Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • B65TRA

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
Dupa cum am spus mai sus am urmatoarea problema: la vectra A diesel motor 1.7 fara calculator sau altceva electronic a aparut urmatoarea problema: la relanti cand ii vine incepe sa se tureze singura foarte tare (ca sa scada trebuie sa fac sa moara motorul iau de pe ambreiaj si frana apasata).
In mers cand ii vine incepe sa traga foarte tare de parca ar avea turbo - merg constant si la un moment dat incepe sa creasca in viteza si turatie.
Dupa mers constant cand opresc pe loc sau o las pe liber motorul de opreste.
In urma cu cateva luni aceleasi simptone (mai putin opritul motorului) si aveam toba sparta (acum nu e sparta dar scapa la imbinari undeva). Dupa ce am sudat-o si-a revenit si a mers impecabil.

Care ar fi explicatia? cum pot sa remediez - oare este din evacuare?
Am mers cu ea si normal si turata foarte tare - degeaba!
Daca stie cineva ceva- multumesc!
Skip ads

  • alindel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Kadett 1989 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca poate fii din problema cu spartul tobei sau cu neetanseitatea. la mine am un kadett e 1.7 diesel si mi-e neetans evacuarea de vreo luna si nu am avut asa probleme. si inainte imi era desfacuta evacuarea la imbinarea dintre galerie si tobe si la fel nu avea aceasta problema. cred ca ar putea fii din pompa de injectie (am inteles ca nu ai turbina - la fel ca si la mine cred ca e motorul ) daca te uiti pe pompa de injectie la acceleratie ar trebui sa fie un telescop mic. s-ar putea sa fie si acela de vina. sau ar mai exista o posibilitate sa ramana blocat cablul de acceleratie.
as mai avea o intrebare, daca nu ai turbina pe masina si motorul e de 1.7 diesel imi poti spune cata kw ai trecuti in talon? la mine sunt trecuti 42 kw ca si la motorul de 1.6 diesel si as vrea sa stiu daca e corect. cred ca ar trebui sa am mai multi kw ca si cel de 1.6 d.
  • B65TRA

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Referitor la nr. kW: Opel Vectra A an 91, motor 1700 diesel 42kW.
Cablul de acceleratie nu poate fi ca am verificat.
  • constantinescu liviu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 1,7DR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa duci injectoarele la tarat-recalibrare (ar trebui sa coste in jur de 50-60 lei/4inj), verifica telescopu ala de la pompa de injectie, sa culiseye fara gripaj
bafta
problema pe care o ai este exclusiv datorita sistemului de alimentare+injectie, deci incearca prima data cu injectoarele
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
In mod sigur ai probleme cu pompa de injectie, se tureaza singura aleator .Du te sa o verifice u pompagiu. Aceeasi problema am avut si eu cu o Mazda 626 cu pompa Bosch, se tura singura fara nici un motiv pina la 3000 de ture de credeam ca se sparge motorul. Si tot asa nu avea nimic electronic pe ea . Din fericire am avut pompa de schimb si a mers fara probleme de atunci
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am uitat sa spun ca daca ai totusi turbo ,poate sa piarda turbina ulei , care ajunge in admisia motorului si il tureaza pina se sparge lucru pe care l am vazut cu ochii mei , in aceasta situatiemotorul merge chiar cu contactul luat ,si nu poate fi oprit decit mecanic , din ambreiaj
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR