Nummereen
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Sunt posesorul unui Opel Astra G motor Z16SE an 2001,
In urma cu o luna de zile am avut o problema destul de serioasa cu masina, dupa un drum lung mi-a sarit furtunul ce face legatura dintre motor si radiator si am pierdut tot antigelul. Initial am crezut ca este o problema de la colier, insa dupa ceva timp am aflat ca garnitura de chiuloasa era ciupita.
Am dus masina la service am pus garnitura de chiuloasa noua, termostat nou + planeitatea la chiuloasa.
De atunci am mai facut cu masina circa 3000Km fara sa am nici o problema ( nu pierde antigel, nu mananca ulei, nu scoate fum, nu consuma exagerat) acum 2 zile insa am observat apa crescuta un pic de 90de grade(~93 -95) am oprit imediat masina si am vazut ca iar sarise furtunul dintre radiator si motor.
M-am gandit ca iarasi am garnitura ciupita sau mai rau blocul motor fisurat, am pus furtunu la loc am pus alt antigel si am continuat sa merg cu masina sa vad cum se comporta. Am lasat in parcare masina pornita destul de mult timp dar presiune nu a facut deloc ( furtunele erau relativ moi) iar apa nu a urcat mai sus de 90 de grade. Am facut un drum de Rucar - Bran unde mi-a sarit un pic furtunul (am pierdut cca 300ml antigel)dar de data aceasta cred ca a fost vina mea caci colierul era foarte slab...
Am mers vreo 300 de KM cu busonul de la vasul de expansiune un pic desfacut pt a elimina eventuala presiune si nu a mai facut probleme.
Azi am vrut sa testez masina si in sarcina, am strans toate colierele, am inchis capacul de la vasul de expansiune si am mers la turatii foarte mari (4000 - 5000rpm) am urcat si un deal destul de serios si nu a menajat-o chiar deloc, viteza destul de mare in afara 130 -140Km/h. Am verificat constant presiunea din instalatie( care era normala) si temp apei (~88 -90 de grade). Deci presiune nu mai face deloc nici in sarcina nici pe loc.
Singura chestie care am observat-o a fost cand am pornit masina si am lasat-o sa ajunga la 90 de grade, in momentul in care a ajuns acul la 90 a cazut brusc la 80 de grade(fara sa porneasca termocupla).. ceea ce imi pune un semn de intrebare in ceea ce priveste functionalitatea termostatului, lucrul acesta s-a intamplat doar o singura data( LE: am aflat ca este un lucru normal atunci cand motorul este rece, deci nici asta nu este o problema)
Poate vreunul dintre voi s-a mai lovit de aceasta problema, pt ca eu nu imi pot da seama de ce mi-a facut presiune si mi-a aruncat antigelul iar acum masina functioneaza perfect normal (indiferent de stilul de mers).
multumesc.
Sunt posesorul unui Opel Astra G motor Z16SE an 2001,
In urma cu o luna de zile am avut o problema destul de serioasa cu masina, dupa un drum lung mi-a sarit furtunul ce face legatura dintre motor si radiator si am pierdut tot antigelul. Initial am crezut ca este o problema de la colier, insa dupa ceva timp am aflat ca garnitura de chiuloasa era ciupita.
Am dus masina la service am pus garnitura de chiuloasa noua, termostat nou + planeitatea la chiuloasa.
De atunci am mai facut cu masina circa 3000Km fara sa am nici o problema ( nu pierde antigel, nu mananca ulei, nu scoate fum, nu consuma exagerat) acum 2 zile insa am observat apa crescuta un pic de 90de grade(~93 -95) am oprit imediat masina si am vazut ca iar sarise furtunul dintre radiator si motor.
M-am gandit ca iarasi am garnitura ciupita sau mai rau blocul motor fisurat, am pus furtunu la loc am pus alt antigel si am continuat sa merg cu masina sa vad cum se comporta. Am lasat in parcare masina pornita destul de mult timp dar presiune nu a facut deloc ( furtunele erau relativ moi) iar apa nu a urcat mai sus de 90 de grade. Am facut un drum de Rucar - Bran unde mi-a sarit un pic furtunul (am pierdut cca 300ml antigel)dar de data aceasta cred ca a fost vina mea caci colierul era foarte slab...
Am mers vreo 300 de KM cu busonul de la vasul de expansiune un pic desfacut pt a elimina eventuala presiune si nu a mai facut probleme.
Azi am vrut sa testez masina si in sarcina, am strans toate colierele, am inchis capacul de la vasul de expansiune si am mers la turatii foarte mari (4000 - 5000rpm) am urcat si un deal destul de serios si nu a menajat-o chiar deloc, viteza destul de mare in afara 130 -140Km/h. Am verificat constant presiunea din instalatie( care era normala) si temp apei (~88 -90 de grade). Deci presiune nu mai face deloc nici in sarcina nici pe loc.
Singura chestie care am observat-o a fost cand am pornit masina si am lasat-o sa ajunga la 90 de grade, in momentul in care a ajuns acul la 90 a cazut brusc la 80 de grade(fara sa porneasca termocupla).. ceea ce imi pune un semn de intrebare in ceea ce priveste functionalitatea termostatului, lucrul acesta s-a intamplat doar o singura data( LE: am aflat ca este un lucru normal atunci cand motorul este rece, deci nici asta nu este o problema)
Poate vreunul dintre voi s-a mai lovit de aceasta problema, pt ca eu nu imi pot da seama de ce mi-a facut presiune si mi-a aruncat antigelul iar acum masina functioneaza perfect normal (indiferent de stilul de mers).
multumesc.
Nummereen
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
Nummereen
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
problema aceea am rezolvat-o, acum a aparut alta.
De cateva zile ceasul de la apa nu mai indica nimic(acul nu se mai misca de la prima liniuta) iar masina sta turata la 1200 de ture ( adica ECU vede ca motorul este rece) indiferent cat merg cu ea nu se modifica nimic.
Suspectez unul dintre senzorii de temperatura. A mai intalnit cineva aceasta problema?
thx
De cateva zile ceasul de la apa nu mai indica nimic(acul nu se mai misca de la prima liniuta) iar masina sta turata la 1200 de ture ( adica ECU vede ca motorul este rece) indiferent cat merg cu ea nu se modifica nimic.
Suspectez unul dintre senzorii de temperatura. A mai intalnit cineva aceasta problema?
thx
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
- olteanu1978
- **
- 191 mesaje
- din 16 Aug 2012
- Vectra 2006 Z19DTH
- Olt
olteanu1978
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2012
- Mesaj Privat
- bindarionut
- *
- 4 mesaje
- din 06 Apr 2015
- Vrancea
bindarionut
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2015
- Mesaj Privat