasi bujie este afumata si nu aprinde benzina din camera de compresie.
ultima gaselnita a mecanicilor ar fi ca am pistonul crapat, dar daca e crapat pistonul , cum de am compresie 13 in toate camerele?
de ce nu scade compresia in ala crapat si de ce nu imi da nici o eroare pe calculator?
mi-a mai luat si 900 de mii de lei ca sa imi zica asta.
ce pot sa fac , care ar fi cauza?>
problema e mai accentuata la motor rece ( motorul porneste totusi la sfert )
mergand in trei , rezulta toate problemele aferente : rateuri in toba de esapament , consum sporit de benzina, lipsa puterii, zgomot specific mersului in trei, trepidatii nefiresti ale motorului.
astept cu nerabdare sfaturile voastre.
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ma gandesc oare sonda lambda nu ar trebui sa sesizeze ca amestecul este prea bogat si sa corecteze acest surplus sau sa semnaleze eroarea?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
spui ca ai schimbat fisele, bujiile...dar dupa ce le-ai schimbat, le-ai verificat pe fiecare in parte sa vezi daca da scanteie? atat fisa cat si bujia la pistonul cu pricina...scoate fisa si pune-o la masa...acelasi lucru fa si cu bujia scoasa afara...care piston iti face probleme?
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ar putea fii o problema de vacuum,sau sa ai membrana din servo sparta
a verificat si circuitele de vacuum?
intreb si eu care cilindru?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Tachet hidraulic de la una din supapele cilindrului respectiv cu probleme Question
Pistonul NU e spart, altfel nu ai mai merge cu masina...


Ultima modificare făcută de sorin666 la Sam 04 Mar, 2006 10:29 am, modificat de 2 ori în total
  • black sabat

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2006

  • Mesaj Privat
e vorba de cilindrul 3.
fisele dau scanteie , iar bujia am tot schimbat-o de vreo trei patru ori, deci ma indoiesc ca nu functioneaza.
daca erau ceva probleme de vacum, nu trebuia sa mi le semnalizeze ca un cod de eroare pe calculator?

un mecanic mi-a bagat un furtun cu aer sub presiune in locul bujiei si a vrut sa vada pe unde iese aerul.
acesta a iesit pe evacuare ( banuiesc ca erau deschise supapele de evacuare ), deci neiesind aerul prin alte parti , ma indoiesc ca ar fi pistonul spart, voi ce spuneti?
acelasi mecanic imi spune ca motorul are bataie la turatie mai ridicata ( in jur de 3000 ), pai e normal sa aiba bataie daca merg numai trei bujii.
de asemeni , motorul nu consuma ulei nici pierderi nu are pe nicaieri.
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cod de eroare nu da intodeauna
dar trebuia sa faca figuri cyl4 daca era din vacuum din cate am intalnit eu Confused
  • black sabat

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2006

  • Mesaj Privat
rectific, cilindrul 2.


Ultima modificare făcută de black sabat la Joi 11 Mai, 2006 1:23 pm
  • Citrus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Te rog BS, spune-mi si mie cum ai rezolvat problema!!!
Parca ai fi descris problemele mele!

Vectra A, 1992, C20NE
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
injectorul baga benzina in cilindrul ala?
  • black sabat

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2006

  • Mesaj Privat
da injectorul baga, l-am verificat pe banc, ba mai mult l-am schimbat cu cel de alaturi.
  • buti

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: arad
  • Masina: Vectra 1993 ci8nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si eu am o problema asemanatoare opel vectra 93 18nz
la plecare de pe lc simt cum tremura toata iar relantiul e umpic dereglat am scos recent bujiile de vre-o 3 ori tot de atatea ori le-am si schimbat rezultat o bujie tot timpul se afuma iar restu sunt ok
aici mai vreau sa adaug ca recent mi-am schimbat garnitura de chiuloasa si am o problema majora cu temperatura apei,la pornirea motorului de la rece urca acul de temperatura pana aproape de 105grade iar dupa aceea brusc scade la vre-o 60-70g dar asta doar cand pornesc de la rece in restul croazierei ramane nemiscat intre 60-70gchiar daca fac 400 de km
ma puteti ajuta cu un sfat?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pentru masinile mai noi, sunt mari sansa sa fie una din "sectiunile" bobinei de inductie (de fapt, pentru simplificare, s-ar putea spune ca fiecare cilindru are bobina ei)...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR