- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
pentru cei interesati care au probleme cu acel martor va pot spune ca la mine se aprindea atunci cand fortam masina mai mult si numai trecea de 120km.nu se mai tura;opream motorul si totul erea ok.masina mergea iarasi fara promleme.am fost la service opel si sa rezolvat i 30de minute.a fost pusa pe tester si problema a fost furtunasul de la vacum crapat;toate cele bune si fara probleme la masina .o zi buna
- busuiociulian2005
- *
- 28 mesaje
- din 21 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
busuiociulian2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
- nastase silviu
- *
- 46 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Vectra 2003
- Buzau
nastase silviu
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- nastase silviu
- *
- 46 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Vectra 2003
- Buzau
nastase silviu
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nastase silviu
- *
- 46 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Vectra 2003
- Buzau
nastase silviu
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
exista un furtunas la vacum care a fost crapat si tragea aer fals.imi pare rau dar nu stiu sa explic mai multe.eu locuiesc in belgia si astia nu prea dau detalii multe pe intelesul meu.iar ca nu trece de 130km tot de la ei am aflat cand am intrebat care este problema au zis ca un senzor la turbo care costa cam 170euro;mai este o cauza un cablu de la vacumdarm care poate cauza.asta este tot ce va pot spune;luni seara revin cu amanunte ca merg iar la ei pentru ca am observat ca fluctueaza lumina pe GID si la faruri cand misc de volan.stie cineva ce ar putea fi?
- laurica
- **
- 106 mesaje
- din 17 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Constanta
laurica
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
am fost la opel si au zis ca nu e nimic anormal ca fluctueaza lumina cand misti de volan pentru ca servo este electrica si consuma foarte mult curenat.nu e nici-o problema e ceva normal.problema e ca dupa ce am schimbat senzor turbo,cablu vacumdarm si inca un furtunas problema a revenit.pe tester nu apare nimic,totul e in regula.bujiile le-am schimbat acum 2luni.ce draci mai poate fi?au zis sa ma duc sa o las 2-3zile la ei sa faca un control amanuntit.stie cineva ce-ar mai putea fi?
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
gigi2007 a scris:am fost la opel si au zis ca nu e nimic anormal ca fluctueaza lumina cand misti de volan pentru ca servo este electrica si consuma foarte mult curenat.nu e nici-o problema e ceva normal.problema e ca dupa ce am schimbat senzor turbo,cablu vacumdarm si inca un furtunas problema a revenit.pe tester nu apare nimic,totul e in regula.bujiile le-am schimbat acum 2luni.ce draci mai poate fi?au zis sa ma duc sa o las 2-3zile la ei sa faca un control amanuntit.stie cineva ce-ar mai putea fi?
Las-o vere sa-ti curete bine masina de piesele bune..Ai naibii carpacii de pe meleagurile noastre...
Revenind la subiect eu am schimbat senzoru de pe galeria EGR..era naclait de mizerie si-mi facea figura aleator...dar in special cand turam motorul..acuma o calc cat vreau ca nu mai sunt problems..take a look closer poate scapi doar cu asta..Bafta!
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Intelegeti ca masinuta aia cu cheita poate avea multiple cauze.
Cititi discutiile dedicate din aria Probleme tehnice.
Daca aveti martorul aprins si va asteptati sa gasiti solutia inainte de a citi eroarea la tester, ori sunteti mecanici super-experimentati ori aveti relatii la mama Omida.
Fara suparare, topicul se inchide din lipsa de substanta.
Pentru inceput, cititi aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554
Cititi discutiile dedicate din aria Probleme tehnice.
Daca aveti martorul aprins si va asteptati sa gasiti solutia inainte de a citi eroarea la tester, ori sunteti mecanici super-experimentati ori aveti relatii la mama Omida.
Fara suparare, topicul se inchide din lipsa de substanta.
Pentru inceput, cititi aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554