- cgdasoveanu
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Olt
cgdasoveanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cgdasoveanu
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Olt
cgdasoveanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cgdasoveanu
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Olt
cgdasoveanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,827 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,827
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
El masoara temperatura pentru ca densitatea aerului variaza invers proportional cu temperatura, si astfel se face o masurare putin mai exacta a cantitatii de aer ce intra in motor.
Circuitul de masura are o tensiune de 5V.
Senzorul este de tip termistor NTC adica ii scade rezistenta in functie de temperatura.
Tensiunea ajunge 2-3V la aprox 20 de grade si la 1.5V la aproximativ 40
71- inseamna tensiune prea mare la senzorul de temp al aerului de admisie adica o temperatura prea mica.
Solutia cea mai buna este sa schimbi debitmetrul cu totul.