Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • nicu_stef

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2005

  • Mesaj Privat
sunt sofer cam de doua luni, kadett-E '87, 1,3l, aprindere electronica DELCO.
am o nelamurire in legatura cu pornirea.

dimineata la prima cheie porneste, cum scrie la carte -cu socul tras si cu pedala de acceleratie neatinsa, 'la sfert'.

se intampla (mai ales ca incepator) sa-ti moara-n mijlocul intersectiei, (nu erai in viteza care trebuia, frana brusca fara debreiere etc

dupa faza asta, stateam in mijlocul intersectiei si nu mai vroia sa porneasca, si da-i la cheie, si mai da-i si accelereaza, poate-poate.
intr-un tarziu o ia.

intrebarea e care e fenomenul, am patit de doua ori deja.
curios e ca daca dau fuga pina la magazin de ex si o pornesc dupa 15 min, totul e ok, si tot cu motorul cald (cat de cat).
am intrebat in stanga / dreapta si am primit felurite raspunsuri,

'e normal, motorul e cald si benzina se evapora'
-cade, pina dimineata se evapora toata, problema apare cu motorul cald.
'e de la aprindere', 'n-ai compresie' etc, etc

exista o explicate logica va rog?
strict la motor cu carburator.
am vreo problema cu aprinderea?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ai o problema la aprindere sau la motor, ma gandesc poate ai apasat acceleratia cand ai vrut sa o pornesti in intersectie si s-a innecat, incearca sa opresti masina cand este motorul cald si sa o pornesti imediat dar fara sa calci acceleratia.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR